Visa fullständig version : Mäta sin testosteronhalt?
Är det möjligt!
Såg ett reportage på "Brainiac" där de relativt fort räknade de två testdeltagarnas testohalter. Är det något man enkelt kan göra vid läkarbesök etc? *innocent*
Såg en artikel på T-nation där det stod att det finns ett direkt förhållande mellan testohalt och fingerlängd, närmare bestämt ringfingerlängd i förhållande till pekfingret. Ju längre ringfinger jämfört med pekisen man har så skulle man också ha schyssta testohalter. Låter lite för lätt om du frågar mig men man vet ju aldrig. Dessutom skulle lesbiska kvinnor ha långa ringfingrar i större utsträckning än heterotjejer.
Nu känns det som att jag kommer få smisk av någon som faktiskt vet hur det ligger till :)
King Grub
2006-06-29, 13:43
Är det något man enkelt kan göra vid läkarbesök etc? *innocent*
Ett blodprov är allt som krävs. Om du får din läkare att beställa ett sådant test hos provtagningen utan speciell anledning är en annan sak.
Ju längre ringfinger jämfört med pekisen man har så skulle man också ha schyssta testohalter.
Läste om ngt liknande i Illu. vetenskap, där skrev de att man hade lättare att tappa humöret ju längre ringfingret var kontra pekfingret.
Läste om ngt liknande i Illu. vetenskap, där skrev de att man hade lättare att tappa humöret ju längre ringfingret var kontra pekfingret.
Så, vad mäter jwzrd´s pek- resp ringfinger?
Erm :)
Så, vad mäter jwzrd´s pek- resp ringfinger?
Haha :)
petersson
2006-06-29, 14:02
Jag har längre ringfinger och är lugn som en insjö :)
Haha få höra nu då jwz? Själv har jag helt klart längre ringfinger *flex* *grr27*
:D
Jag har bara världens sämsta morgonhumör. Fingrarna är nog lika långa tror jag(svårt att avgöra eftersom de är böjda och konstiga :D ).
Haha få höra nu då jwz? Själv har jag helt klart längre ringfinger *flex* *grr27*
:D
Ser ut att vara runt 1.5cm längre, ringfingret alltså.
MasterChief
2006-06-29, 14:06
Ser ut att vara runt 1.5cm längre, ringfingret alltså.
Har du då tagit hänsyn till att ringfingret sitter "längre ut" på handen än pekfingret? :Virro
Eller är det bara på min hand?
Har du då tagit hänsyn till att ringfingret sitter "längre ut" på handen än pekfingret? :Virro
Ja, det har jag tagit hänsyn till. Skillnaden mellan fingertopparna är snarare 2cm.
Sett från knogarna sitter mitt ringfinger längre in.
edit: på ena handen iaf... på den andra har jag slagit sönder knogen...
Ja, det har jag tagit hänsyn till. Skillnaden mellan fingertopparna är snarare 2cm.
Har du dasslock till händer?
Sett från knogarna sitter mitt ringfinger längre in.
Ja.
MasterChief
2006-06-29, 14:10
På mig är skillnaden väldigt liten (8 mm).
Fan, jag har ingen testo. *grr*
Wtf dasslocksmannen :bow:
1,1 cm skillnad har jag *popcorn*
MasterChief
2006-06-29, 14:14
Ahhh...äntligen lite seriösa fakta:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/9808/21/finger.html
Nåja...då är min skillnad nog inte så liten i alla fall. Sen är mina händer perfekta kopior av varandra.
Nitrometan
2006-06-29, 14:20
Klart han har.
Stora händer = stark i marklyft.
Du vet väl att jwzrdspftrwqkl drar en hel del i marken?
Med en skillnad 2-4mm beroende på mätmetod så skulle det alltså vara kört för mig. Bäst jag inte berättar det för resten av kroppen.
Ahhh...äntligen lite seriösa fakta:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/9808/21/finger.html
Nåja...då är min skillnad nog inte så liten i alla fall. Sen är mina händer perfekta kopior av varandra.
Puh! Jag klarar mig där på god handsymetri och förhållandevis långa fingrar. Lägg också märke till att den potenta handen har ringfingret längre ut än pekfingret, vilket gör skillnaden mindre.
Klart han har.
Stora händer = stark i marklyft.
Du vet väl att jwzrdspftrwqkl drar en hel del i marken?
Jwzrd "King of the Curl-machine"?
:booty:
Jwzrd "King of the Curl-machine"?
:booty:
:/
:/
Bli inte ledsen, det är en respektabel titel. :thumbup:
Allvarligt, eftersom det var tal om händer och mark - hur mycket drar javatrollkarlen utan remmar?
Bli inte ledsen, det är en respektabel titel. :thumbup:
Allvarligt, eftersom det var tal om händer och mark - hur mycket drar javatrollkarlen utan remmar?
Remmar? Jag har inte haft remmar runt handlederna på 3-4 år. Jag har dragit 280, men med magnesium (290 från 20cm-pallar om det var greppet vi pratade om).
Remmar? Jag har inte haft remmar runt handlederna på 3-4 år. Jag har dragit 280, men med magnesium (290 från 20cm-pallar om det var greppet vi pratade om).
Grymt! Du kan marka ungefär 4.6st Yesisar. *flex*
userfriendly
2006-06-29, 16:56
wiehu mitt ringfinger är faktiskt lite längre än mitt pekfinger *flex*
På vilken sida av ringfingret mäter ni? Själv har man ju en del simhud mellan lång och ring men mäter man på lillfingersidan är det ju en helt annan bag. I vilket fall som helst så är jag testomannen numero uno.
Fast alla vet ju att skostorlek är det som säger om man "räcker till" om ni förstår vad jag menar:naughty:
1.5cm skillnad till ringfingrets fördel.. Jag som lever celibat *clueless*
WTF! jag har i princip lika långa fingrar.....
Fan, i övrigt borde jag ha rätt hög testo, vresigt humör , gillar att utsätta kroppen för utmaningar, tappade håret vid 25, hög sexdrift, träningen har gått lysande utifrån förutsättningarna. Fast kanske bara är inbillning.
Ninjasmurf
2006-06-29, 19:54
skillnade mellan ring och pekfingret på mig är typ 0.5cm...
tror min testo nivå är rätt normal
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.