Visa fullständig version : Hej Allesammans! (ny medlem)
Hej hej hemskt mycke hej!
Är ny här och tänkte presentera mig, har smugit runt här bra länge och läst allt skoj och intressant som ni skriver. Verkar som ni har det så roligt både när ni pratar om träning och annat. Så nu tänkte ja att de va tajm för ett medlemskap =) Förstått att här finns människor som är allt från superstrikta i allt till de som inte bryr sig... ja tillhör säkerligen de tråkiga mellantinget...
Är av det kvinnliga könet, 21 år, från Västerås, tränat allt möjligt så gott som hela mitt liv (dans, gymnatik, fotboll, basket bl a). Nyss hemkommen från 8 månader i USA där jag på allvar fick upp ögonen för det underbara fenomenet gymträning. Så nu blir de mycke gym men även en hel del löpning, yoga och aerobic/step up...
Iallafall, ska va tyst nu och sluta babbla... men tänkte bara säga att ja ska va helt sjukt vild och galen och komma på den här planerade kolozzeumträffen 22 juli, kommer endå va i sthlm då så de passar som prima, vet att ja inte känner nån och så men de är väl lite de som är poängen också!
så..hoppas att ni fortsätter att förgylla min vardag så som ni hittilss har gjort!
Hej!
Wennerberg
2006-07-04, 18:53
Nej men välkommen hit för helvete
christian
2006-07-04, 18:53
Välkommen!
Vad vore extremerna utan oss 95% i det tråkiga mellansegmentet? :thumbup:
Pudzianovski
2006-07-04, 18:54
Jäkligt smart att komma på träffen innan man känner någon för när man väl lärt känna de flesta här vill man inte träffa någon.
reinholdsson
2006-07-04, 19:00
Jäkligt smart att komma på träffen innan man känner någon för när man väl lärt känna de flesta här vill man inte träffa någon.
:D
Välkommen!
tänkte bara tillägga att ja är väldigt intresserad av god och nyttig mat så ja tänkte bomba er stackare med recept och dyl... eller iallafall dela med mig ett och annat =)
Välkommen! Kul att nån färskare än jag kommer på träffen. :)
Ryska_raketen
2006-07-04, 19:09
Ha d näran.
tossefar
2006-07-04, 19:10
Även jag är 21 och från Västerås... undrar om vi känner varandra?
Var tränar fröken?
Även jag är 21 och från Västerås... undrar om vi känner varandra?
Var tränar fröken?
Jasså där ser man, har ju inte kommit igång med gymningen eftersom ja alldeles nyss kom hem från USA... men vi får väl se vart de blir.. har du nå bra förslag?
tossefar
2006-07-04, 19:14
Jasså där ser man, har ju inte kommit igång med gymningen eftersom ja alldeles nyss kom hem från USA... men vi får väl se vart de blir.. har du nå bra förslag?
Jag tränar ute på nutrition outlet på hälla. Det är dygnet runt alla dagar vilket passar mig bra. Lite dyrt bara...
Jag tränar ute på nutrition outlet på hälla. Det är dygnet runt alla dagar vilket passar mig bra. Lite dyrt bara...
Ja ja hörde de hade dygnet runt där, vilket iofs skulle va helt kalas, slipper man rätta sig efter öppettider och dyl... har du nå prisuppgifter?
Är det mycket folk därute vid säg 23.30-tiden? och hur dyrt är dyrt?
tossefar
2006-07-04, 19:19
Är det mycket folk därute vid säg 23.30-tiden? och hur dyrt är dyrt?
Mjo kulturberikarna gillar att träna sent, men så farligt trångt blir det ändå inte. Jag betalade igår 800 kr för ett kvartal.
Välkommen!
Hoppas du kommer att trivas!
welcome to heeeell..... :naughty:
västeråsare,,,, trevlig stad! ni e fan helt vilda inne på konrads (köttgrottan)
mvh
Ah välkommen. Kom på träffen - vi kan låtsas att du känner mig :D
Jag kommer att vara den babbliga fjortisgbgarn *popcorn*
Ah välkommen. Kom på träffen - vi kan låtsas att du känner mig :D
Jag kommer att vara den babbliga fjortisgbgarn *popcorn*
Ja de kan vi ju göra! Muffare som ja e och allt :)
welcome to heeeell..... :naughty:
västeråsare,,,, trevlig stad! ni e fan helt vilda inne på konrads (köttgrottan)
mvh
hahha, ja de kan va lite köttmarknad där ibland de stämmer... dock inte vart drä på över ett år nu.. fast de har flyttat ner stället till mälaren nu under sommaren, och jo, nog är de allt lite köttig stämning där också :)
Ja de kan vi ju göra! Muffare som ja e och allt :)
VAH!? Då kanske vi har träffats. Ska du på valupptakten i Augusti?
Välkommen hit.
Här är vi som en enda stor familj (med allt vad det innebär).
Kul att du inte är som dom andra fegisarna som inte vågar komma på träffen för att "jag känner ingen där". :)
Hjärtligt välkommen till helvetet.
Det enda jag kan tipsa dig om är att akta sig för Pez.
Jag är en av jokrarna.
Heppåre! :thumbup:
King Grub
2006-07-04, 19:35
http://bestsmileys.com/waving/1.gif
VAH!? Då kanske vi har träffats. Ska du på valupptakten i Augusti?
i vissa perioder har ja vart väldigt aktiv och i vissa mindre aktiv, för tillfället är de inte så jätteaktivt, men de ska de bli ändring på! ang valupptakten får vi ser hur de blir. Så du ska resa enda från götet för denna träff? va roligt :)
ha ha mm lite speciell stämning där... varit o hälsat på o festat där 3 ggr o alla gånger sa vi att vi skulle till blue moon bar (framröstat till ett av sveriges bästa uteställen av slitz) men hamnade alla ggr på konrads :D
fan, lite knäckande....
förresten, nu när du kommit ut ur lådan och är ute i vimmlet finns det saker att tänka på... att akta sig för... öronproppar för melas tjatter.... vara beredd att tömma PM boxen för alla meddelanden med "snälla tjejen kom hem och pussa mina tår hemma hos mig" av kwon och herculez..
samt att akta dig så du inte förblindas av slarti och sheo....
sorry, ville dryga mig lite
i vissa perioder har ja vart väldigt aktiv och i vissa mindre aktiv, för tillfället är de inte så jätteaktivt, men de ska de bli ändring på! ang valupptakten får vi ser hur de blir. Så du ska resa enda från götet för denna träff? va roligt :)
Ja, jag kan ju inte stanna här i wunderland hela sommaren :D Kul att träffa folk och komma iväg lite också.
Klart att du ska på valupptakten. God damnit. "Ett måste som MUFare" sa en ombudsman till mig
öronproppar för melas tjatter.... vara beredd att tömma PM boxen för alla meddelanden med "snälla tjejen kom hem och pussa mina tår hemma hos mig" av kwon och herculez..
Haha Slarti und Sheo teh prettyboys!
Slarti e allas vår egen Brad Pitt! :thumbup:
Ja det kan vara farlig på Kolo, många risker när man blir medlem här!
Initiation of the new member/recruit etc.
DOCK
Den hon skall akta sig för är ju Pez! :D
Klart att du ska på valupptakten. God damnit. "Ett måste som MUFare" sa en ombudsman till mig
jo vill jättegärna komma,är bara de att ja måste fixa bort massa sommarjobbstider då och de är de som de kan bli lite svårt me :(
Välkommen. Väl mött den 22! :)
förresten, nu när du kommit ut ur lådan och är ute i vimmlet finns det saker att tänka på... att akta sig för... öronproppar för melas tjatter.... vara beredd att tömma PM boxen för alla meddelanden med "snälla tjejen kom hem och pussa mina tår hemma hos mig" av kwon och herculez..
låter prima de där... mela verkar vara tjattrig på ett väldigt trevligt sätt, är själv ganska duktig på att prata på... får väl se va de dyker upp för PM... och ang snyggon... här ska inte förblindas! snyggingar finns de överallt och tänk va jobbigt om man skulle förblindas jämt och ständigt...
Haha Slarti und Sheo teh prettyboys!
Slarti e allas vår egen Brad Pitt! :thumbup:
Ja det kan vara farlig på Kolo, många risker när man blir medlem här!
Initiation of the new member/recruit etc.
DOCK
Den hon skall akta sig för är ju Pez! :D
faaaan, jag höll ju på o glömma varningarnas varning... OMGffs
låter prima de där... mela verkar vara tjattrig på ett väldigt trevligt sätt, är själv ganska duktig på att prata på... får väl se va de dyker upp för PM... och ang snyggon... här ska inte förblindas! snyggingar finns de överallt och tänk va jobbigt om man skulle förblindas jämt och ständigt...
*kissass*
Ska inte spamma sönder din tråd mer :D See u in 18 days ;)
Hjärtligt välkommen till helvetet.
Det enda jag kan tipsa dig om är att akta sig för Pez.
Jag är en av jokrarna.
Heppåre! :thumbup:
http://img101.imageshack.us/img101/2649/joker8my.gif
?
CHOP!
[IMG]http://img101.imageshack.us/img101/2649/joker8my.gif[/IG]
?
LOL! Så skön du e Storuven! Sicken PShop-talang! :D
grisbil3n
2006-07-04, 19:59
tjena :eating:
Pudzianovski
2006-07-04, 20:00
CHOP!
:D :thumbup:
kan ju passa på att säga välkommen också.
Dissector
2006-07-04, 20:04
Väldans väldans! Välkommen :)
paddanboy
2006-07-04, 20:06
Välkommen!
tänkte va helt extra galen såhär på kvällskvisten och slänga in en sån där ruta som visar hur man ser ut.. kanske inte är en jävel som bryr sig dock, hahaha men ja har ju sett bilder på er i diverse trådar så tänkte man kan ju dela me sig.....
file://C:\Documents and Settings\Vickan\Mina dokument\Mina bilder\vickset2.jpg
tänkte va helt extra galen såhär på kvällskvisten och slänga in en sån där ruta som visar hur man ser ut.. kanske inte är en jävel som bryr sig dock, hahaha men ja har ju sett bilder på er i diverse trådar så tänkte man kan ju dela me sig.....
filen kan dock inte ligga på datorn utan måste ligga på nätet..
www.imageshack.us
Det går inte att lägga upp bilder så där direkt från din datorn. Prova att lägga den på www.imageshack.us och länka sedan därifrån. :thumbup:
jaha de där gick ju strålande :( kanske ska skippa bild då
nu verkar de som de funkar här, tack hörni för tipset me imageshack
kanske hade vart roligare me en sportig bild, men men detta får duga ;) som sagt... en släng avstorhetsvansinne...ändå inte en jävle som bryr sig iallafall säkert hahha
http://img261.imageshack.us/img261/4839/vickset2dn.th.jpg (http://img261.imageshack.us/my.php?image=vickset2dn.jpg)
Pudzianovski
2006-07-04, 20:29
Du ser precis ut som en kvinna i Kwons smak.
Kwon är forumets snyggaste och coolaste kille. Han är grym på kampsport också.
Du glömde att han är roligast på brädan med:D
Haha ... snyggast och coolast? ICKE!
Snyggare än Pudzi? OMÖJLIGT! :laugh:
Det är Pudzi som har charmen och utseendet i Kolo-familjen!
Vicks verkar dock vara både cool som snygg! :thumbup: :booty:
Måste säga att ja tycker att ni alla är snygga och charmiga på ert sätt! :cool:
Hej och välkommen! Jag är också rätt ny här (iallafall som registrerad), men jag är redan nerdragen i Kolo-träsket. ;)
Välkommen, (själv så var man ju inte lika artig och presenterade sig...:em: )
Läste att du har dansat, vad är det för slags dans?
/Lilly
Välkommen hit.
Här är vi som en enda stor familj (med allt vad det innebär).
Kul att du inte är som dom andra fegisarna som inte vågar komma på träffen för att "jag känner ingen där". :)
Ja vette fan , det görs saker på Kollo ja absolut inte kan tänka mig med familjen.
Oavsett välkommen !
Ja vette fan , det görs saker på Kollo ja absolut inte kan tänka mig med familjen.
and don´t we all wanna know?
*popcorn* *popcorn* *popcorn*
and don´t we all wanna know?
*popcorn* *popcorn* *popcorn*
:banned Snusktant.
Jag har en massa insider information.
Och jag är mutbar också skall du veta *kissass*
:banned Snusktant.
Jag har en massa insider information.
Och jag är mutbar också skall du veta *kissass*
alltid *eg*
Just name the price...........
Välkommen, (själv så var man ju inte lika artig och presenterade sig...:em: )
Läste att du har dansat, vad är det för slags dans?
/Lilly
tackar tackar....gick dans på gymnasiet så då blev de ju balett, jazz, modern och show. dessutom har ja dansat allt möjligt på fritiden: street, funk, hiphop mm och tävlat i bugg och discodans
har du också dansat? :)
Vad kul! Har dansat det du dansat förutom discodans och bugg (förutom när lilla far tvångsdansat med mig) streetdance är absoluta favoriten :hbang:
Innan jag började styrketräna så var dansen mitt liv men har varit tvungen till en paus pga en knäskada...:(
/Lilly
Välkommen till träningsträsket. Det är det träsk som ligger till höger om knarkträsket och strax bakom porrträsket, varav kolozzeum är starkt vanebildande och ofta innehåller inlägg med sexrelaterade skämt. :hbang:
Välkommen till träningsträsket. Det är det träsk som ligger till höger om knarkträsket och strax bakom porrträsket, varav kolozzeum är starkt vanebildande och ofta innehåller inlägg med sexrelaterade skämt. :hbang:
Haha har gått fel ett par gånger...men alla vägar leder till Kolozzeum till slut...
Yeppers men precis som Magnus Uggla dansar jag aldrig nykter.
Haha har gått fel ett par gånger...men alla vägar leder till Kolozzeum till slut...
Oavsett var man går, alla vägar leder hit.... :thumbup:
Pudzianovski
2006-07-04, 21:53
Oavsett var man går, alla vägar leder hit.... :thumbup:
Kwon: Du kan väl lite streetmoves och sånt också? Erkänn att du kör lite sånt på dansgolven? ninjastuff.... :confused:
Kwon: Du kan väl lite streetmoves och sånt också? Erkänn att du kör lite sånt på dansgolven? ninjastuff.... :confused:
Vad exakt är streetdance?
Jag improviserar mest...typ som Van Damme improviserar..
Pudzianovski
2006-07-04, 22:00
Vad exakt är streetdance?
Jag improviserar mest...typ som Van Damme improviserar..
Streetdance?
Streetmoves är typ sån coola moves som van damme gör....jag vet inte om du sett det?
Ja men låter ju dunderbra de där :rolleyes:
Streetdance?
Streetmoves är typ sån coola moves som van damme gör....jag vet inte om du sett det?
Jaha det är skillnad på streetdance och streetmoves.
Jodå, om det är streetmoves han kör så är det nog samma jag kör.
Streetmoves = Rörelser från Gatan.
Gatuskak!
Shake it Shake it!
Vicks o Lilly låter dock som proffs på det där..
Pudzianovski
2006-07-04, 22:08
Jaha det är skillnad på streetdance och streetmoves.
Jodå, om det är streetmoves han kör så är det nog samma jag kör.
Streetmoves = Rörelser från Gatan.
Gatuskak!
Shake it Shake it!
Vicks o Lilly låter dock som proffs på det där..
Kan du gå ner i spagat sådär sexigt som Van Damme gör i varje film ?
Kan du gå ner i spagat sådär sexigt som Van Damme gör i varje film ?
Hart hört ryktesvägar att kwonish går ner i spagat när han ska tvåla in sina tår i duschen.
Pudzianovski
2006-07-04, 22:11
*popcorn*
http://www.thewavemag.com/images/articles/9001-10000/9264.jpg
Sluta spamma sönder tråden.
Sluta spamma sönder tråden.
ja som tyckte de va så skoj att min lilla premiär-tråd kom igång :(
Krokodil
2006-07-04, 23:14
http://img261.imageshack.us/img261/4839/vickset2dn.th.jpg (http://img261.imageshack.us/my.php?image=vickset2dn.jpg)
Och där exploderade din inbox! :D
Välkommen förresten!
Och där exploderade din inbox! :D
Välkommen förresten!
Bara jag som är übeförvånad över att Tigerkotten inte varit i denna tråden och limmat på "vicks" än? Någon som vet om det hänt han något??
Vicks - wilkommen bei uns! :cheers:
tossefar
2006-07-04, 23:59
Bara jag som är übeförvånad över att Tigerkotten inte varit i denna tråden och limmat på "vicks" än? Någon som vet om det hänt han något??
Kotten går direkt på PM numera. Forumet är bara en onödig mellanhand i kärleksförklaringarna.
Herkulez
2006-07-05, 00:01
ja som tyckte de va så skoj att min lilla premiär-tråd kom igång :(
jörgen är våran lilla surismoderator som du kanske märker :D
men han är söt ändå
...men tänkte bara säga att ja ska va helt sjukt vild och galen och komma på den här planerade kolozzeumträffen 22 juli, kommer endå va i sthlm då så de passar som prima, vet att ja inte känner nån och så men de är väl lite de som är poängen också!...
Bra där, klart du ska komma och visa vägen för alla räddhågsna själar som vill, men inte vågar komma på Sommarträffen. :thumbup:
Välkommen in!
PS. jag är den enda normala här. :)
hrm, blev något förvånad över varför en "ny på kolozzeum"-tråd kunde 5-6 sidor inlägg... men nu vet jag :naughty:
apropå tigerkotten så skrev han till mig på lunarstorm häromdan
så där ser man, han har alltså tagit över gymtt's roll som internetragger, stort :D
hrm, blev något förvånad över varför en "ny på kolozzeum"-tråd kunde 5-6 sidor inlägg... men nu vet jag :naughty:
så där ser man, han har alltså tagit över gymtt's roll som internetragger, stort :D
Att ens ha lunarstorm account är ju lite sådär*screwy*
reinholdsson
2006-07-05, 00:33
:laugh:
Tigerkotten kanske sover.
Att ens ha lunarstorm account är ju lite sådär*screwy*
det beror väl på vad man gör där, man väljer själv vilken liga man vill tillhöra
man kan antingen köpa pro, skicka lajv och söka bekräftelsen man inte får irl, ragga på fjortisar osv (listan kan göras lång) och vara en lunarnörd så fint som det heter
eller så har man det till att hålla kontakten med folk man inte hade hållt kontakten med annars
Ja tänk vilket härligt välkomnande, tack allesammans :) att nån liten medlem kanske skulle säga hej hade man väl vågat hoppats på men detta är ju långt över förväntningarna... nu känns det ju ännu roligare att komma på träffen!
Ja tänk vilket härligt välkomnande, tack allesammans :) att nån liten medlem kanske skulle säga hej hade man väl vågat hoppats på men detta är ju långt över förväntningarna... nu känns det ju ännu roligare att komma på träffen!
We love vicks, we all love you! :thumbup:
Feel the Kolozzeum-love! [This ain't getbig]
Vicks! välkommen till värmen och omtankens slutna krets i det vi kallar kolozzeum
Slartibartfast
2006-07-05, 09:10
Har du en svaghet för finländare?
Har du en svaghet för finländare?
haha, finländare? nja, de är väl inte så tokiga, vet dock inte om ja har nån svaghet för nån "landsgrupp" alls, finns så mycke härligt både här och där :)
jörgen är våran lilla surismoderator som du kanske märker :D
men han är söt ändå
*whatever* *whatever* *whatever* *whatever*
Herkulez
2006-07-05, 15:18
*whatever* *whatever* *whatever* *whatever*
bah skojja ju ba =)
Dissector
2006-07-05, 15:28
We love vicks, we all love you! :thumbup:
Feel the Kolozzeum-love! [This ain't getbig]
Haha, dom är helt galna på Getbig. En medelålders man hade postat en ansiktsbild i en presentationstråd, (han såg lite sådär småsliten ut, som en 50-årig trädgårdsmästare eller nåt sånt), och det första svaret han fick var "Woh, you are an ugly f*ck", och många i stil med "Synthol.... In the cheeks" o.s.v. Fattar inte hur man kan välkomna någon på det viset :D
Tigerkotten
2006-07-05, 15:32
haha men vafaen! :)
Jag hade faktiskt inte sett denna tråd tills nu, men jag har fasiken inte limmat på någon.
Ni bara retas o retas med mig *cry* :] Jag har varit "på"? Om men ens ska säga det mot 1 person, och då var skämtsamt och man fick tillbaka på samma sätt. Det var fortfarande ingen raggning :) Bara liten osyldig flirt.
Jag undrar om det är svartsjuka som ligger bakom allt dessa kommentarer jag får :]
Men Vicks, välkommen hit och hoppas att du kommer att trivas :)
Tigerkotten
2006-07-05, 15:37
Detta är skitsnack om folk missade hans ironi, eftersom ironi är svårt att se ibland via nätet utan smileys. Självklart har jag dock dock konto på olika communitys, det är inte för att ragga dock utan för att snacka med vänner man har redan främst :] Men självklart kan det hända att man skriver till folk man inte känner. Men på senaste tiden har jag inte haft lusten att göra detta alls.
Men jag tycker inte att ragga via nätet är något fel heller, om man nu gillar göra det och gillar träffa nytt folk varför inte? Bättre att vara öppen för olika saker och ting, istället för att vara helt låst tycker jag :)
Kaboffastar
2006-07-05, 15:37
haha men vafaen! :)
Jag hade faktiskt inte sett denna tråd tills nu, men jag har fasiken inte limmat på någon.
Ni bara retas o retas med mig *cry* :] Jag har varit "på"? Om men ens ska säga det mot 1 person, och då var skämtsamt och man fick tillbaka på samma sätt. Det var fortfarande ingen raggning :) Bara liten osyldig flirt.
Jag undrar om det är svartsjuka som ligger bakom allt dessa kommentarer jag får :]
Men Vicks, välkommen hit och hoppas att du kommer att trivas :)
Msn?
Bara jag som såg de sista där, skrivet i vitt?
Tigerkotten
2006-07-05, 15:40
Bara jag som såg de sista där, skrivet i vitt?
Men jag förstår ju tigerkotten, jag skulle vilja våga ragga på folk. Men jag törs inte :/
Så dålig kaboffa :] Sluta fantisera om saker som inte har hänt. :)
Slartibartfast
2006-07-05, 15:41
ÄH! Ni är bara avis för att Tigerkotten har game och inte ni!
Tigerkotten
2006-07-05, 15:51
ÄH! Ni är bara avis för att Tigerkotten har game och inte ni!
:love: :love: *yourock* :love: :love:
:] En snäll kommentar, tack! :] Fick mig iaf att le :]
Haha, dom är helt galna på Getbig. En medelålders man hade postat en ansiktsbild i en presentationstråd, (han såg lite sådär småsliten ut, som en 50-årig trädgårdsmästare eller nåt sånt), och det första svaret han fick var "Woh, you are an ugly f*ck", och många i stil med "Synthol.... In the cheeks" o.s.v. Fattar inte hur man kan välkomna någon på det viset :D
Så går det till utanför ankdammen Sverige
kan det ha att göra med att en stor del av amerikanerna är dumma i huvudet?
Detta är skitsnack om folk missade hans ironi, eftersom ironi är svårt att se ibland via nätet utan smileys. Självklart har jag dock dock konto på olika communitys, det är inte för att ragga dock utan för att snacka med vänner man har redan främst :] Men självklart kan det hända att man skriver till folk man inte känner. Men på senaste tiden har jag inte haft lusten att göra detta alls.
Men jag tycker inte att ragga via nätet är något fel heller, om man nu gillar göra det och gillar träffa nytt folk varför inte? Bättre att vara öppen för olika saker och ting, istället för att vara helt låst tycker jag :)
tyvärr så är det ju så att ju mer du förklarar dig ju djupare ner hamnar du.
Tigerkotten
2006-07-05, 16:42
tyvärr så är det ju så att ju mer du förklarar dig ju djupare ner hamnar du.
Får väl tycka så du, men jag har fortfarande inte pysslat något sådant på detta forum :) Men däremot så vågar jag stå för saker och ting som att jag har konto på div communitys. Varför ljuga och vara någon man inte är alls?
Fettecke
2006-07-05, 16:46
Varför ljuga och vara någon man inte är alls?
You are on teh internet now... Feeeeeel the difference ;D
Får väl tycka så du, men jag har fortfarande inte pysslat något sådant på detta forum :) Men däremot så vågar jag stå för saker och ting som att jag har konto på div communitys. Varför ljuga och vara någon man inte är alls?
du missförstod mig. Jag sa inte att du har raggat jag förklarade bara att det inte går att förklara sig ur en sån här situation. Det bästa är bara att låta dom retas och strunta i det så rinner det ut i sanden så småningom. Du kan aldrig "vinna" genom att kommentera det hela.
Livet är helt enkelt inte rättvist
Tigerkotten
2006-07-05, 16:55
du missförstod mig. Jag sa inte att du har raggat jag förklarade bara att det inte går att förklara sig ur en sån här situation. Det bästa är bara att låta dom retas och strunta i det så rinner det ut i sanden så småningom. Du kan aldrig "vinna" genom att kommentera det hela.
Livet är helt enkelt inte rättvist
Okej då e jag med på vad du menar :] Men jag är rätt så envis så jag har svårt att inte kommentera o försvara mig själv lite.
Men jag ska försöka lyssna på ditt råd Cilia :)
Men jag ska försöka lyssna på ditt råd Cilia :)
ja lyssna på cilia, jag har upplevt henne som en vis kvinna
jag tyckte det var jättekul att du skrev :thumbup:
blev bara lite förvirrad när du skrev SL'aren :D
Så går det till utanför ankdammen Sverige
kan det ha att göra med att en stor del av amerikanerna är dumma i huvudet?
Nej.
On Topic. Välkommen, bara du inte fastnar i Optimal-hetsen så kommer det nog bara vara roligt.
Nej.
On Topic. Välkommen, bara du inte fastnar i Optimal-hetsen så kommer det nog bara vara roligt.
Tackar tackar, Hahha, detta med optimal är ganska kul, för långt innan ja kikade in på kollo första gången använde ja detta optimala ord optimal i sisådär varannan mening, typ: men han är ju så optimal eller men den låten är så optimal... optimal hit och optimal dit, ja har missbrukat sönder ordet för bra länge sen så ja ska ta de lugnt med optimalandet :D
http://bestsmileys.com/welcome/7.gif
Haha :D
Välkommen hit, du kommer tycka att detta är superkul!
http://bestsmileys.com/welcome/7.gif
sicken nice skylt!
Pepparkakssmurfen
2006-07-05, 22:09
Hej och välkommen!
Hej och välkommen!
tackar tackar, ska även passa på att säga något jag länge velat sagt: ditt namn är kungligt!
GT_Razor
2006-07-06, 09:51
Välkommen! DÅåååååå är det nämligen dags att göra en sak för dig...nu när du är ny...upp med bild vettja! På din nuvarnade fysik..och ansikte, så kan man se förändringen sedan nu när du hamnat i styrketränings-träsket.
Välkommen! DÅåååååå är det nämligen dags att göra en sak för dig...nu när du är ny...upp med bild vettja! På din nuvarnade fysik..och ansikte, så kan man se förändringen sedan nu när du hamnat i styrketränings-träsket.
gå tillbaka lite i tråden (inlägg #45) så finns de en bild på nunan... ska fixa fram andra bilder sen så man kan se fysiken och eventuella (förhoppningsvis) framsteg
GT_Razor
2006-07-06, 10:12
gå tillbaka lite i tråden (inlägg #45) så finns de en bild på nunan... ska fixa fram andra bilder sen så man kan se fysiken och eventuella (förhoppningsvis) framsteg
Aha ok nu såg jag =)
Kebab-Arne
2006-07-06, 10:17
Getbig är väl t o m med amerikanska mått sett ganska galet. Var nån som la upp en bild på ett par schyssta ben. Sen fick bara en massa svar om synthol och inte att benen såg bra ut. Diverse proffs som skriver där får taskigt bemötande. Glömt bort namnet på vad idioten hette som skrev skit om allt och alla. King Kamali ska tydligen stämma han för förtal.
Förövrigt är det bara att välkommna Vicks!!
s_himself
2006-07-06, 11:38
sicken nice skylt!
Jag ogillar verkligen ordet "nice" :(
Välkommen hit!
Jag ogillar verkligen ordet "nice" :(
Välkommen hit!
jaha ja, ja men vilken trevlig/fin/underbar/vacker/bedårande/iögonfallande/fager/sexig/snygg/himmelsk skylt då.. hoppas något av adjektiven skall passa herrn! :)
jaha ja, ja men vilken trevlig/fin/underbar/vacker/bedårande/iögonfallande/fager/sexig/snygg/himmelsk skylt då.. hoppas något av adjektiven skall passa herrn! :)
tycker nice är bäst, mest för att reta s_hansjälv
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.