Visa fullständig version : könsroller på gymmet
Röda_Lacket
2006-07-06, 00:03
Upplever du att könsrollerna på gymmet är annorlunda än utanför gymmet?
Jag upplever att jag inte bryr mig om vem som är gå gymmet eftersom jag går dit för att träna inte för att bry mig om andra.
mangemani
2006-07-06, 00:46
om jag ska vara ärlig så bryr jag mej ej,på gymmet så tränar jag och utanför gymmet så sköter jag mitt.
Jag upplever att jag inte bryr mig om vem som är gå gymmet eftersom jag går dit för att träna inte för att bry mig om andra.
+1
fothermucker
2006-07-06, 02:25
Ibland, ibland inte. Beror på gym...och var är utanför gymmet? Krogen? kolozzeum?
Vad hade du i åtanke?
Håller med övriga om gymmets funktion f ö.
Mindre skillnader, bögar med lika mycket smink i huvudet som tjejer och tjejer med lika mycket hår på ryggen som killar.
Ninjasmurf
2006-07-06, 04:12
Vågar nästan påstå att det inte finns några könsroller alls på mitt gym, hur folk uppför dig verkar stå i direkt relation till hur du behandlar dom.
kollar ofta i smyg på tjejer både i och utanför gymmet, tom svettiga o hårdtränande är dom fina:)
Nä, jag upplever att tjejer alltid gör sitt bästa för att distrahera mina tankar från viktigare saker, både på gymmet och utanför.
Vet inte riktigt att om man kan applicera könsroller på ett gym? Man umågs ju inte lika intensivt som krogen t.ex. Men om du menar att män och kvinnor i allmänhet tränar olika på gymmet så stämmer det iallafall på de gym jag har tränat på.
+2
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.