Visa fullständig version : Äntligen Hi-Tech
MasterChief
2006-07-06, 19:54
Jag hade en liten förhoppning att det äntligen skulle dyka upp ett program som går lite i tidningens M3:s anda. Dåligt påläst om programmet satte jag mig för att titta in TV4:s nya satsning.
JESUS, vilken skit. Low-tech blandat med krystad dialog och två programledare så tråkiga och korkade att det gjorde ont ända in i själen.
Någon mer som plågade sig igenom smörjan?
Att det sänds på TV4 borde vara nog för att undvika spektaklet.
MasterChief
2006-07-06, 19:58
Att det sänds på TV4 borde vara nog för att undvika spektaklet.
Ja, du har rätt. Jag hade ett svagt ögonblick och tappade fattningen. Ska lyssna på Gorgoroth för att tvätta bort alla obehagliga minnen från skiten.
Fick ungefär samma uppfattning av den fruktanslöst dåliga reklamen för programmet.
reinholdsson
2006-07-07, 01:06
Kan ju inte vara sämre än IDGs patetiska försök till webb-tv antar jag :D
Såg sista kvarten, kände precis som dig.
*suck* jag hade hoppats på ett bra teknikprogram där de gjorde lite roliga nya/onödiga grejer. men icke. istället fick man se saker som gemene man bygger själv för att övervaka båten... riktigt besviken!
Bronkitkorv
2006-07-07, 07:44
Jag somnade efter en minut... det var väl chocken antar jag..
MasterChief
2006-07-07, 07:44
*suck* jag hade hoppats på ett bra teknikprogram där de gjorde lite roliga nya/onödiga grejer. men icke. istället fick man se saker som gemene man bygger själv för att övervaka båten... riktigt besviken!
Haha!! Mmm...verkligen Hi-tech att koppla en kamera till datorn.
Ja, och när den där lilla muppen till programledare förklarade att alla känner sig som ett team och att de respekterar hans ledarskap satte jag kvällsmackan i fel strupe.
Reprisen nu och omg vilken totalt menlös programledare, totalt oduglig, okunnig och dryg. suck.
reinholdsson
2006-07-10, 23:01
Haha vilken skit.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.