Logga in

Visa fullständig version : Fairing Whey Hydro

Edde_1
2006-06-28, 18:58
Jag har köpt en spann, säkert en alldeles utmärkt produkt. Men hur ska man få det i sig. Smaken är låt oss säga lite sträv, lite åt kräksmak*spy*
Nån som bra nått bra recept?

Har prövat med Fun light, bär- och fruktdrinkar mm, men med hemska resultat.

MrBulk
2006-06-29, 05:34
Whey Hydro är väl smaklös så man ska nog blanda det med nån kolhydrat som har smak. Prova Vitargo +Creatin som har en stark tropisk smak, det kanske kan göra susen.

nordland
2006-06-29, 09:33
Jag har köpt en spann, säkert en alldeles utmärkt produkt. Men hur ska man få det i sig. Smaken är låt oss säga lite sträv, lite åt kräksmak*spy*
Nån som bra nått bra recept?

Har prövat med Fun light, bär- och fruktdrinkar mm, men med hemska resultat.

Prova blanda med apelsinjuice. Det tar bort de mesta av beskheten..

userfriendly
2006-06-29, 09:50
eller kör med kreatin booster

muskelbyggarn
2006-06-29, 09:51
Som Nordland skrev så prova apelsinjuice eller citronjuice. Brukar ta bort beskheten ganska bra, men annars så är Ferrings "bad taste line" :D bra kvalité på och man köper inte produkten för smaksensation utan bra innehåll.

Vänl,,,
Tobbe

Nitrometan
2006-06-29, 15:02
Annars kan man säga som de sa om sex till de unga kvinnorna i det viktorianska England: "close your eyes and think of the good of the country!" :)

Pdaddy
2006-06-29, 17:01
Eller så forskar man lite innan och frågar va folk tycker om smaken..

Förstklassigt Protein, men med pytonsmak pga hydrosolat... haha , ja har ätit en hink EN gång ;).. Nu kör ja Rapid hydro Blen istället, samma protte men me lite smak (dock lite beskt åsså).

M

Ninjasmurf
2006-06-29, 17:06
Eller så forskar man lite innan och frågar va folk tycker om smaken..

Förstklassigt Protein, men med pytonsmak pga hydrosolat... haha , ja har ätit en hink EN gång ;).. Nu kör ja Rapid hydro Blen istället, samma protte men me lite smak (dock lite beskt åsså).

M

eller så kör man hälften rhb och hälften comp3 :thumbup:

userfriendly
2006-06-29, 17:10
att man väljer ett smaklöst protein kanske oxå har att göra med att man inte vill ha just aspartam o liknande *rolleyes*

Edde_1
2006-06-29, 18:06
att man väljer ett smaklöst protein kanske oxå har att göra med att man inte vill ha just aspartam o liknande *rolleyes*
Jo, det e klart.
Men jag tänkte mest på att jag skulle kunna göra en massa olika frukt-, bärdrinkar så man får lite variation i tillvaron. Är fruktansvärt trött på alla dessa tråkiga smaker som finns, den ena sliskigare än den andra. Inte för att jag provat alla sorter, men många har det blivit genom åren.
Får väl prova Rapid hydro Blen nästa gång, tack för tipset Pdaddy.

MrBulk
2006-06-30, 19:16
Första gången jag köpte Rapid och tog min första klunk av det tänkte jag Fy fan hur ska jag få i mig dessa dyra 2kg. Jag hällde på koncetrerad light saft för att förbättra smaken men det blev inte bättre, det tog mig cirka 20 min att dricka upp varje drink.

MEN efter första veckan eller kanske andra så tyckte jag att det smaka gott, nu är jag inne på min fjärde hink av Rapid Hydro Blend och tycker det är hur gott som helst, inte riktigt som CP3 men näst intill.
Jag kan inte förstå hur jag kunde tycka så illa om det, kan ha varit nåt fel på smaktillsatserna i den burken eller nåt men nu kommer jag aldrig byta bort det mot något annat. :bow:

Angus
2006-06-30, 22:24
Första gången jag köpte Rapid och tog min första klunk av det tänkte jag Fy fan hur ska jag få i mig dessa dyra 2kg. Jag hällde på koncetrerad light saft för att förbättra smaken men det blev inte bättre, det tog mig cirka 20 min att dricka upp varje drink.

MEN efter första veckan eller kanske andra så tyckte jag att det smaka gott, nu är jag inne på min fjärde hink av Rapid Hydro Blend och tycker det är hur gott som helst, inte riktigt som CP3 men näst intill.
Jag kan inte förstå hur jag kunde tycka så illa om det, kan ha varit nåt fel på smaktillsatserna i den burken eller nåt men nu kommer jag aldrig byta bort det mot något annat. :bow:

beror på dina tidigare smakreferenser. om du är van med söta pulver smaker rhb mycket bittert men smaklökarna vänjer sig och efter ett tag går man inte tillbaka till sötsliskiga drinkar. rapid hydro blend :thumbup:

ett tips. rhb mixat med rapid recovery hallon = hur gott som helst:eating:

Pdaddy
2006-06-30, 23:10

Jag har sagt det exakt lika dant :D .. Det är otroligt hur man kan bli så förälskad i en Proteindrink *haha*

Det finns inget som är godare än RHB numera, de e sjukt.

Å ja RR citron/hallon eller Recovery gainer e en utmärkt smakpiffare + ger kolhydrater med ;)

M