Visa fullständig version : Också ett sätt att använda Gluteus
Klickiz (http://www.metacafe.com/watch/163878/bum_break/)
Vilken talang!!
Något du kan relatera till? :D
Något du kan relatera till? :D
Nej tyvärr, min gluteus är inte så maxad som jag önskar den vore men jag piskar det hårt, så snart kanske jag också kan utföra sånna stunt!
STarfish
2006-06-29, 21:09
Får man prova på!
Får man prova på!
Varsågod, glöm ej att lägga upp filmen sen så vi kan länka till den! :thumbup: (Du skall väl iaf träna lite först så du vet att du klarar av tricket?)
Är det ett sammanträffande att personen som laddat upp filmen heter Kwoms, Kwon? :D
Är det ett sammanträffande att personen som laddat upp filmen heter Kwoms, Kwon? :D
LOLZ det e inte jag som laddat upp den ursprungligen Zakke! :laugh:
Fettecke
2006-06-29, 21:58
hade jag provat hade pinnarna spårlöst försvunnit. :booty:
hade jag provat hade pinnarna spårlöst försvunnit. :booty:
Ja man hadde väl suttit där med flisor ...*kissass*
LOLZ det e inte jag som laddat upp den ursprungligen Zakke! :laugh:
En släkting då? :D
:laugh: :laugh:
Ska se vad piranhan kan göra med en vedkubbe... *innocent* *kissass*
:laugh:
Ska se vad piranhan kan göra med en vedkubbe... *innocent* *kissass*
Mmm här finns kapacitet. :Virro *kissass*
kom tillbaka när du kan vässa en penna med röven, pippi
Krokodil
2006-06-29, 22:49
Det bodde en kvinna i Gränna
som stjärten så hårt kunde spänna
att hon uti dess hål
kunde strypa en ål
och till och med vässa en penna
Förf: Hasse Alfredsson
Denna kommentaren från sidan är klockren.
"the ancient technique known as "Panda picks Bamboo shoot in Springtime" and yes, it is an effective method of self defense against anal rape. If you have a good lawyer, he will teach you this technique before you get sentenced to prison, after which you will be able to pick up that bar of soap in the shower without fear."
Denna kommentaren från sidan är klockren.
"the ancient technique known as "Panda picks Bamboo shoot in Springtime" and yes, it is an effective method of self defense against anal rape. If you have a good lawyer, he will teach you this technique before you get sentenced to prison, after which you will be able to pick up that bar of soap in the shower without fear."
Så vet ni att ni gjort nåt dumt är de bara sticka ner på hörnet å köpa spagghetti att träna med. Utifall ni skulle hamna i finkan.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.