handdator

Visa fullständig version : Den bittra sanningen

Officer
2006-06-22, 13:06
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,846150,00.html

Flertalet av Kolo's kändis-bashande medlemmar åker dit på den här fronten faktiskt, när man jämför lite i medlemsbilderna ;)

Slartibartfast
2006-06-22, 13:10
Just därför ska man göra jämförelsebilder med Brad Pitt.

"Man kan få Brads fysik genom att göra lite pushups" - Metal_Boy :thumbup:

Officer
2006-06-22, 13:11
Just därför ska man göra jämförelsebilder med Brad Pitt.

Brad Pitt är kolo's offer för evigt dessvärre, om han bara visste vad mycket skit som snackas om honom här.

BajareN
2006-06-22, 13:18
http://www.fortunecity.co.uk/madchester/rave/118/pitt39.jpg

heltzonicka
2006-06-22, 13:39
Det verkar stämma rätt bra, i mean - ta alla "biffar" i stil med Dj Flow som har kaktusar i armhålorna och bär på kylskåp hela tiden..
33 i armar *stolt*

Yes
2006-06-22, 13:51
Sheit! Jag måste vara sjukt liten...

edit: Rättelse: Jag ÄR sjukt liten. :(

edit igen: Fast jävligt snygg. :D

Nitrometan
2006-06-22, 14:57
Jag tror fortfarande att jag är lika stor/liten som när jag vägde 60 och började träna. Blir lika sjukt förvånad varje gång jag ser bilder på mig.

*screwy*

MasterChief
2006-06-22, 14:58
Tycker snarare att många tränande killar tycker de är för små hela tiden. Det där gäller nog 40-åringar med ölmage som står och spänner armarna med ansiktet insmetat med raklödder innan den begynnande belägringar av kärringen.

mangemani
2006-06-22, 15:00
stämmer inte i varje fall den där artikeln.
jag tror att jag ej har så mycket muskler,men får ständigt höra att jag är jävligt stor och folk undrar om jag tävlar.
har tom fått höra "du är ju lika stor som dom där strong man gubbarna",det är då man höjer en aning på ögonbrynen,tar sej en lång titt på sej själv,och sen höjer ögonbrynen igen och skakar en aning på huvudet=/

Tricklev
2006-06-22, 15:30
Tycker snarare att många tränande killar tycker de är för små hela tiden. Det där gäller nog 40-åringar med ölmage som står och spänner armarna med ansiktet insmetat med raklödder innan den begynnande belägringar av kärringen.

Word, man kan nog få fram vad man vill i en sådan artikel, beroende på vilka man undersöker bara.

hahavaffan
2006-06-22, 15:37
"australisk forskning" har, enligt Aftonbögen, gjort undersökningen möjlig.

Bronkitkorv
2006-06-22, 15:54
Ännu en absolut revolutionerande sanning levererad av Aftonhoran !
Nu vet jag varför jag är så klen i bänken då... Jag ser ut att ta minst 700kg enligt mej själv.

STarfish
2006-06-22, 16:04
Jag känner mig mindre än vad jag är

Dissector
2006-06-22, 16:15
Jag känner mig mindre än vad jag är

Men enligt det utlåtandet tror du ju dig vara större än vad du känner dig, och den storleken du säger dig ha (den som är större än den du känner) kan ju lika gärna - av dig uppfattas som större än du egentligen är.

TheGovernator
2006-06-22, 16:54
Men enligt det utlåtandet tror du ju dig vara större än vad du känner dig, och den storleken du säger dig ha (den som är större än den du känner) kan ju lika gärna - av dig uppfattas som större än du egentligen är.

Fy satan vilken jobbig mening det där var att läsa :MrT:

Baan
2006-06-22, 17:15

Som du menar själv är det mer generellt än kanske eliten på kolo (he he), man kan ändå se det som att dom som orkar hänga på tränignsforum och diskutera träning är aningen seriösare än Göran 50 som tränar ett par gånger i veckan, mest 10x3 tjöt med kaffe men tränar likväl.

Sen så kan man nog tycka att man är stor och liten på samma gång, när en del snackar om att dom är små så är det efter någon skev bild av vad som är bra, samtidigt så tror nog många som tränat ett tag att dom är sjukt mycket större än medelsvensson, vilket förvisso stämmer i många fall, men jag tror det är där man kanske lurar sig lite i hur mycket effekt man fått av träningen egentligen.

STarfish
2006-06-22, 17:47

Usch inte idag, jag har Noll kolhydrats dag idag, min hjärna hängde inte med där...:(

Dissector
2006-06-22, 17:49
Fy satan vilken jobbig mening det där var att läsa :MrT:

Ja, märkte nu att det blev lite som i Kopps, när de ska förklara det med anmälan för affärsbiträdet. Well well. Sånt händer. Man kan om man vill :D

Solros
2006-06-22, 18:06

:D

tuben
2006-06-22, 18:13

Hah snor den till min signatur för jag skrattade åt den :D

TheGovernator
2006-06-23, 16:51
Ja, märkte nu att det blev lite som i Kopps, när de ska förklara det med anmälan för affärsbiträdet. Well well. Sånt händer. Man kan om man vill :D

Haha, den filmen är så jävla rolig :D:D