handdator

Visa fullständig version : Nu har cykeln gått sönder...

krilleh
2006-07-05, 13:23
... och jag måste börja gå till gymmet vilket tar ca 30 min dit och 30 min hem. Nu undrar jag om detta är något negativt? Exempelvis om jag använder mig av kolhydraterna jag äter 1 timme innan passet ist för att ha dem till styrketräningen? Och när jag går hem från gymmet om min återhämtning blir sämre för jag kanske använder maltodextrin som energi för promenaden?

Kanske lite smådumma frågor men jag vill gärna veta.

Kurash
2006-07-05, 13:32
Innan jag flyttade gick jag också 30 minuter till o från gymmet. Har nog minimal effekt på återhämtningen. Jag tyckte det kändes bättre än att, som nu, cykla på 5-10 minuter.

Kurash
2006-07-05, 13:33
Eller laga cykeln. Vad är felet?

z_bumbi
2006-07-05, 13:37
En vanlig promenad har jag aldrig märkt har någon negativ inverkan, det är snarare en fördel att man fått igång kroppen när man kommer till gymet och att man varvar ner när man går hem.

krilleh
2006-07-05, 13:44
Eller laga cykeln. Vad är felet?

Om jag ska vara ärlig så glömde jag vart jag parkera den på fyllan =/ Någonstans i city men den är rätt så stor (uppsala) så blir ganska jobbigt och gå runt och leta.

krilleh
2006-07-05, 13:45
En vanlig promenad har jag aldrig märkt har någon negativ inverkan, det är snarare en fördel att man fått igång kroppen när man kommer till gymet och att man varvar ner när man går hem.

Härligt :) Slipper jag va tvungen att leta ny cykel på en gång.

sunkan
2006-07-05, 15:49
Om jag ska vara ärlig så glömde jag vart jag parkera den på fyllan =/ Någonstans i city men den är rätt så stor (uppsala) så blir ganska jobbigt och gå runt och leta.
:laugh: