handdator

Visa fullständig version : Skulle du kunna tänka dig att vika ut dig?

wintersnowdrift
2006-06-27, 22:00
Jag har lite långtråkigt så här på kvällskvisten och vad är väl bättre underhållning än polls? Inspirationen hämtad från Slitz-tråden, naturligtvis.

Om du är tjej är det ett utvik i Slitz du ska ta ställning till. De flesta vet väl ungefär hur bilderna ser ut (annars är det bara att surfa in på www.slitz.se och inhämta inspiration) samt ungefär vilka attityder och stämplar som möter "Slitz-brudarna".

Om du är kille får du använda fantasin lite mer. Tänk er en tidning med motsvarande Slitz-rykte (kanske är en "hunk-kalender" det närmaste man kommer?) och bilder där ni blinkar förföriskt mot kameran med lite halvöppen mun. Händer alternativt kameravinklar är strategiskt placerade så att de precis skymmer de genitala delarna. Bilderna är helt enkelt tänkta att anspela på sex.

Nå, har ni några principer för/emot utvik?

//Kristin

Tigerkotten
2006-06-27, 22:02
poll? :D

Jag tror det skulle kunna vara en skojjig grej o jag är kille :)

Sebbe_H
2006-06-27, 22:04
Vafan man tjänar pengar, alla får se ens vackra kropp ;) Jag hade lätt gjort det om jag hade blivit tillfrågad.

ugglan
Jag hade gjort det, utan tvekan. $$$

efter en deff dårå

Fettecke
jag har väll inget emot, men jag förstår inte riktigt varför.

Jag skulle inte göra det iaf. hade jag sett "hunk-aktig" ut, så hade jag säkert kanske gjort det, för uppmärksamhet osv...

Men men, det finns folk som tjänar pengar på andras kroppar... så varför inte stå Bakom kameran :D

Angel
Redan "vikit ut mig"

Men slitz...hmm...njae...kanske..

wintersnowdrift
2006-06-27, 22:05
Nu är pollen uppe.... Sista alternativet är väl tänkt för dem som absolut inte kan föreställa sig att ens få frågan om att göra ett utvik med dylika bilder ;).

//Kristin

Kaew
Absolut ! , blev erbjuden. Det skulle varit i en gaytidning naken men hann inte med tidsmässigt tyvär för det var mycket pengar.

High1ander
Om det är smakligt.

Dvs jag är omgiven av siliconbimbos så går det väl an.

Seriöst, jag har inga problem att visa min kropp så, om jag skulle få pengar varför inte? Visst vill ju inte vara "naken", men vafan, jag har inget o skämmas över.

Sebbe_H
Redan "vikit ut mig"

Men slitz...hmm...njae...kanske..

Bild? *popcorn*

Edit: Aldrig i en gaytidning!!!!

internethjälten
2006-06-27, 22:06
sure :laugh:

reinholdsson
2006-06-27, 22:06
Vill någon se så :D

wintersnowdrift
2006-06-27, 22:07
Seriöst, jag har inga problem att visa min kropp så, om jag skulle få pengar varför inte? Visst vill ju inte vara "naken", men vafan, jag har inget o skämmas över.

Skulle du ha några problem med att få en s.k. "bimbo"-stämpel? (Finns en manlig motsvarighet till det ordet?)

//Kristin

Pudzianovski
2006-06-27, 22:07
Kände på mig att just du skulle starta en sån här tråd. Du måste svara själv också.

En slags hyptetisk fråga då jag aldrig kommer bli tillfrågad. Om jag skulle bli tillfrågad beror det på pengar och vilken typ av bilder. Antagligen skulle jag säga nej, dock beror det på vilka förutsättningar som kan ges.

Playgirlpudde :thumbup:

Jorgen
2006-06-27, 22:08
No way.

Zakath
2006-06-27, 22:14
Jag ser att Kristin är tillbaka i den gamla goda formen *kissass*

Förresten så tycker jag faktiskt att trådskaparen ska föregå med gott exempel och säga sin ståndpunkt i frågan. ;)

Daniel_S
2006-06-27, 22:15
Inte för att marknadsföra mig själv. Om det t.ex. gällde kalendrar för att samla pengar till något, så skulle jag ställa upp.

Tolkia
2006-06-27, 22:17
Nej, inte ens om jag hade haft ett utseende som kvalat in (jag vet inte om jag borde ange det sista alternativet; fick jag frågan skulle jag förmodligen tro att den som frågade drev med mig och antingen skratta ut vederbörande eller bli förbannad beroende på dagsformen).

tossefar
2006-06-27, 22:18
Vill någon se mig näck så visst, varför inte?

mela
2006-06-27, 22:18
Njea. Jag vet inte. Don't think so.
1: Har ingen slitzkropp.
2: Jag blir såååå dålig på bild.
3: När jag är statsminister (:D) sen kommer nån att luska fram den och sälja till aftonbladet.

Fettecke
2006-06-27, 22:19
Inte för att marknadsföra mig själv. Om det t.ex. gällde kalendrar för att samla pengar till något, så skulle jag ställa upp.
samma här tror jag, för en lokal kalender, men inte nån större utsträckning...

men det är ju beroende på vilken stämpel som kalendern kommer ha...

Pudzianovski
Nej, inte ens om jag hade haft ett utseende som kvalat in (jag vet inte om jag borde ange det sista alternativet; fick jag frågan skulle jag förmodligen tro att den som frågade drev med mig och antingen skratta ut vederbörande eller bli förbannad beroende på dagsformen).

Men "om du hade haft" utseendet kanske du hade fungerat annorlunda som person. ;)

sissa
Man kanske inte ska säga att man är helt säker, men som jag känner nu så; nej.

Inte för att jag tänker något speciellt om tjejerna som är med (jag känner ju inte dom) , jag diggar inte grejen bara, hela koncepetet. Tilltalar mig inte.

Det är inte bilderna i sig ( även om jag nu skulle studera saken närmare så skulle jag nog tycka att många av bilderna var trista och stereotypa) eller nakenhet i sig, det är sammanhanget som känns fel för mig.

sweetkarolina
2006-06-27, 22:21
utan problem

är nån dum nog att betala så varför inte. :D

AFanatic
2006-06-27, 22:23
Räknas inte Kolo som motsvarande? :MrT:

wintersnowdrift
2006-06-27, 22:23
Kände på mig att just du skulle starta en sån här tråd. Du måste svara själv också.

Haha, jag är kanske lite väl förutsägbar ibland, eller? :D

För det första skulle jag nog bli smickrad (mot bättre vetande kanske...) av att bli tillfrågad. Jag menar, även om inte alla tycker att (alla) Slitz-tjejer är snygga så måste det ju ändå betyda att någon tycker att man har ett någorlunda fördelaktigt utseende om man får frågan. Och komplimanger är ju trevligt. Dock är ett utvik helt klart hypotetisk även för mig då jag inte har många likheter med de tjejer som vanligtvis syns i Slitz.

I slutändan skulle jag nog ändå tacka nej.... Det GÅR att ta smakfulla och estetiskt vackra lättklädda bilder, och det skulle jag väl eventuellt kunna göra för "privat bruk" sas. Slitz går dock bort på grund av tidingens rykte, sättet som tjejerna framställs på och kanske också den allmäna synen på s.k. utvikningsbrudar.

//Kristin

Bolio
2006-06-27, 22:26
Men "om du hade haft" utseendet kanske du hade fungerat annorlunda som person. ;)

Kanske rentav inte varit moralist? *innocent* *innocent* *innocent*

Arf Pingvin
2006-06-27, 22:29
De får väl retuschera bort de värsta skavankerna, det blir deras problem. Har inget principiellt mot det mer än att jag inte tror jag skulle passa (fastna?) på bild.

skaparn
2006-06-27, 22:31
Ja givetvis, får jag bara pengar nog så. Ni som svarar nej på den frågan bör ta i beaktande att 99,99% av er skulle ändra uppfattning om man ökade ersättningen tillräckligt mycket. Alla har sin reservationsnivå för nästan allt.

Daniel_S
2006-06-27, 22:31
Hyckleriet med att de skulle vara något annat än kroppar, stör mig mest. De flesta börjar marknadsföra sig själva med nakna kroppar, och vågar påstå att de är något annat. Det är stor skillnad mot när etablerade profiler gör ett utvik - åhåå, hon viker ut sig!/ jaha, pinuppan gör musik?

sissa
2006-06-27, 22:32
Förresten det här med fördomar och sånt. Själv tror jag att jag har mer fördomar mot de som läser slitz än de som är med i den.

Pudzianovski
2006-06-27, 22:36
//Kristin

Den här bilden....

http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdrift/Kristin%20i%20medeltiden/Kristinvidtrd1.jpg

....kanske du kan sälja till.....

http://www.tidningenskogen.se/index.shtml

....för 200-300 spänn. :n00b

Kebab-Arne
2006-06-27, 22:36
Ja, om jag blev nöjd med bilderna. Dvs att jag går med på vilka bilder de skulle publicera.

Sen tycker jag skaparen är lite tråkig. Klart som fan jag skulle ta nakenbilder om jag fick 100 miljoner men det är ju inte realistiskt.

keffat_liv
2006-06-27, 22:37
Absolut ! , blev erbjuden. Det skulle varit i en gaytidning naken men hann inte med tidsmässigt tyvär för det var mycket pengar.

Hur mycket pengar handlade det om?

mini
2006-06-27, 22:38
Ja givetvis, får jag bara pengar nog så. Ni som svarar nej på den frågan bör ta i beaktande att 99,99% av er skulle ändra uppfattning om man ökade ersättningen tillräckligt mycket. Alla har sin reservationsnivå för nästan allt.
Jo, men hur välbetalda tror du svenska tuttmodeller är?

För att svara på frågan - jag ser inte riktigt syftet med det, så som förutsättnigarna är här och nu, nej, förmodligen inte.

mini
2006-06-27, 22:40
Och för att killarna ska få en bättre känsla för vad manliga utvik innebär - vassegoa: http://bluem6e2e2.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/bed.jpg

Kaew
2006-06-27, 22:41
Hur mycket pengar handlade det om?

mm ca 13k. Är mycket för mig i alla fall.

skaparn
2006-06-27, 22:42

Bevisligen tillräckligt för deras reservationsgräns, men mest troligt inte för min. Vad kan de tjäna, får de 10 lax?

paddanboy
2006-06-27, 22:42

För att svara på frågan - jag ser inte riktigt syftet med det, så som förutsättnigarna är här och nu, nej, förmodligen inte.

Skandalöst lite, några tusenlappar för nya modeller. Ja du hörde rätt, 2000-6000 och dyligt. Det är meningen att de skall åka runt som boskap på olika krogar och visa upp sig för pengar sedan, förutom att de uppnått drömmen som utvikningsmodell.

Tragiskt.

Men snackar vi typ Silverstedt så lär de flesta tidingar i Sverige inte ens råd.

Pudzianovski
2006-06-27, 22:43
Bevisligen tillräckligt för deras reservationsgräns, men mest troligt inte för min. Vad kan de tjäna, får de 10 lax?

Knappast......inte över 3000 tror jag. (om de inte är mycket mycket kända)

Janna
2006-06-27, 22:44
Jag känner ingen direkt längtan efter att vika ut mig. Dock kan jag få mina knäppa infall lite då och då så det är ju ingen omöjlighet.

Sebbe_H
2006-06-27, 22:45

Lätt att jag hade gjort det isåfall, men ändå inte i en gaytidning? :(

Tricklev
2006-06-27, 22:46
Om folk vill ha en kille på 169 att kasta blickarna på, så varför inte.*flex*

Har inget emot det på något sätt, pengar som pengar.

ugglan
2006-06-27, 22:47
Ryktas att Chrille P fick 30k för bildserien i hustler, det är garanterat tillräckligt för att jag skulle göra det iaf :thumbup:

http://web.telia.com/~u86519038/hustler1/CP2.jpg

wintersnowdrift
2006-06-27, 22:49
Den här bilden....

http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdrift/Kristin%20i%20medeltiden/Kristinvidtrd1.jpg

....kanske du kan sälja till.....

http://www.tidningenskogen.se/index.shtml

....för 200-300 spänn. :n00b

Well, om Tidingen Skogen är intresserade så visst kan de få publicera den för 200 pix! Med förbehåll för att jag först vill få en chans att utröna vilken stämpel ett "utvik" i Tidingen Skogen ger. Träig, korkad och buskis? (Fast detta försök till humor kanske bevisade att ett sådant rykte inte vore helt felaktigt ;)).

//Kristin

Leon
2006-06-27, 22:53
Ja hade jag inte haft mina barn att tänka på och så,så kunde det nog blivit av.Naturligtvis om min respektive hade tyckt det varit okej. Det skulle ju vara konstnärliga bilder,vackra såna som tex den som en har som sin avatar,naken på en häst:naughty:

wintersnowdrift
2006-06-27, 22:54
Lätt att jag hade gjort det isåfall, men ändå inte i en gaytidning? :(

En gaytidning med sådana bilder är väl en rätt ok motsvarighet till Slitz för er killar? (Och det var den typen av tidningar frågan gällde.)

//Kristin - enväldig trådskapare

Kebab-Arne
Ryktas att Chrille P fick 30k för bildserien i hustler, det är garanterat tillräckligt för att jag skulle göra det iaf :thumbup:

bild

WTF!?!? Christer Pettersson??

Lizard
Om det är lite eller mycket pengar man får för utviket kan ju rimligtvis inte spela annan roll än att man är beredd att göra det, så de som använder det som någon slags "kvalitetsstämpel" kan förbehållslöst svara ja.
Motvsvarande moraliska fråga skulle kunna vara "Är du beredd att ta en muta" och svara man då, som en del, att "bara om det är mycket pengar" innebär det alltså att man är beredd att ta mutor.
Om bilden är "smaklig" eller "osmaklig" är även det ett utomordentligt vingligt kriterium; finns ju inget speciellt osmakligt med någon del av en kropp. I alla fall inte i klinisk mening. Fulast torde fötterna vara rent generellt och för män är det en oerigerad penis som är som att vandra runt med blindtarmen hängande. I alla fall i min subjektiva värld.
Att sammanhanget skulle spela roll är nog mest en fråga om upplevd status; det är malligt att vara utvikt bland konkurrenterna i Playboy men kanske inte lika malligt i wannabee-tidskriften Slitz. Om man är rädd för vad betraktaren gör med bilden så kan jag meddela att de gör samma sak med båda tidningarna. Säkrast här är nog ett utvik i Svensk Patologisk Tidskrift.

Det är nog snarare så att vi inte vill exponera de sexuella signalområdena som underlivet och kvinnors bröstvårtor utgör för alla eftersom vi upplever att den som ser dem också "tar" något från oss. Något som vi helst bara vill dela ut till en begränsad grupp utvalda. De som "klarar" ett utvik och närmast växer av det är de som inte blir "offer" utan, som Madonna t ex, stolt ser till att dra växlar på det.

För övrig undrar jag om det bara är jag som genomskådat att väder-Tone är på långsemester och TV4s PR-avdelning gör hennes utvik till en konflikt för att öka intresset till hon kommer tillbaka om tre månader? En Madonna med andra ord.

Lizard

Sebbe_H
2006-06-27, 23:21
En gaytidning med sådana bilder är väl en rätt ok motsvarighet till Slitz för er killar? (Och det var den typen av tidningar frågan gällde.)

Nja, så skulle jag inte vilja se det.

Tjejer viker ut sig i slitz, män läser tidningen.
Om jag skulle vika ut mig i "slitz" så skulle det varit för att kvinnor läser tidningen.

Tolkia
2006-06-27, 23:24
Men "om du hade haft" utseendet kanske du hade fungerat annorlunda som person.
Det är ju förstås till syvende og sidst en fråga om vad man tror att det är som utgör någons personlighet, och jag har inga bevis för att det skulle vara sådant som inte syns på bilderna i Slitz, så visst. Men å andra sidan är "det är bara fula brudar som är bittra för att ingen vill titta på DEM"-argumentet en rätt sliten klyscha.
Ni som svarar nej på den frågan bör ta i beaktande att 99,99% av er skulle ändra uppfattning om man ökade ersättningen tillräckligt mycket.
Givetvis. Precis som att alla skulle göra det om någon höll en pistol mot tinningen på deras barn. Men skulle 99,99% göra det för den summa som en "wannabe" får för ett utvik, är kanske en mer relevant fråga?

Efter Lizards som vanligt snygga inlägg ändrar jag mig f.ö. - ett utvik (som verkligen skulle bli ett UTVIK i ordets bokstavliga bemärkelse) i Svensk Patologisk Tidskrift skulle jag kunna tänka mig. :D

Farzan
2006-06-27, 23:24
Tveksam. Men inte för att det är moraliskt fel eller nått sånt. För att jag vill uppnå den perfekta kroppen som man kan skylta med först. Ställ frågan igen om ett år, så blir det ett ja. :)

Cerberus
2006-06-27, 23:41
utan tvekan :D uppmärksamhet I LIKE

Tigerkotten
2006-06-27, 23:44

Så du tycker Slitz är en lebb tidning?
Om en kille skulle vika ut sig skulle det ju vara en tjejtidning isåfall, om det ska vara lika för båda.

High1ander
2006-06-27, 23:44
Skulle du ha några problem med att få en s.k. "bimbo"-stämpel? (Finns en manlig motsvarighet till det ordet?)

//Kristin
Jag vet vad jag är, sen vad andra tycker om mig har aldrig varit så intressant. Är ju bara idioti att bry sig om idioter.

keffat_liv
2006-06-27, 23:47

Tja, 13k för att flasha snabeln i någon gaytidining. Hade nog inte bangat, så länge de inte skriver ut mitt telefonnummer och jag en vecka senare börjar få buttplugs på posten.

keffat_liv
2006-06-27, 23:49

[IMG]http://web.telia.com/~u86519038/hustler1/CP2.jpg[/IG]

ja vafan, det där är ingenting. Sjukaste är nog hur fan någon kan tända på det där.

Karl_alfred
2006-06-27, 23:53
Ja lätt om jag fick tillräckligt med pengar bara. :thumbup:

wintersnowdrift
2006-06-27, 23:54
Nja, så skulle jag inte vilja se det.

Tjejer viker ut sig i slitz, män läser tidningen.
Om jag skulle vika ut mig i "slitz" så skulle det varit för att kvinnor läser tidningen.

Ok, så det är viktigt att tidingen riktar sig till andra könet? Det jag syftade på med tidingar i "Slitz-andan" är sådana där bilderna som visas har ett sexuellt syfte (oavsett målgrupp).

Fö, och lite mer off topic, skulle jag kunna tänka mig att lesbiska tjejer också köper Slitz. Eller finns det några renodlat lesbiska tidsskrifter med avklädda bilder?

//Kristin

fothermucker
2006-06-28, 00:03
Ja, hade kunnat tänka mig att betala för det. Haha, helt ärligt.

Corpobal
2006-06-28, 00:04
Christer P måste ha kört lite hantellyft åt sidan i sina dagar, undra vilken vinkel han hade på armbågen under lyftet??

aliquis
2006-06-28, 00:13
nej jag är för fet.

wintersnowdrift
2006-06-28, 00:14
Intressant inlägg :thumbup: .

Att sammanhanget skulle spela roll är nog mest en fråga om upplevd status; det är malligt att vara utvikt bland konkurrenterna i Playboy men kanske inte lika malligt i wannabee-tidskriften Slitz.

Fast sammanhanget är ju inte bara tidningens status i fråga om det smäller högre i utvkningskretsar att ha visat upp sig i Playboy kontra Slitz, utan snarare vad tidningen de facto har för rykte och "approach". Jag skulle möjligen kunna tänka mig ett mer avklätt "utvik" i Tidingen Skogen; seriöst så vore lite Näcken-inspirerade bilder vid någon vacker skogsstjärn komplett med fiol och eklöv ganska schysst ;). (Återigen med reservationer för vad TS står för och vilken helhetsbild de förmedlar av sina modeller, jag är ingen trogen prenumerant om man säger så :D ).

//Kristin

Yes
2006-06-28, 00:24
Absolut, så länge det är jag som bestämmer vad bilderna skall uttrycka.

Kwon
2006-06-28, 03:43
Lätt.

Jag ser inget problem med detta.

Ninjasmurf
2006-06-28, 04:37
Mycket bra skrivet Lizard!

Mitt svar är nej, går endast med på poseringsbilder a la Body och likanande.

adriano
2006-06-28, 05:00
självklart. man får pengar plus ett soft jobb! det finns ju inget som talar emot att man inte skulle göra det å stämpel skiter jag i

Nina L
2006-06-28, 07:03
Nope. Jag gillar inte sättet Slitz framställer tjejer och jag vill inte vara en del av det. Dessutom skulle jag aldrig lita på att de skulle citera mig rätt i intervjun eller valde de bilder vi kommit överens om. Jag har hört för mycket skit om dem. Och som flera redan har nämnt är det löjligt dåligt betalt.

Men låt oss säga att Playboy skulle höra av sig. *rolleyes* Då kastar jag kläderna på 3 röda sekunder. Nemas problemas. Där får man lite ordentliga pengar, och man riskerar inte (i mitt fall i alla fall) att tappa i social status. Dessutom är jag väldigt nyfiken på de där intimperukerna som jag har hört att de använder.

Kwon
2006-06-28, 07:05
Skall släppa en tidning som heter "Fräcka Häckar" snart och undrar om du ville vara med?

Nina L
2006-06-28, 07:07
Skall släppa en tidning som heter "Fräcka Häckar" snart och undrar om du ville vara med?Låt mig gissa att du är fotograf, chefredaktör & ansvarig utgivare? :D

Kwon
2006-06-28, 07:11
Låt mig gissa att du är fotograf, chefredaktör & ansvarig utgivare? :D

All of teh above! :D :thumbup:

z_bumbi
2006-06-28, 07:33
Räknas inte Kolo som motsvarande? :MrT:

Alla har inte tillgång till utviksavdelningen. *popcorn*

AFanatic
2006-06-28, 07:39
Alla har inte tillgång till utviksavdelningen. *popcorn*

Fräckt. :cool:

Jay-Z
2006-06-28, 08:23
Jarå.

Har en tjejkompis som var med i Slitz. Tror inte ens hon fick betalt.

AngelLove
2006-06-28, 08:35
Tror inte jag skulle ha några problem med att säga ja. Skulle någon vilja betala för att se min kropp så :D

Piranha
2006-06-28, 08:57
Skratt .. Nej inte en chans.

Skulle isåfall vara för en kollo-kalender... ha ha ha

Sebbe_H
2006-06-28, 09:51
Ok, så det är viktigt att tidingen riktar sig till andra könet? Det jag syftade på med tidingar i "Slitz-andan" är sådana där bilderna som visas har ett sexuellt syfte (oavsett målgrupp).

Fö, och lite mer off topic, skulle jag kunna tänka mig att lesbiska tjejer också köper Slitz. Eller finns det några renodlat lesbiska tidsskrifter med avklädda bilder?

//Kristin

Ja, för mig är det iallafall rätt viktigt. Hellre att tjejer kollar på en i tidningen än att 10000 killar sitter hemma och drömmer om att ta mig i daimkrysset.

Kwon
2006-06-28, 09:54
Hade jag gjort ett utvik så hade jag inte brytt mig.

För mig kvittar det vilket vilka som köper tidningen, sålänge jag får fedt me respekt i förorten (jag menar penkisar).

Dollares! Dinarer! Lire! MOOLAH! CASH!

All about the Benjamins, All about the Yen-jamins.

Longshot
2006-06-28, 10:02
Jomenvisst.

TrasMannen
2006-06-28, 10:20
Det ända jag skulle kunna vika ut mig i är en DingDing värd :cryout:

haiduc
2006-06-28, 13:35
Jag skulle lätt göra det! :)

Tenzu
2006-06-28, 13:49
orka, så sjukt dåligt betalt för tidningsutvik. Reklamkampanj typ som Ljungberg vore coolt dock, fast fet chans :D

Wopper
2006-06-28, 21:07
Har faktiskt fått ett sådant erbjudande en gång i tiden. Men jag tackade nej av olika skäl.
1: Blir inte bra på bild. Tvärt om, jag ser ut som i verkligheten :Virro
2: Har inte kropp som passar för ett utvik, möjligtvis i Vi Föräldrar eller nått.

Sebbe_H
2006-06-28, 22:04
Har faktiskt fått ett sådant erbjudande en gång i tiden. Men jag tackade nej av olika skäl.
2: Har inte kropp som passar för ett utvik, möjligtvis i Vi Föräldrar eller nått.

Frågan är till er som säger att ni blivit tillfrågade om att vika ut er, varför frågar nån er om ni skulle vilja vika ut er om dom inte tror att ni har kroppen för det?

hangatyr
2006-06-29, 10:07
allt går att köpa, så ja visst, om stålarna är de rätta: inga problem.

mangs
2006-06-29, 12:25

Du på avataren?

;)

Ottenbaum
2006-06-29, 17:09
Hade jag haft utseende för det hade jag inte tvekat en sekund. :)

Ryska_raketen
2006-06-29, 17:09
Ja eller fibban.

Wopper
2006-06-29, 19:55
Frågan är till er som säger att ni blivit tillfrågade om att vika ut er, varför frågar nån er om ni skulle vilja vika ut er om dom inte tror att ni har kroppen för det?

När jag blev tillfrågad hade jag faktiskt kroppen till det, men inte nu längre och det var väl det som var frågan.

Åren och tillräkligt många whopper-meal gör susen för att få en icke-kropp.

Wopper
2006-06-29, 19:57
Du på avataren?

;)

Då hade jag definitivt vikit ut mig. Skulle köpt upp alla tidningarna och suttit hela dagarna och myst över min fantastiska bakdel...*kissass*

userfriendly
2006-06-29, 19:58
Fan jag kände mig rätt äcklad av mig själv när jag va med i fitness mag.

Nej, aldrig. Kanske om jag verkligen behövde pengar... om det var kris.
Men annars vill jag inte sälja min kropp... vill inte kränka mig själv så mkt.

Kwon
2006-06-29, 19:59
Fan jag kände mig rätt äcklad av mig själv när jag va med i fitness mag.

Varför?

Spinkot
2006-06-29, 20:14
Fick jag gott med cashilleros så gjorde jag det.
Vetefan varför någon skulle vilja se på mig dock