handdator

Visa fullständig version : Fettförbränningspiller

Nickenyfiken
2006-07-06, 09:25
Hej jag tränar regelbundet men tänkte deffa ett tag. Käkar nyttigt och allt sånt där och har börjat käka tableter som hjälper fettförbränningen nu. Äter eiselts Leanol som man ska ta i samband med måltid 3-6 g. om dan. Är det någon som provat dessa eller har kommentarer för jag har inte märkt någon speciell skillnad med dessa.

Catstyle
2006-07-06, 09:38
Du lär knappast märka någon praktisk effekt.
Att dra ner på energin i din mat med några procent lär ge bättre resultat, både vad gäller din deff och din plånbok.

fonzie
2006-07-06, 12:39
Du bör ha ett snudd på perfekt kostupplägg för att piller ska kunna ha effekt imo.

Pumpitup
2006-07-10, 20:58
Instämmer med ovanstående, det finns inga piller osm hjälper dig om du inte äter rätt. Vill du gå ner i cikt så är det hård fettförbränningstärning som gäller eller eventuellt börja äta mindre men då finns risken alltid att man tappar muskler.

Det enda fettförbrännande pillret som verkligen hjälper är efedrin men det är dopingklassat så det ska du FETGLÖMMA! *screwy*

Träna hårt och ät rätt så ska du se att det börjar rasa lite.

Ett bra tips är att jogga i minst en timma i 60% tempo, då förbränner du i stort sett endast fett! :hbang:

Lycka till!

jewzie
2006-07-10, 21:40
Instämmer med ovanstående, det finns inga piller osm hjälper dig om du inte äter rätt. Vill du gå ner i cikt så är det hård fettförbränningstärning som gäller eller eventuellt börja äta mindre men då finns risken alltid att man tappar muskler.

Det enda fettförbrännande pillret som verkligen hjälper är efedrin men det är dopingklassat så det ska du FETGLÖMMA! *screwy*

Ett bra tips är att jogga i minst en timma i 60% tempo, då förbränner du i stort sett endast fett! :hbang:

Lycka till!
Vanligt Pyrovate ska med en diet under 2000kcal och inte mer än 40% kolhydrater funka ypperligt för de sista 1-3kg som krävs för rutor + ådror. Ska äta upp mitt som jag har kvar snart. Har även massa skit som omega-3 tabletter och "lose-it" <-- årets skämt. Reagerade ingenting.

formula4shape
2006-07-11, 09:58
Jag skulle satsa på piller med hungerdämpande effekt (om du nu vill ha någon sorts hjälp av "piller").

Langster
2006-07-11, 11:14

Lycka till!
Du vet inte riktigt vad du pratar om va?

Pumpitup
2006-07-11, 19:08
Du vet inte riktigt vad du pratar om va?

Jo det hoppas jag verkligen att jag har men är det nått osm inte stämmer så får du gärna ha invändningar. För inte är jag väl helt ute o cyklar!? :confused:

internethjälten
2006-07-11, 19:11
Finns prepp men de innehåller olagliga preparat
så det är upp till dig att annvända dem.

Sen om det är idiotisk eller inte behöver vi inte
prata om då var och varannan moralkärring kör
för fort med sin bil etc.