handdator

Visa fullständig version : Lära sig nytt språk på Internet?

High1ander
2006-06-28, 13:26
Är intresserad av att lära mig franska på nätet. Några bra sidor där man kan lyssna (ungefär som talband) och man samtidigt ser stavning och översättning till svenska alt. engelska?

Tack på förhand!

Tigerkotten
2006-06-28, 13:32
google! :D Nej men vet ej, men om du vet saker som hur DC fungerar etc så..

Pimsleur - French

Finns massvis för spanska ej spanat franskan
Grundkurs - Spanska
Learn Spanish
Learn To Speak Spanish In Your Car
Learn_To_Speak_Spanish_v2.7
Levande.Bocker.Ett.Tu.Tre.Tala.Spanska
Michel Thomas - Learn Spanish
Pimsleur - Spanish 0 - Fast and easy
Pimsleur - Spanish I
Pimsleur - Spanish II
Pimsleur - Spanish III
Pimsleur - Spanish Plus
Spanska Kurs

Jag borde nog gå igenom dessa... Måste bättre på min spanska :D Det fiffiga är ju bara ta lite promenader och lägga in på mp3spelaren och sedan gå o prata med sig själv o öva :D

High1ander
2006-06-28, 13:39
google! :D Nej men vet ej, men om du vet saker som hur DC fungerar etc så..

Pimsleur - French

Finns massvis för spanska ej spanat franskan
Grundkurs - Spanska
Learn Spanish
Learn To Speak Spanish In Your Car
Learn_To_Speak_Spanish_v2.7
Levande.Bocker.Ett.Tu.Tre.Tala.Spanska
Michel Thomas - Learn Spanish
Pimsleur - Spanish 0 - Fast and easy
Pimsleur - Spanish I
Pimsleur - Spanish II
Pimsleur - Spanish III
Pimsleur - Spanish Plus
Spanska Kurs

Jag borde nog gå igenom dessa... Måste bättre på min spanska :D Det fiffiga är ju bara ta lite promenader och lägga in på mp3spelaren och sedan gå o prata med sig själv o öva :D
Får fixa in DC sen för att se vad det finns att bjuda på där... Jag behöver inte bli jättebäst på franska, bara så jag kan säga något fint till flickan då hon ligger o halvsover och är helt off-guard. :)
Jag googla lite, men undra om någon har testat någon sida och vet att de är bra...

Tigerkotten
2006-06-28, 13:41
Får fixa in DC sen för att se vad det finns att bjuda på där... Jag behöver inte bli jättebäst på franska, bara så jag kan säga något fint till flickan då hon ligger o halvsover och är helt off-guard. :)
Jag googla lite, men undra om någon har testat någon sida och vet att de är bra...

Bjussa på din mail, jag känner mig snäll och kan orka skicka det franska grejset jag har om du vill :]