Visa fullständig version : ¨Finn s det någon rolig synthliknande konsert/festival?
Är uttråkad och är sugen på att åka någonstans för att lyssna på lite god musik...
Finns det någon festival eller stor konsert som har synthtema med musik som typ Panzer AG, Covenant, VNV Nation, rammstein, welle:erdball och så vidare?
Kravet är att den ligger i Europa annars är jag öppen för det mesta....
userfriendly
2006-06-29, 20:25
brukar ju va rätt mkt synthare på arvika väl? även om musiken kanske inte påminner fullt ut om ovannämnda grupper
Jo kollade lite på den på festivalinfo men den var som sagt lite långt ifrån "min" typ, möjligen tänkbar om jag inte hittar något annat däremot :)
Kebab-Arne
2006-06-29, 20:33
Depeche Mode spelar ju på Stockholms Stadium 7 juli. Sugen som fan att dra dit. Börjar bli lite tajt...
Såg de i Globen men är ändå sugen. Och tror denna konsert skulle ge mer för mig.
Fatalist
2006-06-29, 20:34
Depeche Mode spelar ju på Stockholms Stadium 7 juli. Sugen som fan att dra dit. Börjar bli lite tajt...
Köp biljett? ;)
Nya setlisten är grym, där de bytt ut helt rätt låtar mot helt rätt låtar sen de var här tidigare! :thumbup:
Fast det vet du kanske... Ska inte avslöja några ifall att du ej vet!
Slaktarn
2006-06-29, 20:39
I Tyskland är det ju typ en stor festival i veckan under sommaren, m'era luna t ex...
http://www.fkpscorpio.com/meraluna/
Cerberus
2006-06-29, 20:40
Arvika-festivalen e ju inriktad på synth i princip....
Kebab-Arne
2006-06-29, 20:52
Köp biljett? ;)
Nya setlisten är grym, där de bytt ut helt rätt låtar mot helt rätt låtar sen de var här tidigare! :thumbup:
Fast det vet du kanske... Ska inte avslöja några ifall att du ej vet!
Jo, får kanske göra. Argghh... Fick jag beslutsamhetsångest över det.
Har inte så stor koll på det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.