handdator

Visa fullständig version : Människors beteende i butiker

Nize
2006-06-22, 20:25
Att en del människor tappar allt folkvett när de stiger in i en butik verkar vara ett vanligt förekommande fenomen. Frågan är vad det kan bero på. Stressen kanske?

Jag tänkte här dela med mig av en händelse som inträffade för några dagar sen:

Jag var inne i den lokala ICA-butiken och letade efter lingonsylt. När jag kommer fram till rätt hylla ser jag en äldre dam som står och sträcker sig efter en syltburk. Jag lägger märke till att hon har ett underligt ansiktsuttryck. Jag börjar leta efter lingonsylten och märker att damen nu är alldeles röd i ansiktet medans hon fortfarande har kvar handen på hyllan. Därefter känner jag en fruktansvärd odör. Det var verkligen ingen vanlig fislukt utan hon stod verkligen och uträttade sina behov bredvid mig *spy* Jag mådde så dåligt att jag ville kräkas, det blev ingen lingonsylt den dagen :(

Trance
2006-06-22, 20:27
Det var väl ett idiotiskt exempel. Vad vet du vad hon har för åkommor?

Osten80
2006-06-22, 20:29
Är du dum i huvudet?
Vad har det med folkvett att göra?
Förmodligen är hon väl sjuk på något sätt.

alexsingh
2006-06-22, 20:32
ja du.. man har väl tagit sig några rejäla skitar på ICA i sina dar själv oxå

Inge konstigare än att skita i en toa

Nize
2006-06-22, 20:33
Det var väl ett idiotiskt exempel. Vad vet du vad hon har för åkommor?

Visserligen, men hon var ju ändå fullt kapabel att röra på sig. Så hon kunde väl gått iväg en bit. Men visst det kanske inte är det bästa exemplet.

_luleå_
2006-06-22, 20:35
du var inte smart, .. nu är du stämlad idiot för all framtid på kolozzeum... hejdå.

alexsingh
2006-06-22, 20:36
du var inte smart, .. nu är du stämlad idiot för all framtid på kolozzeum... hejdå.

hahah... lika bra o ändra namn till Nize-the jackass direkt

Baha
2006-06-22, 20:39
MM..hatar när folk uträttar sina behov i matbutiken

men det beror på stressen helt klart

WheyProtein
2006-06-22, 20:41
ja du.. man har väl tagit sig några rejäla skitar på ICA i sina dar själv oxå

Inge konstigare än att skita i en toa
Så du brukar skita in public?

_luleå_
2006-06-22, 20:43
Så du brukar skita in public?
alla skiter överallt men nize är bara så trög så han blir idioten i sammanhanget..

Nize
2006-06-22, 20:43
hahah... lika bra o ändra namn till Nize-the jackass direkt

Då ber jag om ursäkt visste inte att det var ett heligt ämne. Men jag blev ändå äcklad av situationen. Är det något konstigt med det?

King Grub
2006-06-22, 20:44
Då ber jag om ursäkt visste inte att det var ett heligt ämne. Men jag blev ändå äcklad av situationen. Är det något konstigt med det?

Nej, men att idiotförklara en uppenbarligen sjuk människa är det.

_luleå_
2006-06-22, 20:45
gör det inte sämre för dig än vad det redan är... hej då..

Pez
2006-06-22, 20:49
Visserligen, men hon var ju ändå fullt kapabel att röra på sig. Så hon kunde väl gått iväg en bit. Men visst det kanske inte är det bästa exemplet.
Herregud. Att folk kan bete sig illa och göra skumma prylar när dom ska handla mat är en grej. Det här är nog en annan. Eller hur?
Jobbar extra i en rätt stor matbutik och det är rätt lätträknat med idioter, trevliga kunder är det iallafall fler av. Sen kommer man ju ihåg de riktiga nötterna bättre iom att dom sticker ut sas. Och gör bra historier. :D

Diggler
2006-06-22, 20:53
En riktig gentleman hade erbjudit henne toalettpapper.

mini
2006-06-22, 20:59
Tråden blev inte den fingerpekande freakfesten Nize hoppades på. Stackars Nize. För att ge mitt stöd kan jag berätta att jag såg en utvecklingsstörd man i affären härom dagen. Det kändes spännande och lite konstigt. Jag köpte inte heller lingonsylt.

Allan
2006-06-22, 21:07
Jag hoppas poängen gått fram nu. Låst

allan