handdator

Visa fullständig version : Stoffers sommarform!

stoffer
2006-07-06, 15:10
Tjabba, har blivit av med mitt överflödsspäck genom att hänga på stranden, bäst deffen hittills. Här är dagsformen!

Kritisera och kommentera tack!

jewzie
2006-07-06, 15:15
Tjabba, har blivit av med mitt överflödsspäck genom att hänga på stranden, bäst deffen hittills. Här är dagsformen!

Kritisera och kommentera tack!
Ser helt okej ut. Hur länge har du tränat och hur gammal är du?

stoffer
2006-07-06, 15:16
Ser helt okej ut. Hur länge har du tränat och hur gammal är du?
Har tränat i några år, men väldigt periodvis. Har gått från 64 till ~74kg på ett år, är 176 lång och 25 år gammal.

Har alltid varit en benget ;)

Deceiver85
2006-07-06, 15:28
Med din längd så är väl 74kg bra? Jag vägde 65kg när jag började träna, och jag är 185cm.

Bilderna var lite suddiga men i övrigt såg det bra ut, fortsätt i samma takt!

rolf
2006-07-06, 15:47
På den första bilden tycker jag du är lik mig, fast du är grövre. :thumbup:

stoffer
2006-07-06, 16:13
På den första bilden tycker jag du är lik mig, fast du är grövre. :thumbup:
Tjockare heter det! :)

Du ser rätt grov ut på avataren.. *host*

rolf
2006-07-06, 18:30
Tjockare heter det! :)

Du ser rätt grov ut på avataren.. *host*

Haha, avataren är lite missvisande. :D
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=73718
Detdär är mitt riktiga jag. *flex*

Jorgen
2006-07-06, 20:12
Rent för dåliga bilder för att kunna säga något om fysiken.
Kom med bättre bilder annars så raderas tråden.

stoffer
2006-07-07, 00:21
Rent för dåliga bilder för att kunna säga något om fysiken.
Kom med bättre bilder annars så raderas tråden.
Då får du väl radera tråden då herr moderator, eftersom jag inte har annat än en mobilkamera. Vad är det förresten för fel på första bilden? Du kan ta svaret på PM om inte tråden finns kvar.

bengdoktor
2006-07-07, 07:22
Posta bilderna i sommarform-tråden istället. Där bryr sig ingen om huruvida de obligatoriska visas eller ej. Varför du inte kan ha dom i en egen tråd vet jag inte, men posta dom där!
(Om du inte redan gjort det..)

Jorgen
2006-07-07, 15:28
Då får du väl radera tråden då herr moderator, eftersom jag inte har annat än en mobilkamera. Vad är det förresten för fel på första bilden? Du kan ta svaret på PM om inte tråden finns kvar.
Jag kan ta svaret här (det är fö väldigt trevligt när ungdomar är så väluppfostrade som du och kallar en äldre herre som mig just herr moderator :thumbup: ).
Vad är fel med den första bilden: Det du visar av din fysik på den första bilden är att du har ådror på din ena underarm, man ser en halv bröstmuskel, magen och en del av din ena biceps. Vad skall man kunna säga om din fysik baserat på en bild som inte visar mer av fysiken än så?
Din andra bild är poseringsmässigt mycket bättre, dubbel biceps bakifrån är en bra pose att slå. Men den usla kvalitén på bilden gör att det är svårt att säga något om fysiken trots att du slår en vettig pose.

beckman88
2006-07-07, 16:53
Jag kan ta svaret här (det är fö väldigt trevligt när ungdomar är så väluppfostrade som du och kallar en äldre herre som mig just herr moderator :thumbup: ).
Vad är fel med den första bilden: Det du visar av din fysik på den första bilden är att du har ådror på din ena underarm, man ser en halv bröstmuskel, magen och en del av din ena biceps. Vad skall man kunna säga om din fysik baserat på en bild som inte visar mer av fysiken än så?
Din andra bild är poseringsmässigt mycket bättre, dubbel biceps bakifrån är en bra pose att slå. Men den usla kvalitén på bilden gör att det är svårt att säga något om fysiken trots att du slår en vettig pose.

Offtopic: Jorgen heter du inte JÖrgen?*screwy* *screwy*

ON topic: Ja ta alal de obligatoriska poserna med din mobilkamera så kan du låta vår kära moderator gnälla så mkt han vill, Lycka till! :thumbup:

Jorgen
2006-07-07, 19:58
Offtopic: Jorgen heter du inte JÖrgen?*screwy* *screwy*

ON topic: Ja ta alal de obligatoriska poserna med din mobilkamera så kan du låta vår kära moderator gnälla så mkt han vill, Lycka till! :thumbup:
Jodå, det stämmer. Jag heter Jörgen. Heter du beckman88?

Käre vän. Varför tror du att jag klagar på bildkvalité och undermåliga poseringar (detta har jag fö skrivit ett tjugotal gånger redan)? "Kritisera och kommentera tack!" står det i första posten.
Jag antar att du är duktig på att bedömma fysiker baserat på bilder av denna kvaliten och med poser som inte ens visar en halv fysik. Så få se nu, kom med vettig, konstruktiv kritik till Stoffer på vad han bör ändra på och förbättra.
Du (och många med dig) tycker naturligtvis att detta är gnäll. Men hur i hela friden skall man kunna säga något om en fysik när man inte kan se den? Det är möjligt att jag är inkompetent när det kommer till att bedömma fysiker (vilket i sin tur bör betyda att jag genast borde sluta dömma bodybuildingtävlingar), det får andra svara på (du kanske?) men jag anser att vill man ha kritik så får man se till att langa upp bilder där det går att se något.

stoffer
2006-07-08, 20:52
Jodå, det stämmer. Jag heter Jörgen. Heter du beckman88?

Käre vän. Varför tror du att jag klagar på bildkvalité och undermåliga poseringar (detta har jag fö skrivit ett tjugotal gånger redan)? "Kritisera och kommentera tack!" står det i första posten.
Jag antar att du är duktig på att bedömma fysiker baserat på bilder av denna kvaliten och med poser som inte ens visar en halv fysik. Så få se nu, kom med vettig, konstruktiv kritik till Stoffer på vad han bör ändra på och förbättra.
Du (och många med dig) tycker naturligtvis att detta är gnäll. Men hur i hela friden skall man kunna säga något om en fysik när man inte kan se den? Det är möjligt att jag är inkompetent när det kommer till att bedömma fysiker (vilket i sin tur bör betyda att jag genast borde sluta dömma bodybuildingtävlingar), det får andra svara på (du kanske?) men jag anser att vill man ha kritik så får man se till att langa upp bilder där det går att se något.
Jag vill bara påpeka att jag är mycket nöjd med kritiken och har tagit den till mig. Jag ska så fort jag får möjlighet (och motivation) fixa bättre bilder.