handdator

Visa fullständig version : Masters of Death Tour 2006

The Somberlain
2006-06-29, 16:28
Lite Old-News kanske, men sen som jag (i regel) är upptäckte jag denna toppengrej idag! Sveriges 4 största namn inom Deathmetal (tja, var iaf) drar ut på vägarna i November. Tror inte dessa tunerat tillsammans på 12-13 år! Detta är stort hörrni!

Saxat från Dismembers officiella hemsida:

"In November, Europe will face the most brutal bill that has ever shared the same stage.

DISMEMBER – GRAVE – ENTOMBED – UNLEASHED

will team up to bring you a night of the best Metal Sweden has ever had to offer. The package is an idea that all four bands has planned and prepared in the past months and finally they are doing it. Dates and more info will be announced shortly. Prepare for a night to remember..."

http://www.dismember.se

The Somberlain
2006-06-29, 20:16
Tar och "BUMP:ar" upp tråden en sista gång.

Kimo
2006-06-29, 20:22
Grave, Dismember och Entombed är ju gamla barndomsidoler. Unleashed ger jag inte mycket för, slängde Victory-skivan när jag såg att dom gav en intervju i nazist-tidningen Nordland. Stick och brinn.

The Somberlain
2006-06-29, 21:04
Har dom officiellt gått ut med att dom skulle ha nazistiska åsikter? Läser inte den typen av blaskor, så jag visste faktiskt inget om detta.

Sonny
2006-06-29, 22:12
Jag skiter i om dom är nazister, kommunister lr marsmänniskor. Det är musiken jag lyssnar på inte deras personliga åsikter.

On topic; låter nice :)

The Somberlain
2006-08-09, 01:14
Datum släppta, riktigt kassa sådana dessutom.

MASTERS OF DEATH TOUR 2006 w. Entombed, Grave and Unleashed
Nov 3rd Leeuwarden (NL) Romein
Nov 4th London (UK) Carling Accademy
Nov 8th Essen (DE) Turock
Nov 9th Saarbrücken (DE) Garage
Nov 10th Erstfeld (CH) Transilvania
Nov 11th Milan (IT) Transilvania live
Nov 12th Padua (IT) La Gabbia
Nov 13th Althofen (AT) Kulturhaus
Nov 14th Vienna (AT) Planet Music
Nov 15th Munich (AT) Metropolis
Nov 16th Chemnitz (DE) AJZ Taalschock