handdator

Visa fullständig version : jag är hemsk

wo0b9n
2006-06-28, 00:50
Tränat nu i ca 2 år men helt plötsligt så har jag inte tränat på 2månader, har blivit ett glapp stannat i vikt och tappat motivation. Kan någon snäll själ ge mig ett par goda ord och få tillbaks min motivation kanske..vet inte vad som gått snett men det är inte samma känsla när man går till gymmet längre, tänker dock inte sluta men vill inte ha något uppe håll i heller..vill bara höra något vis man/kvinna säga något bra:) tack på förhand!

wo0b9n
2006-06-28, 00:54
kanske skrev under felkategori*rolleyes*

Mental
2006-06-28, 00:57
Sluta gnälla, testa byt träningsform ett tag?

krok
2006-06-28, 00:57
Tränat nu i ca 2 år men helt plötsligt så har jag inte tränat på 2månader, har blivit ett glapp stannat i vikt och tappat motivation. Kan någon snäll själ ge mig ett par goda ord och få tillbaks min motivation kanske..vet inte vad som gått snett men det är inte samma känsla när man går till gymmet längre, tänker dock inte sluta men vill inte ha något uppe håll i heller..vill bara höra något vis man/kvinna säga något bra:) tack på förhand!

1. hyr nägra stallone/arnold boxar men mycket bar överkropp och tunga vapen;)
*flex*

2. ägna 48 timmar i sträck där du sitter nonstop framför tv,n och kollar igenom boxarna samtidigt som du sveper gainers boostade med kreatin
*popcorn*

3. sov nästkommande 24 timmar
:sleep:

4. spring till gymmet och börja pumpa..

wo0b9n
2006-06-28, 00:58
jag gnäller inte, vet inte var jag ska vända mig jag är ganska lam..Hur menar du med träningsform? antal dagar iveckan? nya övningar? mer/mindre reps/set?

wo0b9n
2006-06-28, 00:59
1. hyr nägra stallone/arnold boxar men mycket bar överkropp och tunga vapen;)
*flex*

2. ägna 48 timmar i sträck där du sitter nonstop framför tv,n och kollar igenom boxarna samtidigt som du sveper gainers boostade med kreatin
*popcorn*

3. sov nästkommande 24 timmar
:sleep:

4. spring till gymmet och börja pumpa..

haha din gamlaräv, det låter lockande:)

krok
2006-06-28, 01:01
haha din gamlaräv, det låter lockande:)

its the only way:hbang:

Verni
2006-06-28, 01:05
Pumping_Iron (xvid110-sickboy88)

Lee Priest - Another Blonde Myth

Lee Priest - The Blonde Myth

Ronnie Coleman - First Training Video

Ronnie Coleman - The Unbelievable

Ronnie.Coleman.-.The.Cost.of.Redemption-(Xvid-DVDrip)-[RtB]-cd1
Ronnie.Coleman.-.The.Cost.of.Redemption-(Xvid-DVDrip)-[RtB]-cd2

Och där har du motivation, i alla fall till nästa pass.

wo0b9n
2006-06-28, 01:05
åfan, men jag har fortfarande inget sug. Ska dit imorgon iallafall..tänker käka som en häst igen. Suttit vid datorn och degat har en jävla ångest måsta komma igång igen...liknar snart brad pit*cry*

krok
2006-06-28, 01:08
föda är grunden till motivation

antingen äter man så man får energi och vill pumpa gjärnet tills man går och lägger sig elelr så ligger man i å tok-äter så man blir tjock å känner att man vill träna ?

wo0b9n
2006-06-28, 01:11
föda är grunden till motivation

antingen äter man så man får energi och vill pumpa gjärnet tills man går och lägger sig elelr så ligger man i å tok-äter så man blir tjock å känner att man vill träna ?

förstår vad du menar där..äter för tok på lite nu, orkar knappt gå ut..aja imorgon blir det nya tag rättare sagt det måste bli nya tag.

Johan86
2006-06-28, 01:19
träna på ordentligt.du har det bra som kan träna.jag som har haft ryggproblem i flera månander jag har däremot svårt med motivationen

wo0b9n
2006-06-28, 01:30
några riktiga visdoms ord nu ifrån någon gammalräv:)

krok
2006-06-28, 01:49
halvt OT: ät knark > bli stark ;)