Visa fullständig version : Drömde om Slartibartfast
Vaknade upp i morse och förstod att jag spenderar för mkt tid vid datorn inne på olika forum när jag börjar drömma om er...
Drömde inatt att jag träffade Slartibartfast vid bankomaten på Östermalmstorg, oskyldig dröm dock även om jag känner mig lite :em:
Därför ska jag leva denna dag i verkligheten har jag tänkt, speciellt när vädret är så fint!
Ha en bra dag!
/Lilly
Lilly, om du är tjej är det helt ok att drömma om Slarti. Jag vågar inte ens avslöja kolozzeum för mina flickvänner för de kommer att börja drömma om Slarti då *grr*
han e snygg
Slartibartfast
2006-06-30, 07:55
HAHhaA!1
Det är lätt hänt.
Själv har jag drömt om att jag löst korsord med Jarod och laddat för ett benpass med Lasse Kongo. :D
Niclaaas
2006-06-30, 07:57
Ok, jag erkänner motvilligt att det har hänt flera gånger. senast var jag yankeee och mördade två personer.
man kanske borde skaffa sig ett riktigt liv :banned
Haha, just inatt har jag också drömt om en Kolo-medlem. Jag drömde att jag och Fetknoppen tog ett böjpass ihop! Fetknoppen var i drömmen inte bara fet (;) ) han var lång också! Säkert 210cm minst :D
Inatt drömde jag om att jag rev ett hus med händerna, och hade en dörr fastbunden runt magen, medan jag letade efter King Kong. Det hade nog varit mer normalt att drömma om Slarti. *screwy*
Lilly, om du är tjej är det helt ok att drömma om Slarti. Jag vågar inte ens avslöja kolozzeum för mina flickvänner för de kommer att börja drömma om Slarti då *grr*
han e snygg
+1
grisbil3n
2006-06-30, 09:33
Inatt drömde jag om att jag rev ett hus med händerna, och hade en dörr fastbunden runt magen, medan jag letade efter King Kong. Det hade nog varit mer normalt att drömma om Slarti. *screwy*
Jag drömde om att nästan hela min släkt på morsans sida var medlemmar i ett kriminellt mc-gäng baserade i Tierp. Va där o firade midsommar och det var skitläskigt, bland annat så spöade dom mig o lillbrorsan för att liksom initiera oss i gänget. Lite intressant...
Jag drömde om att nästan hela min släkt på morsans sida var medlemmar i ett kriminellt mc-gäng baserade i Tierp. Va där o firade midsommar och det var skitläskigt, bland annat så spöade dom mig o lillbrorsan för att liksom initiera oss i gänget. Lite intressant...
Coolt, har du också väldigt varmt i sovrummet såhär under sommaren? :D
grisbil3n
2006-06-30, 09:37
Coolt, har du också väldigt varmt i sovrummet såhär under sommaren? :D
Haha ja, det är väl kanske är därför man drömmer så jävla vrickade grejer.
Tricklev
2006-06-30, 09:48
Ser fram emot min första slartibartfast dröm själv.:naughty:
Eller... nej
Ååååååååå ja tänk att få drömma om slarti !
bear.flowertwig
2006-06-30, 11:19
Ja, gör förmodligen mindre ont än att drömma om dig.
Ja, gör förmodligen mindre ont än att drömma om dig.
Om du har ont efteråt var det nog inte en dröm. ;)
haha, vafan vad kollo drömmar alla har.
Faktiskt har jag drömt om piranha och krampus en gång, jag kände mig liten kan jag ju meddela. :D haha
Veckans bästa tråd! :laugh:
dröm och dröm.. Men typ 40-60minuter efter att jag somnat kändes det som nått varmt som kröp runt under täcket.. jag satte mig upp i sängen och fick för mig att katten gick där under, men icke.. börja slå på täcket där efter kasta jag av mig det.. Men icket inget fanns där.. Blev lite chockad och somna om.
Läskigt var det.
dröm och dröm.. Men typ 40-60minuter efter att jag somnat kändes det som nått varmt som kröp runt under täcket.. jag satte mig upp i sängen och fick för mig att katten gick där under, men icke.. börja slå på täcket där efter kasta jag av mig det.. Men icket inget fanns där.. Blev lite chockad och somna om.
Läskigt var det.
Vänta nu...Du började slå på täcket för att du trodde att din katt var där? :laugh:
Vänta nu...Du började slå på täcket för att du trodde att din katt var där? :laugh:
Haha ja men det kändes som att nån av varelse kröp runt under täcket. Och ja kryper dumskaftet runt på min kropp när jag sover *må den ha däng*
* det får ni ta med glimten i ögat, inte skicka nån aktivistgrupp på mig som bränner mitt hus och slår min mamma med pinnar för att hon fött en djurplågare som mig.
Haha ja men det kändes som att nån av varelse kröp runt under täcket. Och ja kryper dumskaftet runt på min kropp när jag sover *må den ha däng*
* det får ni ta med glimten i ögat, inte skicka nån aktivistgrupp på mig som bränner mitt hus och slår min mamma med pinnar för att hon fött en djurplågare som mig.
*ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö*
*Teh grudge ljud* :Virro
*ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö*
*Teh grudge ljud* :Virro
Haha satans vad jag hatar det ljudet
Nitrometan
2006-06-30, 12:52
Ja, vilka drömmar det skulle vara... *rolleyes*
Nu är det mest en ilsken jwzrd... :(
Vaknade upp i morse och förstod att jag spenderar för mkt tid vid datorn inne på olika forum när jag börjar drömma om er...
Drömde inatt att jag träffade Slartibartfast vid bankomaten på Östermalmstorg, oskyldig dröm dock även om jag känner mig lite :em:
Därför ska jag leva denna dag i verkligheten har jag tänkt, speciellt när vädret är så fint!
Ha en bra dag!
/LillyI verkligheten med slarti?
Det slarti redan visst fungerar verkligen, brad-locken ftw!
Ja, vilka drömmar det skulle vara... *rolleyes*
Nu är det mest en ilsken jwzrd... :(
Wtf, varför drömmer du om mig? :)
Jag minns aldrig vad jag drömmer, det jag vet är att jag vaknade av telefonen 10.00, sket i den o vaknade 13.17, somnade om och vaknade 14.47.
Jag minns aldrig vad jag drömmer, det jag vet är att jag vaknade av telefonen 10.00, sket i den o vaknade 13.17, somnade om och vaknade 14.47.
Du lever ett hårt liv!
Brukar drömma mardrömmar om hur Jense och Mart|n försöker stjäla min dragremmar.
Bronkitkorv
2006-06-30, 16:11
I verkligheten med slarti?
Det slarti redan visst fungerar verkligen, brad-locken ftw!
Ömmmm är det bara jag som inte fattar ett enda ord i den här posten :confused:
För övrigt så har jag drömt om Gym-TT, vi var lite osams om nåt tror jag eller om jag bara retade mej på han.
Inatt vaknade jag klockan fem och var rädd för nåt men jag minns inte vad.
X-Change
2006-06-30, 17:15
Jag drömde att Nina Lätt sa åt mig att träna mer biceps.
Jag: "Men det är ju triceps som släpar.."
Nina Lätt: "NEJ! Träna biceps!!"
och så tränade jag mer biceps! :angel:
Scratch89
2006-06-30, 17:42
Jag drömde att Nina Lätt sa åt mig att träna mer biceps.
Jag: "Men det är ju triceps som släpar.."
Nina Lätt: "NEJ! Träna biceps!!"
och så tränade jag mer biceps! :angel:
Opti! Train for da chicks! :hbang:
Varför inte pm:a Diana-tanten med samma erfarenheter? Ni har mycket att tala om :)
Detta är ingenting...
Drömde nyss om Pez, Pudde och Krampus och vaknade upp alldeles svettig!
Tror fan Slarti o Aprotte var med åsse, åsså Sheo dansandes i horisonten med en hatt på slutet...
Detta är ingenting...
Drömde nyss om Pez, Pudde och Krampus och vaknade upp alldeles svettig!
Tror fan Slarti o Aprotte var med åsse, åsså Sheo dansandes i horisonten med en hatt på slutet...
Nu hittar du bara på för att verka töff och få kompisar
Ni drömmer ju bara oskyldiga barndrömmar! *screwy*
När jag gick en 2-veckors utbildning tillsammans med ett gäng med andra så drömde jag att jag och en av killarna där körde en stridsvagn och sköt ner massor av folk. Fast vissa var himla sega och dog aldrig...oavsett hur mycket vi sköt. Till slut klev vi ur stridsvagnen och fångade dom och la dom under metallbanden och försökte mosa dom istället..
Inte konstigt man är trött på morgonen :sleep:
bear.flowertwig
2006-06-30, 23:23
Lumparminne:
03:30 KB på fältvecka med soldatprov i fjällen. Rejält utmattade. Janson vaknar upp med ett ryck. Sätter sig käpprak upp i tältet. Eldvakten tittar frågande. Jansson: "Det är en lömsk huggorm utanför tältet. Vi måste gå mot ljuset." Jansson faller ner lika fort som han vaknade och sover vidare.
Ett av många minnen. Hade det inte varit för att ormen var just lömsk så hade det nog inte fastnat.
Ömmmm är det bara jag som inte fattar ett enda ord i den här posten :confused:
För övrigt så har jag drömt om Gym-TT, vi var lite osams om nåt tror jag eller om jag bara retade mej på han.
Inatt vaknade jag klockan fem och var rädd för nåt men jag minns inte vad.
+1
Nu hittar du bara på för att verka töff och få kompisar
Jo, detta är ju inte helt sant.
Om jag skall vara ärlig har jag nog inte drömt om någon Kolo-medlem(förutom abbe och ugglan dårå, fast de räknas ju inte).
hahavaffan
2006-07-01, 08:47
Lumparminne:
03:30 KB på fältvecka med soldatprov i fjällen. Rejält utmattade. Janson vaknar upp med ett ryck. Sätter sig käpprak upp i tältet. Eldvakten tittar frågande. Jansson: "Det är en lömsk huggorm utanför tältet. Vi måste gå mot ljuset." Jansson faller ner lika fort som han vaknade och sover vidare.
Ett av många minnen. Hade det inte varit för att ormen var just lömsk så hade det nog inte fastnat.Hahahahah aaja helvete vad ball det måste varit :laugh:
mACKANNN
2006-07-03, 21:20
Lumparminne:
Ett av många minnen. Hade det inte varit för att ormen var just lömsk så hade det nog inte fastnat.
hahahaha :laugh::laugh::laugh::laugh:
jag verkligen asgarva här för mig själv när jag läste det.
det finns fan inge roligare än folk som gör eller säger roligare saker i sömnen!
Minne från en fjällenresa:
Blom sätter sig upp i sin loftsäg o säger "vad är klockan?"
jag svarar "ööh vah, jag vet inte". Blom fnissar o säger att han egentligen inte undrat, och lägger sig ner igen. lyfter upp benen och sätter fötterna mot taket, fiser högljutt och fortsätter sova.
vi som var vakna skrattade mycket och länge *kissass*
Nu vet jag hur det känns...!
Jag drömde att Userfriendly kom fram på stan och slog till mig med ett järnrör. Det kändes udda, fast lite ballt samtidigt.
Userfriendly, vi har inget otalt va? :D
Niclaaas
2006-07-09, 10:46
Lumparminne:
sådär gör min flickvän hela tiden, hon skrämde livet ur mig ett par gånger i början när vi träffades men nu efter snart 4 år har man börjat vänja sig. för några veckor sedan satte hon sig upp i sängen, kollade på mig och sa: den falske niclas sitter i hörnet. den FALSKE niclas sitter i hörnet. så jag skrattade lite manligt, sa att hon skulle fortsätta sova och kontrollerade så att det inte satt någon i hörnet innan jag la mig igen ;)
Nooo. Drömde om Herkulez i natt.
Såg en enorm person i en tight, vit t-shirt kravla sig ur en stentuff stylad 740. Det var någon bilträff/konsert. En stor folkmassa var ute efter mig, men jag vet inte om Herk var en av dem eller om han skulle skydda mig. Jag var för feg för att hälsa.
sådär gör min flickvän hela tiden, hon skrämde livet ur mig ett par gånger i början när vi träffades men nu efter snart 4 år har man börjat vänja sig. för några veckor sedan satte hon sig upp i sängen, kollade på mig och sa: den falske niclas sitter i hörnet. den FALSKE niclas sitter i hörnet. så jag skrattade lite manligt, sa att hon skulle fortsätta sova och kontrollerade så att det inte satt någon i hörnet innan jag la mig igen ;)
Tack för ett gott skratt ;)
det finns fan inge roligare än folk som gör eller säger roligare saker i sömnen!
Det håller jag med om!
För ett tag sen så satt vi och tog nåra öl. Det var jag och två kompisar (vi kan kalla en av dem Sven). Ev av dem somnade och efter ett tag så sätter han sig upp med ett ryck och skriker "Har du mustach Sven!!??" innan han faller tillbaka och somnar :D
Jag drömde att Kwon utmanade mig i en Hell in a Cell-Match, natten till idag.
Jag rös till lite när jag vaknade då han hade kastat ner mig från celltaket ;)
Lasse Kongo
2006-07-19, 11:18
HAHhaA!1
Det är lätt hänt.
Själv har jag drömt om att jag löst korsord med Jarod och laddat för ett benpass med Lasse Kongo. :D
haha
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.