Visa fullständig version : Billigt och bra kasein
Nu vill jag köpa billigt och framför allt bra kasein som jag kan ta till mitt första mellanmål innan lunch och innan jag går och lägger mig. Har kikat på ********, kolo och GG, billigaste jag hittade var Milk 90...
Är Milk 90 bra? berätta gärna om era tidigare erfarenheter!
Plastkasse
2006-06-28, 18:22
Nu vill jag köpa billigt och framför allt bra kasein som jag kan ta till mitt första mellanmål innan lunch och innan jag går och lägger mig. Har kikat på ********, kolo och GG, billigaste jag hittade var Milk 90...
Är Milk 90 bra? berätta gärna om era tidigare erfarenheter!
Jag kollade på Milk 90
Milk 90 3 kg för 559kr
Är ju inte billigare än protec 3kg som kostar 499kr. Kostar det där jag köper ifrån iaf. Protec är jävligt bra.:thumbup:
Jag kollade på Milk 90
Milk 90 3 kg för 559kr
Är ju inte billigare än protec 3kg som kostar 499kr. Kostar det där jag köper ifrån iaf. Protec är jävligt bra.:thumbup:
protec och milk 90 är inte rent kasein. fairing sloow protein (finns i kolozzeums shop är ett rent kasein)
i kolozzeums shop kostar Protec 495:-:thumbup:
protec och milk 90 är inte rent kasein. fairing sloow protein (finns i kolozzeums shop är ett rent kasein)
i kolozzeums shop kostar Protec 495:-:thumbup:
hur kan du veta att det inte är rent kasein ?
King Grub
2006-06-28, 19:39
hur kan du veta att det inte är rent kasein ?
Det går att läsa produktbeskrivningarna.
snälla grub..! menar du att ja ska gå på allt som står om kosttillskott på deras hemsidor :laugh: då kmr ja snart gå på att fettförbrännarna fungerar :D men ärligt , nån som har erfarenhet av ;
Fairing - Sloow Protein
och
Eiselt - Protec 3 kg
Liksom båda är ju kasein men Protec är billigare :confused:
King Grub
2006-06-28, 20:03
snälla grub..! menar du att ja ska gå på allt som står om kosttillskott på deras hemsidor
Tittar du på priset kan du ju kasta ett öga på innehållet samtidigt. Även om effekten av tillskott kan vara överdrivna, finns det ingen anledning att tvivla på innehållsförteckningen. Den måste stämma enligt lag. Står det, som i fallen här, att proteinet inte bara innehåller kasein utan även vassle, så gör det också det. :)
snälla grub..! menar du att ja ska gå på allt som står om kosttillskott på deras hemsidor :laugh:
Du är alltså villig att köpa produkter som du inte tror innehåller det de ska? :Virro
självklart inte men det står att båda innehåller kasein, medan en använder säger att just protec är den bättre av dom så börjar man ju undra varför, samtidigt hänvisar grub till innehållsförteckningen men de säger mig inte så mkt va de e för sorts protein om ja inte är dietist. Jag kan faktiskt förstå själv hur många gram som bör vara i *innocent*
Protec innehåller 84-88 gr protein per 100 gr. Av dessa är 78% kasein och resterande 22% vassle.
Milk-90 innehåller ca 84 gr protein per 100 gr. Av dessa är 70% kasein och 30% vassle.
Vill du ha ett rent kasein finns ju bla Sloow och Slow FX där proteinet enbart kommer från kasein.
King Grub
2006-06-28, 20:53
men de säger mig inte så mkt va de e för sorts protein om ja inte är dietist.
Vadå dietist? Det räcker väl att vara läskunnig?
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=44
PROTEC™ är ett rent proteintillskott med två-stegsabsorbtion där vassleprotein (cirka 25 %) står för den snabba delen och kasein står för den långsamma delen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.