Visa fullständig version : Shut up and squat t-shirt
Någon som vet vart man kan köpa en sådan fin t-shirt som Ronnie har på sig i The Unbelievable.
har hittat sidor från USA och Tyskland, dock så skickar inte den tyska sidan till Sverige och från USA så blir det för dyrt för en t-shirt :)
någon som vet?
reinholdsson
2006-07-09, 01:23
Ganska enkelt tryck på den va? Kanske går att designa den själv och trycka, på ex www.peer99.com
aha, det blev för dyrt skrev du.
Finns det ingen "Shut up and do your lightweight benchpress in the smith" ?
Fettecke
2006-07-09, 09:50
shutupandsquat kostar ju "bara" 221.946887 kr att beställa fån idag... tycker det är överkomligt iaf. du får ju betala 200:- för en märkes T-shirt i sverige, så vad är skillnaden ? nu får du en tröjja som är branog mkt tuffare!
jag ska köpa en nu iaf!
Ganska enkelt tryck på den va? Kanske går att designa den själv och trycka, på ex www.peer99.com
Gå in där och välj en svart T-shirt. sen lägger du in det här trycket:
http://img101.imageshack.us/img101/7312/untitled16dq1.jpg (http://imageshack.us)
www.bodybuildinguniverse.com
Har du inte pengar, spara;)
Fettecke
2006-07-09, 10:18
det blri ju minst lika dyrt... 169;. fför tröja&tryck, sen 30:- för att skicka... visst, de blir 20:- dyrare från USA, men då är de ju "original" också :D
shutupandsquat kostar ju "bara" 221.946887 kr att beställa fån idag... tycker det är överkomligt iaf. du får ju betala 200:- för en märkes T-shirt i sverige, så vad är skillnaden ? nu får du en tröjja som är branog mkt tuffare!
jag ska köpa en nu iaf!
Sedan tillkommer svensk tull och moms. och då kostar tröjan 350 redan. Därav att jag ville ha någon från ett EU land, då det räknas som att man beställer ifrån Sverige enligt tullen.
Fettecke
2006-07-09, 11:45
Sedan tillkommer svensk tull och moms. och då kostar tröjan 350 redan. Därav att jag ville ha någon från ett EU land, då det räknas som att man beställer ifrån Sverige enligt tullen.
Nee, en t-shirt väger för lite.
du betalar ju inge tull eller moms på grippers från samma land, varför ska du betala för ett paket som väger mindre?
du betalar ju inge tull eller moms på grippers från samma land, varför ska du betala för ett paket som väger mindre?
Läste bara på tullens hemsida, och där fanns det då angivet om "t-shirts".
www.tullverket.se
Jag tror det har med värdet att göra, men kan ha fel. Jag beställde nyligen från "tvillingsidan" www.arnoldnumerouno.com 3 t-shirts. Vill minnas att de kostade $60+frakt men på den "lappen" på utsidan av paketet hade han under "value" fyllt i: "$15". Jag antar det var för att slippa tullen, det gjorde jag iaf.
Fettecke
2006-07-09, 12:00
Jag tror det har med värdet att göra, men kan ha fel. Jag beställde nyligen från "tvillingsidan" www.arnoldnumerouno.com 3 t-shirts. Vill minnas att de kostade $60+frakt men på den "lappen" på utsidan av paketet hade han under "value" fyllt i: "$15". Jag antar det var för att slippa tullen, det gjorde jag iaf.
om de har med värdet att göra så blir de fortfarande inge tull osv på de, de grippers jag och fler har beställt har kostat mellan 230-280:- beroende på när vi köpte dem. och inge tull på det. t-shirten kostar nu 221:- utan tull och moms.
Jag har ingen aning hur dom räknar dedär, jag utgår från de grippers jag köpt, och dom är både dyrare och tyngre och inge tull.
Hur fungerar det att betala med "paypal" ?
jag slapp tullen när jag beställde tröjan från USA med.
Hur fungerar det att betala med "paypal" ?
Du reggar dig, sen får du en länk av företaget som säljer tröjan, sen gör du överföring från kortet där, vill minnas att man bara refererar till hans e-mail dock, vilket var lite lustigt kanske...Sen va det uppe en tråd nyligen om problem med Paypal, men det funkade för mig iaf...
EDIT
jag slapp tullen när jag beställde tröjan från USA med.
Du skall inte ha en till så vi kan vara tuffa på vårt gym ? ;)
Du reggar dig, sen får du en länk av företaget som säljer tröjan, sen gör du överföring från kortet där, ungefär som det funkar på en vanlig webshop mao.
Kopplar man sitt visa kort till paypal kontot eller?
aja, får väl tysan ta och testa skiten. tack för alla upplysningar.
Jag minns faktiskt inte om man fick fylla i det redan vid registreringen och således "kopplade" det till kontot eller om man först fyllde i det vid själva transaktionen. Tror nästan att man fyllde i det först vid transaktionen...
Fettecke
2006-07-09, 12:09
nej, du för över pengar till ett paypal konto, de funkar som en internet bank
aja, får väl tysan ta och testa skiten. tack för alla upplysningar.
man kunde betala utan paypal konto.
nej, du för över pengar till ett paypal konto, de funkar som en internet bank
Även om du använder VISA och inte banköverföring?
man kunde betala utan paypal konto.
hur? borde väl funka med visa direkt för tysan.
Fettecke
2006-07-09, 12:26
Även om du använder VISA och inte banköverföring?
jag menar att Paypal är en sorts internetbank. paypal har väll ett system där du knappar in ditt visanummer osv, och sen väljer summa att föra över till ditt konto på Paypal
Fettecke
2006-07-09, 12:27
läs lite längre ner på sidna så står det.... kontouppgifter osv
Fettecke
2006-07-09, 12:54
men hur är storlekarna igentligen?, har man L i sverige så är det väll M i USA?
men hur är storlekarna igentligen?, har man L i sverige så är det väll M i USA?
Finns en storleksgrejs under FAQ. jag tog en large
finns något alternativ där på betalningssidan att man kan kryssa i att man inte har paypal.
Minns inte riktigt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.