Visa fullständig version : Tragisk...
..att mcdonalds har sådan dragningskraft på ungar...
http://www.expressen.se/index.jsp?a=614617
MasterChief
2006-06-20, 11:29
Ehhh...va?
patetisk att skylla det på mcdonalds!
Fadern tappade uppsikten och en olycka skedde, sånt händer kring barn i större eller mindre utsträckning.
MasterChief
2006-06-20, 11:31
Fadern tappade uppsikten och en olycka skedde, sånt händer kring barn i större eller mindre utsträckning.
:thumbup:
haha, han kunde ju inte vänta på sin hamburgare.....
Amen :)
Vad fan är det för nån "gull" nyhet. Hade varit intressant ifall ungjäveln hade kört över nån, undrar om de hade haft samma plojbild då...
Nyhetstorka tror jag det kallas :P
Fan, två år tidigare än mig. Jag krockade iof inte... fast jag hann knappt ut från parkeringen så... :D
Vad fan är det för nån "gull" nyhet. Hade varit intressant ifall ungjäveln hade kört över nån, undrar om de hade haft samma plojbild då...
Kan bara hålla med, typiskt media att få en sån här historia till ett litet normalt pojkstreck. Fan ungen skulle ha sig ett kok stryk, och farsan skulle ha böter. Ungen hade kunnat köra över vad fan som hellst, tex. lilla sara 4år som sitter o leker på gatan. Idiotiskt!!
Pinsamt att läsa.
heltzonicka
2006-06-20, 14:02
Straffet för att ha krockat pappas BMW 330 CI plus tre andra bilar blev milt.
- Jag fick varken hamburgare eller glass i går, säger Suljo Smajic.
Men håll med om att det var lite sött iaf, ungen ville ju ha sin hamburgare.
Sen alla moralpredikare - tänk er själva.
Ni sitter i en bil, glömde något inomhus glömmer att dra ut nyckeln när ni springer in för att hämta något och när ni kommer ut är bilen borta.
Det kan hända vem som helst.
Klantigt? - Ja, men inte tänker man sig att ens fyraåring ska ta ratten och köra iväg mot akrylamids högkvarter.
Straffet för att ha krockat pappas BMW 330 CI plus tre andra bilar blev milt.
- Jag fick varken hamburgare eller glass i går, säger Suljo Smajic.
Men håll med om att det var lite sött iaf, ungen ville ju ha sin hamburgare.
Sen alla moralpredikare - tänk er själva.
Ni sitter i en bil, glömde något inomhus glömmer att dra ut nyckeln när ni springer in för att hämta något och när ni kommer ut är bilen borta.
Det kan hända vem som helst.
Klantigt? - Ja, men inte tänker man sig att ens fyraåring ska ta ratten och köra iväg mot akrylamids högkvarter.
Lätt o säga hur sött det var nu efteråt eftersom de gick bra, men tänk om en liten flicka eller pojke setat på vägen när han farit fram, då hade de slutat bra mycket sämmre för denna far o son de vill jag lova, då hade de inte längre varit "bara ett misstag" av pappan att glöma nycklarna i bilen.
Ungar ska inte sitta i en bil där nycklarna sitter i, de säger sig självt. Punk.
heltzonicka
2006-06-20, 14:17
Lätt o säga hur sött det var nu efteråt eftersom de gick bra, men tänk om en liten flicka eller pojke setat på vägen när han farit fram, då hade de slutat bra mycket sämmre för denna far o son de vill jag lova, då hade de inte längre varit "bara ett misstag" av pappan att glöma nycklarna i bilen.
Ungar ska inte sitta i en bil där nycklarna sitter i, de säger sig självt. Punk.
Jag håller med till punkt och pricka men när donken kallar finns ingen lag.
Men som sagt det är lätt att vara efterklok, tur att det inte hände något allvarligt i detta fall men vi är människor och vi gör alla misstag.
Cool unge förövrigt.
Sött... :) Tyckte t om synd om ungen när han varken fick glass eller hamburgare. Nyhetstorka? Ja, troligtvis, men vad skulle denna tråden handla om annars?
Sen är det ingen mening att diskutera "tänk om..."-scenarion eftersom det redan har hänt och det är inget som någon kan påverka. Bra att det bara blev 4 krockade bilar iaf och att ungen klarade sig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.