handdator

Visa fullständig version : Fruktansvärd huvudvärk, nackmuskler?

Coldsmith
2006-06-29, 21:26
Senaste dagarna har jag fått en FRUKTANSVÄRD (menar det verkligen) huvudvärk. Tror det är nackmusklerna. Ungefär som om dom krampar.

HÄnder alltid i samband med sex, med andra eller mig själv. Är det vattenbrist eller vad fan är det? Aldrig haft det förr? Det håller i sig i flera timmar efteråt. Blir galen. Sitter nu med brinnande huvudvärk och värktabletter är ju bara att glömma, dom är så mesiga att huvuvdvärken skrattar åt en hel iprenburk. Flera ggr om.

Slimfit
2006-06-29, 21:30
Spänner du nackmusklerna som f_n eller nått, för då kan jag få exakt såna där symptom som du beskriver. Nu var det ett tag sen men sist kunde jag riktigt höra hur det sprakade till i nacken och sen kom den grymma huvudvärken 1sek senare :/

Inge lösning på problem, men en tröst att du inte är ensam ;)

Coldsmith
2006-06-29, 21:33
Inte nå speciellt den här gången tror jag. Men är nog det.

Försöker massera dom. Helt hopplöst. Det lindrar iofs men... :(

Fattar inte, inte gjort nåt speciellt eller så. Men nu helt plötsligt får jag sånt där.
Och det är ju ALLTID i samband med sex.

Kwon
2006-06-29, 21:34
Sluta ha sex Coldsmith :(

Coldsmith
2006-06-29, 21:35
Det är så svårt att hålla sig från det bara :(. Men nu är det som att varje gång jag gör nåt så får jag den där huvudvärken. Får hellre hår i händerna eller nåt :(

Nizze_
2006-06-29, 21:35
Senaste dagarna har jag fått en FRUKTANSVÄRD (menar det verkligen) huvudvärk. Tror det är nackmusklerna. Ungefär som om dom krampar.

HÄnder alltid i samband med sex, med andra eller mig själv. Är det vattenbrist eller vad fan är det? Aldrig haft det förr? Det håller i sig i flera timmar efteråt. Blir galen. Sitter nu med brinnande huvudvärk och värktabletter är ju bara att glömma, dom är så mesiga att huvuvdvärken skrattar åt en hel iprenburk. Flera ggr om.

Går feta blodådror i nacken som kan strypas om man är stel i nacken detta ger kraftig huvudvärk .. Den sitter långtfram i pannan .. man kan även få det om man är stel i käkmusklerna ..

Om detta är fallet för dig vet jag inte .. inte heller vad det har för samband med sex .. men har det med nacken att göra så borde en napprapat kunna fixa detta åt dig ..

[har själv stora problem med nacken och huvudvärk]

Coldsmith
2006-06-29, 21:38
Går feta blodådror i nacken som kan strypas om man är stel i nacken detta ger kraftig huvudvärk .. Den sitter långtfram i pannan .. man kan även få det om man är stel i käkmusklerna ..

Om detta är fallet för dig vet jag inte .. inte heller vad det har för samband med sex .. men har det med nacken att göra så borde en napprapat kunna fixa detta åt dig ..

[har själv stora problem med nacken och huvudvärk]

Fast värken sitter som i bakhuvudet/nacken. När jag masserar känns det som att det är just i musklerna eller i fästena.

http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,805897,00.html

nåt sånt låter typ som det jag har. Kul att åka på hjärnröntgen :(

Nizze_
2006-06-29, 21:41
Fast värken sitter som i bakhuvudet/nacken. När jag masserar känns det som att det är just i musklerna eller i fästena.

http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,805897,00.html

nåt sånt låter typ som det jag har. Kul att åka på hjärnröntgen :(

Okej då är det troligen något annat än det jag pratade om .. men du kan ju endå testa med lite liniment massage och stretcha o se om det hjälper ..

Coldsmith
2006-06-29, 21:58
Okej då är det troligen något annat än det jag pratade om .. men du kan ju endå testa med lite liniment massage och stretcha o se om det hjälper ..

Jo, det hjälper med massage och stretcha, så det är nog i musklerna problemet ligger.
Man får hoppas att det löser sig iaf, vill inte ha så jämt :(.

mangs
2006-06-30, 12:53
Hur är det med andningen då? Ibland får man ju huvudvärk när man tar i och glömmer bort att andas.

Nu vet ju inte jag vilken sorts sex du menar men om du bara känner av det efter sex så ör du något fel känns det som.