Visa fullständig version : jag är hemsk
Tränat nu i ca 2 år men helt plötsligt så har jag inte tränat på 2månader, har blivit ett glapp stannat i vikt och tappat motivation. Kan någon snäll själ ge mig ett par goda ord och få tillbaks min motivation kanske..vet inte vad som gått snett men det är inte samma känsla när man går till gymmet längre, tänker dock inte sluta men vill inte ha något uppe håll i heller..vill bara höra något vis man/kvinna säga något bra:) tack på förhand!
kanske skrev under felkategori*rolleyes*
Sluta gnälla, testa byt träningsform ett tag?
Tränat nu i ca 2 år men helt plötsligt så har jag inte tränat på 2månader, har blivit ett glapp stannat i vikt och tappat motivation. Kan någon snäll själ ge mig ett par goda ord och få tillbaks min motivation kanske..vet inte vad som gått snett men det är inte samma känsla när man går till gymmet längre, tänker dock inte sluta men vill inte ha något uppe håll i heller..vill bara höra något vis man/kvinna säga något bra:) tack på förhand!
1. hyr nägra stallone/arnold boxar men mycket bar överkropp och tunga vapen;)
*flex*
2. ägna 48 timmar i sträck där du sitter nonstop framför tv,n och kollar igenom boxarna samtidigt som du sveper gainers boostade med kreatin
*popcorn*
3. sov nästkommande 24 timmar
:sleep:
4. spring till gymmet och börja pumpa..
jag gnäller inte, vet inte var jag ska vända mig jag är ganska lam..Hur menar du med träningsform? antal dagar iveckan? nya övningar? mer/mindre reps/set?
1. hyr nägra stallone/arnold boxar men mycket bar överkropp och tunga vapen;)
*flex*
2. ägna 48 timmar i sträck där du sitter nonstop framför tv,n och kollar igenom boxarna samtidigt som du sveper gainers boostade med kreatin
*popcorn*
3. sov nästkommande 24 timmar
:sleep:
4. spring till gymmet och börja pumpa..
haha din gamlaräv, det låter lockande:)
haha din gamlaräv, det låter lockande:)
its the only way:hbang:
Pumping_Iron (xvid110-sickboy88)
Lee Priest - Another Blonde Myth
Lee Priest - The Blonde Myth
Ronnie Coleman - First Training Video
Ronnie Coleman - The Unbelievable
Ronnie.Coleman.-.The.Cost.of.Redemption-(Xvid-DVDrip)-[RtB]-cd1
Ronnie.Coleman.-.The.Cost.of.Redemption-(Xvid-DVDrip)-[RtB]-cd2
Och där har du motivation, i alla fall till nästa pass.
åfan, men jag har fortfarande inget sug. Ska dit imorgon iallafall..tänker käka som en häst igen. Suttit vid datorn och degat har en jävla ångest måsta komma igång igen...liknar snart brad pit*cry*
föda är grunden till motivation
antingen äter man så man får energi och vill pumpa gjärnet tills man går och lägger sig elelr så ligger man i å tok-äter så man blir tjock å känner att man vill träna ?
föda är grunden till motivation
antingen äter man så man får energi och vill pumpa gjärnet tills man går och lägger sig elelr så ligger man i å tok-äter så man blir tjock å känner att man vill träna ?
förstår vad du menar där..äter för tok på lite nu, orkar knappt gå ut..aja imorgon blir det nya tag rättare sagt det måste bli nya tag.
träna på ordentligt.du har det bra som kan träna.jag som har haft ryggproblem i flera månander jag har däremot svårt med motivationen
några riktiga visdoms ord nu ifrån någon gammalräv:)
halvt OT: ät knark > bli stark ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.