Visa fullständig version : Etik i trådar avsedda för damer resp. herrar
Har ni märkt att trådar enbart för tjejer, har många poster skrivna av killar i dem och vice versa, vad tycker ni om detta?
Vad kan man säga..
Folk på Kolo ÄLSKAR att diskutera/debattera! :thumbup:
userfriendly
2006-06-18, 19:56
jag tycker det är svårt att hålla sig från trådar bara för män eftersom jag ofta vill fråga hur de menar eller lägga in ett eget inlägg... men jag har märkt att jag LÄR mig mkt av att bara titta på... mkt om hur ni diskuterar och tänker osv osv... vilka de vanliga "vaneföreställningarna" är
Efter moget övervägande, så tycker jag att folk borde respektera sådana önskemål. Inte bara i man/dam-trådar, utan även i andra fall, tex. om en trådskapare frågar efter tips från tävlande byggare, får folk som inte är tävlande byggare försöka avhålla sig från att posta i tråden.
Nej.
Detta är internet, lol.
AFanatic
2006-06-18, 22:01
Har ni märkt att trådar enbart för tjejer, har många poster skrivna av killar i dem och vice versa, vad tycker ni om detta?
Tycker och tycker. Killar är ovana att bli granskade? Och måste därför lägga sig i för att få lite kontroll på det hela. Helt förståligt.
Det "borde" respekteras, men frågan är hur bra/roliga diskussionerna blir. Edit: Coz it's the net.
Afanatic platsar dock i båda trådarna, för hon e en riktig tomboy. :thumbup:
Dumleman
2006-06-18, 22:03
Vad jag vet så stödjer inte TCP/IP könskontroll men det lär väl komma.
Nitrometan
2006-06-18, 22:04
Respect! FFS!
AFanatic
2006-06-18, 22:10
Afanatic platsar dock i båda trådarna, för hon e en riktig tomboy. :thumbup:
Flexibel ya nåå :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.