Visa fullständig version : Förklara att du vill ha samlag. (Lektråd)
Fettecke
2006-07-09, 17:46
Fick en fråga av en polare på MSN som va ganska kul att besvara. svår om inte annat.
Du måste använda orden nedan i din monolog till din fakade motpart, att du vill ha sex med denne. kille som tjej.
Ordet som Måste vara med i monologen är:
Stumpan, fot, kondom, ditt ställe, dunka bäver, hjälte och rullskridskor.
Försök vara lite realistisk iaf. de flesta svar blir ganska humoristiska ;D
Lycka till.:laugh:
Stumpan, fot, kondom, ditt ställe, dunka bäver, hjälte och rullskridskor.
"Fot! Stumpan!
Sätt dig ner i ditt ställe.
Jag är din hjälte i rullskridskor och jag har kommit till undsättning med en kondom. Nu skall vi dunka bäver hela natten" ? :D
Fettecke
2006-07-09, 17:51
"Tjena stumpan, ska vi till ditt ställe?
Du blir min hjälte om du har en kondom på dig?
Jag är grym på att dunka bäver trots att jag har brytit min fot, Rullskridskor du vet. !?"
"Du stumpan, jag hittade nyligen en kondom när jag var ute och åkte rullskridskor, vilket egentligen bara är en fotnot som får mig att känna mig som en riktigt hjälte. För vi vet ju båda två att här hemma hos dig, ditt ställe, kan vi ju festa loss med en pava och bara dunka bäver som Kwon. Vad sägs?"
hahavaffan
2006-07-09, 17:51
Du stumpan, vad sägs om min fot i dig? Jag köper kondom på väg till ditt ställe. Jag gillar inte att så traditionellt dunka bäver, då jag är en hjälte på rullskridskor.
Fettecke
2006-07-09, 17:53
"Du stumpan, jag hittade nyligen en kondom när jag var ute och åkte rullskridskor, vilket egentligen bara är en fotnot som får mig att känna mig som en riktigt hjälte. För vi vet ju båda två att här hemma hos dig, ditt ställe, kan vi ju festa loss med en pava och bara dunka bäver som Kwon. Vad sägs?"
Kommer alltid att funka :laugh:
"Tja,
Det gick ju inte så bra sist, när jag halkade på dina rullskridskor och skadade min fot. Skall vi försöka igen? Ditt ställe eller mitt, spelar ingen roll stumpan. Jag har kondom och är redo att dunka bäver som en hjälte!"
Tror ni den funkar?
Cerberus
2006-07-09, 18:01
Jag är en hjälte stumpan, kolla bara min kondom! Den e fett stor, min fot går in i den! Vi drar till ditt ställe och åker rullskridskor i badkaret, efter det blir det dunka bäver!
Metal_boy_
2006-07-09, 18:12
Hej stumpan, vad duktig du är på att åka rullskidskor. Är du lika duktig på rodéo? Det är inte någon stor tjur vi pratar om, utan min egna lilla hjälte bara. Så vad sägs om att gå hem till ditt ställe och dunka bäver? Har du nån kondom? Jag hade tänkt att fista dig i rumpen, men jag kom på att mina händer är så små. Går det bra med en fot istället?
Valentino
2006-07-09, 18:12
Stumpan, du vet att jag vill följa med imorgon, men du vet också att jag har ont i min fot, men hade jag varit i ditt ställe så hade jag självklart åkt med. Jag kommer ju fan inte kunna åka rullskridskor på hela sommaren.. Tyvärr får din hjälte stanna hemma och sura :) Olle kunde inte komma hit och hålla mig sällskap, för han är hemma hos Lisa och dunkar bäver. Jag känner mig faktiskt lite ensam och jag saknar dig, så Du får mer är gärna komma över. Glöm det där jag sa om att jag inte vill använda kondom, för nu vill jag inget hellre än att ha dig här och nu ;)
Granatgiraffen
2006-07-09, 18:14
Jag dunka en bäver med mina rullskridskor idag. Jag dumpade den hos ditt ställe. Ska jag stoppa in en fot i en kondom eller i dig? Jag är en hjälte, stumpan.
userfriendly
2006-07-09, 18:15
Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det, dunka bäver är fel uttryck, men jag vill helst göra det med kondom, om du fattar.. Dessutom vill jag att du kallar mig för "Stumpan".
Hade jag inte haft ont i min fot hade jag nog tagit rullskridskorna till ditt ställe men det går ju inte nu. Du är en hjälte om du hämtar mig med bilen.
Metal_boy_
2006-07-09, 18:16
Jag dunka en bäver med mina rullskridskor idag. Jag dumpade den hos ditt ställe. Ska jag stoppa in en fot i en kondom eller i dig? Jag är en hjälte, stumpan.
:laugh: :laugh:
Vad sägs om lite fler ord?
dvärg, traktor, smiska apa, optimal, dansband
hej stumpan! Usch, blev helt förvirrad när en dvärg körde förbi mig i en traktor spelande dansbandsmusik! Så jag åkte in i nått med mina rullskridskor! med foten... Hade dunkat en bäver! värre än när jag smiskade den där apan du vet...
Ja ja nu är jag hemma på ditt ställe med kondomen du ville, nu vill jag leka hjälte som fan!!! :hbang:
Metal_boy_
2006-07-09, 18:27
Vad sägs om lite fler ord?
dvärg, traktor, smiska apa, optimal, dansband
Igår när jag var på landet så körde jag över en dvärg med min traktor. Jag såg honom inte på vägen, efter som jag samtidigt satt och smiskade apa och blädrade i en gammal porrblaska från -87. Efter incidenten så ringde Grub och var upprörd, för han hade hört vad som hänt. Han sa: "Det är inte optimalt att onanera före frukost, på bara en skvätt kaffe och snus" " Studier har också visat att vibrationerna på ratten i traktorn inte har nån nämnvärd muskelökande effekt på underarmarna, du kommer aldrig bli lika grov där som jense hur du än bär dig åt." Jag blev lite ledsen i ögat och åkte där efter hem till gården och lyssnade på dansband resten av kvällen.
Du är min älskade hjälte.
Bredvid dina pumpande optimala muskler ser alla män ut som dvärgar.
Dina smöriga dansbandslåtar om rullskridskor får mig att tråna
Du kallar mig "stumpan" och stampar med din fot i takt till musiken.
Med en traktor tar jag mig till ditt ställe.
En kondom i bhn och en piska i bakfickan, nu vill jag dunka bäver och smiska apa.
För du, min älskade hjälte, är min håriga apa. *spy*
Krokodil
2006-07-09, 18:39
Stumpanfotkondomdittställedunkabäverhjälterullskri dskor.
Jag vill ******!
Tja stumpan, eftersom din hjälte har stukat sin fot när han smiska apa tänkte jag att vi kunda dra till ditt ställe, lyssna på lite dansband och dunka dvärgbäver - jag har ingen kondom men jag har optimala rullskridskor och är välhängd som en traktor!
Fettecke
2006-07-09, 19:48
Tja stumpan, eftersom din hjälte har stukat sin fot när han smiska apa tänkte jag att vi kunda dra till ditt ställe, lyssna på lite dansband och dunka dvärgbäver - jag har ingen kondom men jag har optimala rullskridskor och är välhängd som en traktor!
hehehehee, ganska snyggt :D
Du är min älskade hjälte.
Bredvid dina pumpande optimala muskler ser alla män ut som dvärgar.
Dina smöriga dansbandslåtar om rullskridskor får mig att tråna
Du kallar mig "stumpan" och stampar med din fot i takt till musiken.
Med en traktor tar jag mig till ditt ställe.
En kondom i bhn och en piska i bakfickan, nu vill jag dunka bäver och smiska apa.
För du, min älskade hjälte, är min håriga apa. *spy*
skulle bli rör om nån sa så till mig, såld direkt men den sista raden var inte direkt opti:)
LadyInsane
2008-03-28, 22:23
Mr Dvärg, jag vill att du kommer hit och smiskar apa.... Min hjälte, viska i mitt öra, stumpan, jag har en *** stor som en traktor. Vi tar oss till ditt ställe, jag tar med mig en kondom, min fot och ett par rullskridskor. Jag har rytm värre än ett dansband och jag tänker dunka bäver hela natten.
pragmatist
2008-03-28, 23:53
Hej på dig stumpan. Rätt optimalt dansband ikväll, eller hur? Synd att jag inte kan dansa eftersom min fot blev överkörd av en traktor körd av en dvärg på rullskridskor. Helt sjukt, jag svär. Så vad säger du, ska vi gå hem till ditt ställe och dunka bäver? Jag kan vara värsta hjälten och ha kondom om det behövs. Eller måste jag gå hem ensam och smiska apa? Igen?
Hej på dig stumpan. Rätt optimalt dansband ikväll, eller hur? Synd att jag inte kan dansa eftersom min fot blev överkörd av en traktor körd av en dvärg på rullskridskor. Helt sjukt, jag svär. Så vad säger du, ska vi gå hem till ditt ställe och dunka bäver? Jag kan vara värsta hjälten och ha kondom om det behövs. Eller måste jag gå hem ensam och smiska apa? Igen?
:hbang:
:D
Liten Men Fet
2008-03-29, 03:51
Stumpan du är inte värd att ha sex med mig, har du inte vett att vara trevlig så tänker jag inte ta skit från nån som inte ens är värd att få min fot uppsparkad i sitt arsle, en kondom skulle aldrig räcka för att få mig i ditt ställe aldrig att jag skulle dunka bäver med dig, du kan ju vänta på att din hjälte kommer inglidande på sina rullskridskor för jag skulle inte ta i dig med tång.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.