handdator

Visa fullständig version : Hur mycket skit snackar experterna i fotbollsVMstudiorna?

Dumleman
2006-06-22, 19:46
Nå?

Catstyle
2006-06-22, 19:47
De kan ju betydligt mer om fotboll än alla jävla wannabe-experter som skall leka duktiga.

andeN.
2006-06-22, 19:48
Inte så mycket skit tycker jag, tycker de verkligen kan sin sak.

Goddaniel
2006-06-22, 19:55
Tycker inte direkt att Anna Pohjanen tillför alltför mycket utan sammanfattar på 2 meningar, det som de andra kommentatorerna säger.

tossefar
2006-06-22, 19:56
Tycker inte direkt att Anna Pohjanen tillför alltför mycket utan sammanfattar på 2 meningar, det som de andra kommentatorerna säger.
Samma kläder varje dag också, jag blir tokig :(

Deceiver85
2006-06-22, 20:01
Grymt mycket skit, faktiskt!

agahowa22
2006-06-22, 20:02
4ans kommentater är ush. Dom enda som är bra hittills är Ola Andersson och den random killen som sitter bredvid i svt

Nordenator
2006-06-22, 20:02
En hel del bullshit från de normala experterna, men det jag tycker är värst är tjejen de dragit in för mellansnacket som är helt jävla borttappad. Man tycker ju om de nu ska satsa på jämlikhet att de åtminstone kunde plockat en som kunde någonting.

Tenzu
2006-06-22, 20:03
Samma kläder varje dag också, jag blir tokig :(
haha inte ensam om att ha märkt det alltså

Allan
2006-06-22, 20:04
En hel del bullshit från de normala experterna, men det jag tycker är värst är tjejen de dragit in för mellansnacket som är helt jävla borttappad. Man tycker ju om de nu ska satsa på jämlikhet att de åtminstone kunde plockat en som kunde någonting.

Hon har haft mer rätt än de andra bisittarna hittills.

allan

Nordenator
2006-06-22, 20:08

allan

Rätt är ett väldigt fattigt ord i det här fallet.
Visst har hon rätt, men om man bara skrapat på ytan av ett ämne är det ju praktiskt taget omöjligt att ha fel. "individ x ligger på bollen nästan hela tiden" kan visserligen stämma väldigt bra på en match, men hur givande är det att ha någon som påpekar det uppenbara?

Allan
2006-06-22, 20:11
..men hur givande är det att ha någon som påpekar det uppenbara?

Och hur skiljer hon sig från de andra genierna då? Förutom hårlängd och lite annat både uttrycker och tänker hon som vilken fotbollskommentator som helst. Det är väl därför hon är där.

allan

Snake
2006-06-22, 20:12
Rätt är ett väldigt fattigt ord i det här fallet.
Visst har hon rätt, men om man bara skrapat på ytan av ett ämne är det ju praktiskt taget omöjligt att ha fel. "individ x ligger på bollen nästan hela tiden" kan visserligen stämma väldigt bra på en match, men hur givande är det att ha någon som påpekar det uppenbara?

Hon är snygg, så håll käften.

Hon har dessutom ganska vettiga utlägg och kommentarer ibland, hellre hon än den där avdankade fjollan Hedman på TV4. *spy*

tp_88
2006-06-22, 20:59

allan
Källa?

Närmare 0% än 50%, men sugig poll.

arne
2006-06-23, 01:16
Tycker Anna mest konstaterar väldigt självklara saker vilket kanske är hennes roll också. Ola A. analyserar ju spelet och Sladjan berättar trevliga anekdoter. Annas röst är påfrestande.

hammer95
2006-06-23, 07:56
Massa skitsnack faktiskt, tyvärr*grr27*

IfK
2006-06-23, 08:50
Tycker Anna mest konstaterar väldigt självklara saker vilket kanske är hennes roll också. Ola A. analyserar ju spelet och Sladjan berättar trevliga anekdoter. Annas röst är påfrestande.

Håller med dig till fullo. "Rit-Ola" är förmögen att analysera - och gör detsamma. Väldigt bra dessutom.
Sladjan är jag positivt överraskad av. Tyckte han inte var alls lika bra i femman, för det var väl i den kanalan han huserade i tidigare...?

Anna Pohjanen däremot... en gammal storspelare till trots så kan hon inte fotboll. Inte alls skulle jag vilja påstå. Korta, otroligt intetsägande kommentarer som sannerligen inte glädjer något. Jag tycker faktiskt att det blir pinsamt när Ola lägger ut någon lång, tokintressant harang som följs av ett totalt intetsägande kommentar av Anna.

Hedman har jag haft betydligt svårare för, än vad jag har nu. Tycker att han och Backe gör ett riktigt bra jobb i fyran.
SVT har några - nu på tok för rutinerade - kommentatorer som inte riktigt håller måttet.. Orkar emellertid inte kommentera dessa och deras insats just nu.
Lat? Svar ja.

Solros
2006-06-23, 10:16
Värst är Wernersson, låter som han ska ramla ihop och dö vilken sekund som helst när han kommenterar.

Sonny
2006-06-23, 10:18
Samma kläder varje dag också, jag blir tokig :(Hon sitter alltid på samma sätt också, en fot in mot soffan och en ut.

Jense
2006-06-23, 10:20
den enda som kan kalla sig fotbollsexpert i tv är glenn strömberg.

Fartman
2006-06-23, 10:43
Jag skiter i vilket, jag är intresserad av att se fotbollen.. inte höra en massa skit från "förståsigpåare".. hur duktiga dom än må vara så använder jag halvlekspausen till att gå på muggen, ta luft etc.. och något för eller eftersnack ser jag aldrig så..

egge
2006-06-24, 11:46
Gillar Sladjan.
Ogillar Annas och Wernerssons röster.

Dumleman
2006-06-24, 14:09
Jag har en konstig magkänsla om att om 40 minuter i tv4 så kommer årtiondets skitsnack (valrörelser exkluderade) att äga rum! Missa det inte!

Fatalist
2006-06-24, 14:17
Inte bara är inkvoterade Annas röst skitjobbig och lyssna på, hon säger bara självklarheter dessutom! *grr*

balder
2006-06-24, 14:19
Och hur skiljer hon sig från de andra genierna då? Förutom hårlängd och lite annat både uttrycker och tänker hon som vilken fotbollskommentator som helst. Det är väl därför hon är där.

allan

Håller med Allan här. Vad har hon gjort som är så mycket sämre än Ola till exempel? Dessutom tycker jag inte hon får lika många/bra frågor av Jihde.

Lasse Kongo
2006-06-24, 14:21
Eh, vad gör Sladjan i studion egentligen?

Sååååå menlös....

andeN.
2006-06-24, 14:29
Eh, vad gör Sladjan i studion egentligen?

Sååååå menlös....

Han som är så skön! Kommer alltid med någon intressant kring en spelare eller matchen.

Dumleman
2006-06-24, 15:10
Han som är så skön! Kommer alltid med någon intressant kring en spelare eller matchen.
Han borde ha en keps med den här bilden:http://xs50.xs.to/pics/05415/google-motherfucker.jpg