Visa fullständig version : Nymoralism på TV4
Nu har tydligen TV4 bestämmt sig för att Tone Bekkestad inte ska visas mer i rutan. Detta eftersom hon gjort ett utvik i Slitz där hon visar mindre än vad hon gör på stranden.
Tydligen så ska bilderna enligt TV4 skada deras trovärdighet?? Om jag någon gång råkar se Tone eller någon annan kvinnlig medarbetare på stranden är trovärdigheten skadad då också? Helt sanslöst dåligt av TV4 och jag hoppas att Tone hittar en bättre arbetsgivare.
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,845614,00.html.
Pudzianovski
2006-06-21, 17:00
Ja, det är mycket märkligt då de samtidigt visar halvnakna tjejer, som också har sex, i dokusåpan Paradise Hotel. :confused:
NiXPhoenix
2006-06-21, 17:00
Drygt.
"Du får gärna se lagom sexig ut i rutan, men om du ser sexig ut i aningens mindre kläder nån annanstans, då är det kört, gumman!"
*rolleyes*
Skada deras trovärdighet, har TV4 någonsin haft någon större trovärdighet?
Kolla på deras dokumentärer bara "Min pappas systerson föddes utan en arm" osv.
hahavaffan
2006-06-21, 17:40
Tv4 kan ta sig i brasan.
paddanboy
2006-06-21, 17:50
Bojkotta TV4 istället då? finns att kåta datanördar som kan dra upp en sådan kampanj om så vore.
Själv tycker jag den fina jenten Tone kan stå helt naken, de vore som gräddet på moset.
victor_n
2006-06-21, 18:09
har det slizt numret:naughty: *nipple slipp*
Styrkebyggare
2006-06-21, 18:18
Man baxnar...nu brände de väl i så fall sin sista trovärdighet...
Nu vet jag inte om jag fabulerar men, ettan, tvåan och fyran brukar ju bli anmälda stup i kvarten. Är inte julkalendern kvinnofientlig så blir Bingogubben anmäld för att han sagt något som kan uppfattas som sexistiskt, eller helt enkelt anmäld för att han inte är Leif Loket Olsson.
Tv4 bryr sig säkert inte om personalen viker ut sig, men många av tittarna gör nog det. En hel del tittare tycker nog att det är skitbra och applåderar för fullt nu.
Tone är kool.
Dålig stil av TV4.
Säkert några oldies som klagat.
Nu vet jag inte om jag fabulerar men, ettan, tvåan och fyran brukar ju bli anmälda stup i kvarten. Är inte julkalendern kvinnofientlig så blir Bingogubben anmäld för att han sagt något som kan uppfattas som sexistiskt, eller helt enkelt anmäld för att han inte är Leif Loket Olsson.
Tv4 bryr sig säkert inte om personalen viker ut sig, men många av tittarna gör nog det. En hel del tittare tycker nog att det är skitbra och applåderar för fullt nu.
Har inte typ halva den kvinnliga personalstyrkan på TV4 vikt ut sig? Varför blir det sånt liv just nu?
reinholdsson
2006-06-21, 19:33
Kollade ett nyhetsinslag, och det var ju flera på tv4, varav ett nyhetsankare som vikt ut sig, men inte blivit avstängda. Töntigt av tv4.
Har inte typ halva den kvinnliga personalstyrkan på TV4 vikt ut sig? Varför blir det sånt liv just nu?
Har dom? Då har jag ingen vettig teori längre.*flex*
Tv4 har väl fått påtryckningar av någon oldie som är höjdare inom näringslivet (någon Wallenbergare eller liknande) som Tone nobbat en gång i tiden.
Jag vet sedan tidigare att en del griniga gubbar och tanter stör sig på Tones dialekt. Nu kanske de såg ett gyllande tilfälle att bli av med henne.
Har dom? Då har jag ingen vettig teori längre.*flex*
Ja. :)
Jag vet sedan tidigare att en del griniga gubbar och tanter stör sig på Tones dialekt. Nu kanske de såg ett gyllande tilfälle att bli av med henne.
Den teorin tror jag också på!
Detta var alltså inte TV4:as idé från början utan de fick påtryckningar utifrån.
High1ander
2006-06-21, 21:06
Den teorin tror jag också på!
Detta var alltså inte TV4:as idé från början utan de fick påtryckningar utifrån.
Filmbranschen i USA har gjort påtryckningar på Bush som i sin tur donat lite med Bodström, som sedan satt press på Jan Sherman (stavning?). Allt pga. Tones prognoser inneburit att folk gått på stranden och solat istället för att gå på bio eller sitta hemma och ladda hem låtar legalt från iTunes Music Store.
Tycker verkligen det är skitlöjligt av TV4.
JustinCredible
2006-06-21, 21:30
http://i6.tinypic.com/14nied5.jpg
=/
High1ander
2006-06-21, 21:42
Fan, hon var snyggare innan man sett något :/
Fantasi is the shit.
Fantasi is the shit.
Haven't seen teh booty yet! :thumbup:
Grejen är väll att hon inte godkänt den bilden för publicering. De visade en bild och frågade henne, sen tryckte de en annan. Lågt, även av en skit-tidning.
reinholdsson
2006-06-21, 22:08
Det kan ju vara en efterkonstruktion från Tones sida med.
Är det bara jag som av ren reflex går in på slitz.se och kollar deras sida av historien? Varför spekulera när man kan höra båda sidor?
NiXPhoenix
2006-06-21, 22:22
Är det bara jag som av ren reflex går in på slitz.se och kollar deras sida av historien? Varför spekulera när man kan höra båda sidor?
Hur många bilder var det i tidningen egentligen? Endast en eller?
Vill ha den där hon sitter ner också.
Hur många bilder var det i tidningen egentligen? Endast en eller?
Vill ha den där hon sitter ner också.
Inte en aning, köper inte slitz.
Fantasi is the shit.
Men du har ju fortfarande inte sett något. Det gäller att ha lite krav på sin nudity, inte bara en naken mage *grr*
Nordenator
2006-06-21, 23:04
Fel marknadsföringsteknik av TV4.
Istället skulle de be henne immitera photoshooten från Slitz i vädret.
Skulle garanterat få tittarsiffrorna att gå i taket :>
ErikWrestlingFreaket
2006-06-21, 23:12
Hon var ju dessutom ganska ful
reinholdsson
2006-06-22, 10:13
Hehe, hur fick Aftonbladet ihop det här egentligen.
"aftonbladet.se låter läsarna tycka till om Tone-affären genom att ställa frågan ”Är det rätt av TV 4 att stänga av Tone?”.
På torsdagsförmiddagen hade drygt 150 000 läsare röstat.
19,6 procent svarade "JA", de tycker alltså att avstängningen är korrekt.
Men var fjärde läsare (80,4 procent) ger Tone sitt stöd och röstade "NEJ".
"
userfriendly
2006-06-22, 10:30
jag förstår hur Tv4 tänker men tycker ändå att det är fel. Hade vart en annan sak om de inte visade reklam o serier med mkt sex o skit i
Jag har alltid tyckt att Tone var jobbig, som inte kunde snacka svenska, men nu känner jag stor sympati för henne. Klart att hon skall få visa lökish utan att bli avstängd. Plötsligt kommer jag på mig själv med att verkligen vilja ha henne tillbaka i rutan.
userfriendly
2006-06-22, 10:32
Jag har alltid tyckt att Tone var jobbig, som inte kunde snacka svenska, men nu känner jag stor sympati för henne. Klart att hon skall få visa lökish utan att bli avstängd. Plötsligt kommer jag på mig själv med att verkligen vilja ha henne tillbaka i rutan.
nina- jag hatar verkligen din avatar, vet inte vilken som är värst av de duhaft :confused: :( :Virro
MasterChief
2006-06-22, 11:39
Peppe Eng får ju visa sina pattar i Tara utan att bli bannad. Märkligt hur de resonerar på TV4.
edit: kolla hur han flexar vaden.
http://img.aftonbladet.se/noje/0606/22/peppe210.jpg
nina- jag hatar verkligen din avatar, vet inte vilken som är värst av de duhaft :confused: :( :VirroBättre så här? *innocent*
Tilde de Paula någon? Finns ju massor med lättklädda bilder med henne. Tjejen som tillåmed kört ett tv-program utan trosor. *rolleyes* Fast det kanske de aldrig märkte. *screwy*
reinholdsson
2006-06-22, 12:22
Bättre så här? *innocent*
Hehe Nina, dina varianter med nakenråttan är inte få :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.