Visa fullständig version : Robbie Williams, Göteborg
Longshot
2006-07-02, 17:36
Var du där igår eller ska du dit idag? Riktigt bra konsert iaf =) Vädret kunde man ju inte heller klaga på. :hbang:
Tricklev
2006-07-02, 18:03
Har vänner som ska dit idag, själv så har jag inte, o ska inte se han.;)
Recension - http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,850590,00.html
Skulle gärna se den. Angels är grym
Va där precis framför scenen.. Va en riktigt.. Angels kommer man inte att glömma på länge..
Fatalist
2006-07-02, 18:52
Måste varit en rejäl upplevelse för er som gillar honom!
Är jag ensam på jorden att tycka Robbie Williams suger?
Nej, vi är minst 2st.
Har förövrigt ett helt gäng polare där nere just nu, så om någon träffat på ett gäng ovanligt missanpassade bodensare är chansen stor att det är mina bekanta.
Tricklev
2006-07-02, 23:36
Nej.
Krille 87
2006-07-02, 23:41
Kom precis hem från koncerten! Sjuuukt bra han !! Lite för mycket lugna låtar men ändå grymme drag i stort sett hela tiden :hbang:.. Riktigt sköj emellanåt e han me, han bjuder verkligen på sig själv!! Ingen kan säga nått annat, ni som inte gillar honom, se honom live´:thumbup:, I tell ya bros.. :D
Angels är en riktig favoritlåt, jag brukar alltid döda den genom att riva av den på kareoke efter några glas...
Longshot
2006-07-03, 08:35
Japp. Jag tror att alla i hela världen älskar Robbie Williams!!!!!!!!!! *slap*
Ja vilken jävla konsert!
Att se hela publikens ha sina mobiltelefoner uppe i luften under Angels var mäktigt!
Klart coolaste konserten jag varit på! :)
Nån som har tagit bilder förresten?
Det stör mig att jag inte fick med kameran!
Longshot
2006-07-03, 10:32
Nån som har tagit bilder förresten?
Det stör mig att jag inte fick med kameran!
Kanske kan lägga upp några bilder ikväll.
Jag var där på söndagen. Jag är inget Robbie Williams-fan, men det är tammefan nåt speciellt med att vara på en arena med 60 000 andra. Det är så oerhört få andra artister som klarar av att dra sån publik, så man får acceptera att ens egen favoritartist inte är i den divisionen. Har ni chansen nån gång så ta den - även om det skulle vara Stones eller nåt annat mossigt.
allan
Fatalist
2006-07-03, 20:50
Nej men jag ville inte gnälla på andras lycka.
Jag var där på söndagen. Jag är inget Robbie Williams-fan, men det är tammefan nåt speciellt med att vara på en arena med 60 000 andra. Det är så oerhört få andra artister som klarar av att dra sån publik, så man får acceptera att ens egen favoritartist inte är i den divisionen. Har ni chansen nån gång så ta den - även om det skulle vara Stones eller nåt annat mossigt.
allan
Nej det är tur det jag lyssnar på är i en division högre (2'500'000 konsertbiljetter sålda i Europa denna turnén, jag såg med 45000, största publik hittills i tyskland där de spelade för 85000. Pratar såklart dom DM).
Ingen bitterhet här ej ;)
Calleman
2006-07-04, 14:55
Ja, jag var och såg honom i söndags. Riktigt bra, inte lite tryck med en så stor publik.
Gillade när han fokuserade på ballongen i luften och fick alla på arenan till att skrika "Fuck off" :hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.