handdator

Visa fullständig version : Abslider ;)

aron
2002-12-24, 18:55
Hellluuuu, jag och brorsan gick ihop och köpte en abslider , ( någon variant av den här ---> http://www.arnegraphite.com/abslider.htm ) Har nu testat den själv och tycker att det "tar" mycket bra, jag tränar på gym ungefär 4 ggr/vecka och undrar nu hur jag ska göra? Ska jag träna på gymmet och sedan hetsa hem (ungefär 500 m) och träna magen, eller går det lika bra att köra aldeles innan jag ska gå och lägga mig, eller på morgonen? Hoppas ni förstår min fråga...:confused: Tack på förhand :) /Aron

Matti
2002-12-24, 20:43
Hellluuuu, jag och brorsan gick ihop och köpte en abslider
Har ni kvittot kvar? Det fungerar nämligen alldeles utmärkt att göra samma rörelse med en skivstång och två viktskivor. ;)

Ska jag träna på gymmet och sedan hetsa hem (ungefär 500 m) och träna magen, eller går det lika bra att köra aldeles innan jag ska gå och lägga mig, eller på morgonen?
Det spelar ingen roll. Träna när det är bekvämast för dig.

Spud
2002-12-24, 20:59
akta dig, vad jag har sett så tränar den där hela överkroppen och bara genom att träna med den så blir du jättemuskulös jättesnabbt.

akta så du inte övertränar dig :D

Åse Columbus
2002-12-24, 21:21
Jag kör min variant med min swiss ball.

Funkar skitbra!

Beskrivning gör Cory Everson i senaste svenska Muscle & Fitness.

ÅC

aron
2002-12-25, 01:06
Matti, du virrar, inte alls lika bra...inte för mig iaf!!
Spud, märkte det :(

Lord_X
2002-12-26, 11:41
Jaha, sådär går det när man inte har någon fantasi.. Kastar bort pengar på sådant som är helt onödigt.
Du skulle ju lika gärna kunna rota fram en gammal trehjuling och sticka ett rör i ett av hjulen och köra med.
Förresten, vafan är det för fel på gamla hederliga
sit ups/crunches?

dormin
2002-12-27, 00:39
testade själv en sån där variant och tyckte den tog förvånansvärt bra på hela magen, dock inte så bra så att jag själv skulle köpa en, bara min åskit..... :)

Karl_alfred
2002-12-27, 01:08
Den funkar faktiskt kanon testade en för något år sedan!

dared
2002-12-27, 01:43
Man känner sig som en kärring vars bromsar har gått sönder på rullatorn