Visa fullständig version : Störst slår inte alltid minst
Mass-Tech
2006-06-24, 21:12
http://img250.imageshack.us/img250/3463/455tv.jpg
http://img375.imageshack.us/img375/4172/461uo.jpg
http://www.wwe.com/shows/smackdown/videos/
andre filmen från höger på andre raden
Iallafall inte när det är uppgjort.
Mass-Tech
2006-06-24, 21:17
Iallafall inte när det är uppgjort.
Kanske det men man vet aldrig vem som ska vinna.
tossefar
2006-06-24, 21:21
Kanske det men man vet aldrig vem som ska vinna.
Nej, men de vet :P
Visst visst, störst, minst, bäst, tuffast, min pappa, din mamma...
We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt.
Luxury. We used to have to get out of the lake at six o'clock in the morning, clean the lake, eat a handful of 'ot gravel, work twenty hour day at mill for tuppence a month, come home, and Dad would thrash us to sleep with a broken bottle, if we were lucky!
Well, of course, we had it tough. We used to 'ave to get up out of shoebox at twelve o'clock at night and lick road clean wit' tongue. We had two bits of cold gravel, worked twenty-four hours a day at mill for sixpence every four years, and when we got home our Dad would slice us in two wit' bread knife.
Right. I had to get up in the morning at ten o'clock at night half an hour before I went to bed, drink a cup of sulphuric acid, work twenty-nine hours a day down mill, and pay mill owner for permission to come to work, and when we got home, our Dad and our mother would kill us and dance about on our graves singing Hallelujah...
Hursom, Rey Mysterio är duktig!
tossefar
2006-06-24, 21:39
Hard knock life bro, hard knock.
Deadlift
2006-06-25, 04:01
Visst visst, störst, minst, bäst, tuffast, min pappa, din mamma...
We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt.
Luxury. We used to have to get out of the lake at six o'clock in the morning, clean the lake, eat a handful of 'ot gravel, work twenty hour day at mill for tuppence a month, come home, and Dad would thrash us to sleep with a broken bottle, if we were lucky!
Well, of course, we had it tough. We used to 'ave to get up out of shoebox at twelve o'clock at night and lick road clean wit' tongue. We had two bits of cold gravel, worked twenty-four hours a day at mill for sixpence every four years, and when we got home our Dad would slice us in two wit' bread knife.
Right. I had to get up in the morning at ten o'clock at night half an hour before I went to bed, drink a cup of sulphuric acid, work twenty-nine hours a day down mill, and pay mill owner for permission to come to work, and when we got home, our Dad and our mother would kill us and dance about on our graves singing Hallelujah...
Hursom, Rey Mysterio är duktig!
he he he älskar den filmen :hbang: :hbang:
blekfet2
2006-06-25, 08:31
tragiskt.
akebono förlorade mot royce gracie. och det va inte uppgjort :D
mark henry hade antagligen slitit ray mysterio i stycken om det va på riktigt. men nu är det wrestling och det är ray mysterio bättre på
tragiskt att folk kollar på sånt skit!
vill ni se folk som slåss PÅ RIKTIGT kolla på ufc eller pridefc, wrestling är så idiotiskt att jag blir arg bara av att tänka på det
http://www.youtube.com/watch?v=q5xGM_AekqM&search=fedor%20zulu
störst är inte bäst! :D
vill ni se folk som slåss PÅ RIKTIGT kolla på ufc eller pridefc, wrestling är så idiotiskt att jag blir arg bara av att tänka på det
http://www.youtube.com/watch?v=q5xGM_AekqM&search=fedor%20zulu
störst är inte bäst! :D
dom slåss inte på riktigt i varken ufc eller pride. för riktiga slagsml innebär utan handlar och sånt skit.. gärna med tegenstenar och glasflaskor
dom slåss inte på riktigt i varken ufc eller pride. för riktiga slagsml innebär utan handlar och sånt skit.. gärna med tegenstenar och glasflaskor
du fattar vad jag menar ;)
Tragiskt att folk inte fattar att det är underhållning, precis som whatever du väljer att kolla på.
Tragiskt att folk inte fattar att det är underhållning, precis som whatever du väljer att kolla på.
vart finns undehållningen i det?
vart finns undehållningen i det?
Underhållning är subjektivt.
Callister
2006-06-25, 10:04
Underhållning är subjektivt.
Det är därför underhållning är ett substantiv.
Ehehehh!!!!11111 :sleep:
Har jätte svårt att bli underhållen av wrestling. Verkar ju inte ens som de försöker få det att se verkligt ut. Sitter bara och stör mig på skiten.
Som när den "lilla killen" ligger och drar den store i benen, och komentatorn undrar ifall han skall lyckas få omkull den store. Tro fan att han inte kan lyckas med det på det sättet.
Tyvärr fattar inte jag vad det skall föreställa, är ju inte ens likt en fajt, och särskilt duktiga akrobater är de ju inte heller så förstår inte vad det är som imponerar. Lika roligt som clowner på cirkus, fast de här killarna verkar helt sakna självdistans.
blekfet2
2006-06-25, 10:50
Har jätte svårt att bli underhållen av wrestling. Verkar ju inte ens som de försöker få det att se verkligt ut. Sitter bara och stör mig på skiten.
Som när den "lilla killen" ligger och drar den store i benen, och komentatorn undrar ifall han skall lyckas få omkull den store. Tro fan att han inte kan lyckas med det på det sättet.
Tyvärr fattar inte jag vad det skall föreställa, är ju inte ens likt en fajt, och särskilt duktiga akrobater är de ju inte heller så förstår inte vad det är som imponerar. Lika roligt som clowner på cirkus, fast de här killarna verkar helt sakna självdistans.
hear hear!
Big Brother är juh fan mer underhållning än att kollapåsmygbögarirosalinnen.
Tricklev
2006-06-25, 11:14
Big Brother är juh fan mer underhållning än att kollapåsmygbögarirosalinnen.
Man ser saker som man själv är.
Wrestling är underhållande för att dom är atleter, kan lova och garantera er att ni inte kan göra hälften av det dom kan.
Men asso, wrestling är hur kul sem helst! Seriöst, killarna glider in med stolar och grejer, hur kan ni inte se komiken i det?
blekfet2
2006-06-25, 15:56
Man ser saker som man själv är.
Wrestling är underhållande för att dom är atleter, kan lova och garantera er att ni inte kan göra hälften av det dom kan.
och bara för att dom kan göra något som man själv inte kan så är det häftigt?
så Selfsuck är coolt? :D
Underhållning är ju olika från person till person. Allt handlar om smak. Smaken är som baken, STOR... eller det delad? Iallafall så upplever vi ju underhållning olika. Att åka till stallet varje tisdag och rida på en liten ponny runt runt runt hela tiden är underhållning för lilla Amanda på 7 år.
Wrestling där Hulk, Kane och grabbarna tar med stolar och bankar dom på varandra kanske är underhållning för vissa av oss.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.