Visa fullständig version : Linköpingaktivitet på midsommar
Är det någon som befinner sig i (eller vill komma till) Linköping på midsommar för att träna lite och kanske grilla eller göra något annat skoj?
http://www.ikea.com/ms/de_DE/img/about_ikea/press_room/PR_images/midsommar-baum.jpg
Jag och A to da Fanatic ska nog till Göteborg, annars hade vi hängt på.
Jag och A to da Fanatic ska nog till Göteborg, annars hade vi hängt på.
ta med er elanskan till götet då!
Kul att vara hjul nr.3 :)
Kul att vara hjul nr.3 :)
varför skulle hon bli det?
Jag antar att dom är flera personer där.
Hon kan få följa med mig till mina kompisar uppe i Hoforstrakten om hon vill.
Vi har alltid med några nya varje år och det uppskattas alltid.
Så långt tänkte jag inte :D
Jag har en hund på släptåg också. :D
Jag tror inte Afan å Ogge är swingers.
Jag har en hund på släptåg också. :D
inga problem.
jag är seriös.
är alternativet att du sitter själv och har tråkigt så häng på.
Det är alltid oerhört trevligt och avslappnat och man behöver inte känna sig dum för att man är ny för det brukar alltid vara några fler nya.
Jag tror inte Afan å Ogge är swingers.
du är bara avis för att du inte är inbjuden till deras kinky event
Pepparkakssmurfen
2006-06-18, 09:48
Händer det ngt speciellt i Lidköping på midsommar?
inga problem.
jag är seriös.
är alternativet att du sitter själv och har tråkigt så häng på.
Det är alltid oerhört trevligt och avslappnat och man behöver inte känna sig dum för att man är ny för det brukar alltid vara några fler nya.
Det låter onekeligen trevligt men Hofors verkar vara en bit bort från mig. Jag hade tänkt mig något mer lokalt. ;) Stort tack i alla fall för inbjudan, jag ska ha det i åtanke. :thumbup:
du får möjlighet att leka med elan
och shadowfire
Det låter onekeligen trevligt men Hofors verkar vara en bit bort från mig. Jag hade tänkt mig något mer lokalt. ;) Stort tack i alla fall för inbjudan, jag ska ha det i åtanke. :thumbup:
det är en bit
jag har en sån där plåtburk med fyra runda saker under som man trampar igång.
Varför inte fråga någon som bor där?
det är en bit
jag har en sån där plåtburk med fyra runda saker under som man trampar igång.
Som sagt så ska jag fundera på saken. Men i så fall får nog vovven stanna hemma hos mor och far, bökigt att transportera runt på honom i värmen. Jag bor ju liksom inte i Stockholm heller. :)
Det är bara jag och afan som ska åka, men är det fler som vill följa med så är det bara att hänga på. Det kan bli lite tjurigt med bostad dock. Farsan har bara en övernattningsetta och jag har inga nycklar till syrrans lägenhet.
Det är bara jag och afan som ska åka, men är det fler som vill följa med så är det bara att hänga på. Det kan bli lite tjurigt med bostad dock. Farsan har bara en övernattningsetta och jag har inga nycklar till syrrans lägenhet.
Eller vänta. Jag vill nog ha Afan för mig själv. Ni får inte följa med! *popcorn*
Herkulez
2006-06-18, 11:54
Eller vänta. Jag vill nog ha Afan för mig själv. Ni får inte följa med! *popcorn*
sicket smörande, toffeltönt.
Ryska_raketen
2006-06-18, 11:54
Elan ffs, JAG finns i götet. Det är en anledning god som någon, om inte bättre. *slap*
sicket smörande, toffeltönt.
Hade du haft en sådan flickvän hade du också varit toffel.
Smör deluxe
AFanatic
2006-06-18, 11:58
elan, om du nu mot all förmodan lyssnar på Boris här, så får du allt dra med dig lite fler folk fr Linkan så kan vi ha grillkväll och beachvolleylir på dagen och gå på Liseberg?
The more the...? :D
Annars vill jag nog ha Ogge för mig själv.
Smörpaket?
Ryska_raketen
2006-06-18, 11:59
[QUOTE=AFanatic]elan, om du nu mot all förmodan lyssnar på Boris här, så får du allt dra med dig lite fler folk fr Linkan så kan vi ha grillkväll och beachvolleylir på dagen och gå på Liseberg?
The more the...? :D
Annars vill jag nog ha Ogge för mig själv.
Låter fint. Ja tar med pollocklådan!:hbang:
AFanatic
2006-06-18, 12:00
Låter fint. Ja tar med pollocklådan!:hbang:
Glöm inte yoghurt/kesoblandningen med gaffel. :hbang:
Ryska_raketen
2006-06-18, 12:01
Glöm inte yoghurt/kesoblandningen med gaffel. :hbang:
Det är det som skiljer agnarna ifrån betet :hbang:
Men om det är värsta koloträffen i GBG vill jag vara med ju :eek:
Det här kommer låta dumt och elakt. Jag menar inte att vara dum.
Ni måste vara extremt träningsfixerade ni som hänger på det här forumet. Allt verkar handla om att träna.
Jag förstår inte hur man kan fråga folk man inte känner på ett forum om man ska hitta på något (inkl. tränande) på
midsommar. Jag brukar fråga mina kompisar.
Ni måste vara extremt träningsfixerade ni som hänger på det här forumet. Allt verkar handla om att träna.
Jag förstår inte hur man kan fråga folk man inte känner på ett forum om man ska hitta på något (inkl. tränande) på
Många har man träffat förut, och många blir man kompis med.
Det är inte så att man dissar sina andra kompisar för en koloträff på midsommar liksom.
Tigerkotten
2006-06-18, 12:31
Man lär ju känna folk en del via forumet också, sedan kanske det är så att man vill göra något nytt också. Eller att man är nyinflyttad o inte känner så många. Eller vem vet kanske inte har så många kompisar, är det så fel att försöka träffa då nytt folk så man slipper vara själv?
äsch det är väl aldrig fel att träffa nya människor? :thumbup:
AFanatic
2006-06-18, 12:38
Måste vara optimal du vet. :eating: :hbang:
Jag tror du tar för allvarligt på det hela. Flera i tråden känner redan varandra. Jag frågar också mina kompisar, tror de flesta gör det...
AFanatic
2006-06-18, 12:38
Men om det är värsta koloträffen i GBG vill jag vara med ju :eek:
Klart! Jag ringer daj sän!
Klart! Jag ringer daj sän!
Ah :) Är jag inte i Smögen så är jag nog hemma.. Eller i Lysekil.. Eller på Orust.
AFanatic
2006-06-18, 12:43
Ah :) Är jag inte i Smögen så är jag nog hemma.. Eller i Lysekil.. Eller på Orust.
:laugh: :laugh: Då vet jag.
The_RobRoy
2006-06-18, 12:43
Ni kan ju svänga förbi Alanya, där ska jag va
:laugh: :laugh: Då vet jag.
Bra. *väntar på telefonsamtal på fredag*
Haha, vilken sågning. *whatever*
Orkar inte ens försöka börja förklara nu, jag ska grilla hamburgare istället. Men många andra är inne på helt rätt spår tycker jag. :thumbup:
Många har man träffat förut, och många blir man kompis med.
Det är inte så att man dissar sina andra kompisar för en koloträff på midsommar liksom.
tydligen :D
Vem fan är Emelie och varför blir man inte imponerad av en 900kg vad-det-nu-var som kan köra marklyft? Och hur många grymma killar på 36kg finns det?
Vem fan är Emelie och varför blir man inte imponerad av en 900kg vad-det-nu-var som kan köra marklyft? Och hur många grymma killar på 36kg finns det?
Va?
Va?
Jenses sign. Emelie vetifan.
Jag tycker att alla ska ge Mellen en applåd för visat intresse.
Jag tycker att alla ska ge Mellen en applåd för visat intresse.
jag tycker vi ska ge aliquis sin dagliga dos innan han går ut och börjar skära folk
Jag visste att det skulle missuppfattas, jag menar inte att såga någon.
Det känns bara lite ovanligt för mig att bestämma träff med kompisar på ett forum på nätet, jag skulle ringa. Sen är det inte alls nåt fel med att lära känna nya människor och vara öppen för att träffa nya människor. Det är nog bara jag som titt somtätt misstänker att folk kanske hänger på internet under falsk identitet och därför inte vågar träffa nån den vägen.
Hoppas det blir en trevlig aktivitet, vare sig det blir i Lkpg eller Gbg.
Peace *kissass*
Kebab-Arne
2006-06-18, 18:03
Jag fattar ingenting. Nån form av forumträff? Blir det nåt kanske jag kommer. Beror väl på om hur mycket mina polare ska jobba i midsommar. Bjuds det på sprit kommer jag defintivt. :)
Har inget för mig på midsommar vad jag vet än. Skulle kunna hänga på och träna om det inte blir för tidigt för jag ska ha en lååååång sov morgon (kommer säkert vakna kl 6 och inte kunna somna om).
Är det någon som befinner sig i (eller vill komma till) Linköping på midsommar för att träna lite och kanske grilla eller göra något annat skoj?
http://www.ikea.com/ms/de_DE/img/about_ikea/press_room/PR_images/midsommar-baum.jpg
Kan gärna åka te Linköping om Elin bjuder på sprit! :D
Jag skulle egentligen ha slutat me priten, men skitsamma!
Kan gärna åka te Linköping om Elin bjuder på sprit! :D
Jag skulle egentligen ha slutat me priten, men skitsamma!
Du kan få en halv flaska jäger av mig om du kommer. Kan inte dricka det sen jag drack upp andra halvan av flaskan på alldeles för kort tid.*spy*
Träningen är sekundär vid sånt här - man ska ju ändå träna så varför inte göra det OCH träffa folk? Sen är det oftast en liten failsafe - om man inte tycker om folket så kan man ju koncentrera sig på träningen. :thumbup:
Tycker det är gött av Elan att kasta ut en öppen invit sådär.
Själv ska jag träna och försöka vara bitter på Midsommar.
Träningen kommer säkert gå bra, det där med att vara bitter får vi se hur det går med. :/
Åker du ner te Linköping Pez så hänger jag på.
Pudzianovski
2006-06-18, 21:47
Ska Kwon dit så ska fan jag åka dit och fixa ett signerat idolkort.
Åker du ner te Linköping Pez så hänger jag på.
Om du rattar kärran Kwontish. Jag lider av en akut avsaknad av körkort.
Sen jobbar jag på midsommardagen. Annars hade jag nog fan faktiskt funderat på saken.. bara dra iväg liksom. Med "Bad to bone" på bilstereon och söder om söder om söder i sikte. :D
Om du rattar kärran Kwontish. Jag lider av en akut avsaknad av körkort.
Sen jobbar jag på midsommardagen. Annars hade jag nog fan faktiskt funderat på saken.. bara dra iväg liksom. Med "Bad to bone" på bilstereon och söder om söder om söder i sikte. :D
Hade känts lite som en Roadmovie a la "Thelmish und Louiz". [Eller kanske The Roadwarrior]
Jaja, skitsamma.
Ibland känns det bra att bara dra iväg liksom.
Om pudde åker te lkpg är jag på. Så... vem är det vi väntar på egentligen?
Så... vem är det vi väntar på egentligen?
Mig?
Pudzianovski
2006-06-19, 14:52
Om pudde åker te lkpg är jag på. Så... vem är det vi väntar på egentligen?
http://smile.smilies.nl/538.gif
Kom till GBG Istället. Här finns jag och Afan ;)
Hur som helst. Jag kommer att befinna mig i Linköping på midsommarafton och jag kommer att ägna mig åt att träna och att grilla någon god mat. Vill någon hänga på så vore det skoj. Träna och/eller grilla eller någon annan aktivitet, jag är öppen för förslag så länge det inte är så där många mil härifrån. :D
Baal_Sebul
2006-06-21, 10:41
Jag kan komma till linköping för lite träning och grillande. Var är träningen planerad att ske? :)
Jag kan komma till linköping för lite träning och grillande. Var är träningen planerad att ske? :)
Jag föreslår Gymbolaget, tror att det kan vara knivigt att hitta andra ställen som har öppet på Midsommarafton. :)
Baal_Sebul
2006-06-21, 11:31
Det låter bra, ett av få gym i Linköping som jag inte tränat på =)
Jag e proly på osså.
Baal Sebul: Vart tränar du i norrköping?
Det låter bra, ett av få gym i Linköping som jag inte tränat på =)
Gött! Medtag mobiltelefon, man löser engångsbiljett genom sms. Jag vill inte ha på mitt ansvar att ha släppt in någon som tjuvtränar gratis. ;)
Baal_Sebul
2006-06-21, 12:33
Ok, det var ett smidigt sätt att betala på =)
Mehdi: Jag tränar på hälsostudion, själv?
Ack, gymbolaget aka Sunkbolaget. Tacka vet jag hardcore Citygymet aka Citylabbet :D
lillnisse
2006-06-21, 13:35
Kan tänka mig fara förbi och slänga en korv på någon grill, träna är dock helt uteslutet då jag inte rört en vikt på snart 3 år *flex*
Ack, gymbolaget aka Sunkbolaget. Tacka vet jag hardcore Citygymet aka Citylabbet :D
Ja just det ja, vikterna räckte inte till för dig :D
Allright, hur låter det med träning någon gång på eftermiddagen och sedan en gemensam grillning någonstans? Jag har inte full koll på Linköping men det borde väl finnas något ställe där det finns sådana där stora utegrillar uppställda? Annars får vi knö ihop oss på min balkong. :D Jag har i alla fall kol och tändvätska att bidra med.
Och om någon långväga gäst vill medverka så har jag sovplatser till en eller två personer.
Allright, hur låter det med träning någon gång på eftermiddagen och sedan en gemensam grillning någonstans? Jag har inte full koll på Linköping men det borde väl finnas något ställe där det finns sådana där stora utegrillar uppställda? Annars får vi knö ihop oss på min balkong. :D Jag har i alla fall kol och tändvätska att bidra med.
Ett tips är väl att dra ner till stångån efter passet. Det finns en grillpalts vid slussarna och det är inte långt ifrån gymet.
Ey, vart ligger bolaget då?
Baal_Sebul: tränar på WC (nkpg), NAK osså har jag på det jävla stället Campushallen (lkpg).
Här: klickis (http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?SearchType=4&UCSB:WflWhite=1a1b&UCSB:WflPink=4a&UCSB:TextBoxWho=Gymbolaget&UCSB:TextBoxWhere=&Vkiid=j20VMHnFJfX32sOuvcJ83w==&Vkid=10151629j20VMHnFJfX32sOuvcJ83w==.aspx)
Jag har hört rykten om att det ska regna, i så fall är jag ju inte jättesugen på att grilla. :D Men tränas ska det i alla fall göras.
Jag kan i princip när som helst på dagen, jag är lite upptagen runt 12-snåret men annars är jag öppet för förslag.
Ålrajti then. Hur många är hundra på att dem ska med och träna iaf?
Ålrajti then. Hur många är hundra på att dem ska med och träna iaf?
Jag. :D
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska köra, enda jag inte tränat den här veckan är ben och dem har jag fortfarande träningsvärk i sedan i söndags. *flex*
Jag följer gärna med men det beror på vilken tid det blir.
Är det någon som vet om gymbolaget, butiken altså, har öppet imorgon?
Hade du sovplats till mig elin? :D
Jag. :D
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska köra, enda jag inte tränat den här veckan är ben och dem har jag fortfarande träningsvärk i sedan i söndags. *flex*
Jag venne heller alltså. Har tränat igenom hela kroppen och körde ett benpass idag precis. Kanske ngt kul diskopass.
Hade du sovplats till mig elin? :D
Hoaha, ja jag sa ju att jag hade lite extra plats. Jag som är liten kan sova bekvämt på soffan så finns det en hel dubbelsäng att tillgå så du kan ta med dig sällskap också om det är så. :D
Hoaha, ja jag sa ju att jag hade lite extra plats. Jag som är liten kan sova bekvämt på soffan så finns det en hel dubbelsäng att tillgå så du kan ta med dig sällskap också om det är så. :D
Så ingen har "paxat" dubbelsängen än?
Jag venne heller alltså. Har tränat igenom hela kroppen och körde ett benpass idag precis. Kanske ngt kul diskopass.
Vi får styra om till att vi tar en löparrunda istället. ;)
Nejvars, någon liten muskelgrupp ska man väl alltid kunna hitta som går att piska lite extra. Dessutom är det ju ett och ett halvt dygn kvar tills dess, mina ben hinner nog återhämta sig innan det blir dags.
Så ingen har "paxat" dubbelsängen än?
Nope, det vore väl om hunden skulle få för sig att han vill sova där.
Nope, det vore väl om hunden skulle få för sig att han vill sova där.
Hur många/vilka har visat intresse so far?
Hur många/vilka har visat intresse so far?
Ingen mer än du. Men jag misstänker att det mest kommer bli ett träningspass på Gymbolaget någon gång under dagen och inte så mycket mera. I och för sig vore det skoj att köra lite grillande och softande men inte om det regnar.
D Andersson
2006-06-21, 20:31
Är hela den här tråden ironisk eller vilka ska träffas och träna på midsommarafton i Lkpg? Är det öppen inbjudan? Jag är socialt missanpassad, har ingen sexappeal och bor i n(orrköping)ärheten. Vad ska tränas och när, vad mer än träna ska göras?
Så det är mest linköpings-bor som grillar sig lite.
DET orkar jag nog inte åka ner från Tokholm för! :laugh:
Är hela den här tråden ironisk eller vilka ska träffas och träna på midsommarafton i Lkpg? Är det öppen inbjudan? Jag är socialt missanpassad, har ingen sexappeal och bor i n(orrköping)ärheten. Vad ska tränas och när, vad mer än träna ska göras?
Jag är inte det minsta ironisk. Det är en öppen inbjudan till den som vill hänga med och träna på Gymbolaget någon gång under Midsommarafton.
Blir det fint väder vore det kanske trevligt med någon grillaktivitet efter träningen.
Att jag ens behövde starta den här tråden tyder väl på att jag också är socialt missanpassad och saknar sex-appeal. :D
Så det är mest linköpings-bor som grillar sig lite.
DET orkar jag nog inte åka ner från Tokholm för! :laugh:
Du får väl styra upp det då och ordna röjarskiva och ta med en bunt Stockholmare. ;)
Du får väl styra upp det då och ordna röjarskiva och ta med en bunt Stockholmare. ;)
Eller så kommer du upp till Tokholm så festar hela stockholmsgänget på Spybar!
Det e stabilt! :laugh:
När jag var liten var det idrottsplatsen i Sturefors som gällde. Där buggade jag med min mamma och spelade på lotteri.
När man blev några år äldre förlflyttade man sig ett par hundra meter till badet där man kräktes i buskarna.
Kanske kan va nåt?
Jag följer gärna med men det beror på vilken tid det blir.
Är det någon som vet om gymbolaget, butiken altså, har öppet imorgon?
Vilken tid passar dig bäst då? Och när passar det er andra intresserade?
Vet inte om Gymbolagets butik har öppet imorgon, men jag skulle gissa att de har det. Du får väl ringa och fråga. :thumbup:
När jag var liten var det idrottsplatsen i Sturefors som gällde. Där buggade jag med min mamma och spelade på lotteri.
När man blev några år äldre förlflyttade man sig ett par hundra meter till badet där man kräktes i buskarna.
Kanske kan va nåt?
Hehe, det är för att slippa just det där scenariot som jag väljer att stanna kvar i Linköping istället för att spendera helgen hemma hos mina föräldrar. Jag är uppväxt ute i obygden där det är idrottsplats med dansbana, lotterier och fjortisfylla i buskarna för hela slanten på midsommar.
Men Sturefors alltså, då vet jag vart jag ska bege mig om den nostalgiska ådran gör sig påmind under kvällen. ;)
Vilken tid passar dig bäst då? Och när passar det er andra intresserade?
Vet inte om Gymbolagets butik har öppet imorgon, men jag skulle gissa att de har det. Du får väl ringa och fråga. :thumbup:
Passar mig när som helst efter 1. Ska inte göra nått på kvällen vad jag vet så det gör inget om det blir senare på eftermiddagen.
Får ta och slå dom en pling imorgon.
Ang regn och grillning så tror jag det finns vindskydd i vidingsjö, kanske går att grilla där.
Allright, då säger vi att det blir efter klockan 13 någon gång. Några andra som har några bud på tid?
Får väl se hur många som är grillintresserade, jag är som sagt på om det kan tänkas bli trevligt. Jag vill inte sitta och frysa och bli blöt och myggbiten, det har jag gjort så det räcker för om åren på midsommarafton. I år tänker jag fira midsommar precis som jag själv vill nämligen och inte ägna mig åt massa måsten såsom sill, äcklig nubbe och pissväder. :D
wtf, har jag missat något? Koloträff på gymbolaget imorgon? *screwy*
wtf, har jag missat något? Koloträff på gymbolaget imorgon? *screwy*
På fredag!
Kebab-Arne
2006-06-21, 21:57
Jag kanske kommer. Det vet jag imorrn (hoppas jag :D )
Jägarns, jag som hade lovat päronen att hänga med till sommarstugan:(
Baal_Sebul
2006-06-21, 22:15
För min del går det bra när som helst under dagen :)
Att jag ens behövde starta den här tråden tyder väl på att jag också är socialt missanpassad och saknar sex-appeal. :D
Grattis, nu vet du hur det är att rodda kolloträffar. :D
Grattis, nu vet du hur det är att rodda kolloträffar. :D
Åh, så nu vet jag vad som kommer att vara min lott resten av livet. :D
Jag kanske kan titta in också men när blir det av, ska bort på eftermidan sen så.
Eftersom det här är min tråd så lär det ju vara jag som bestämmer så jag säger att vi kör vid typ 14-15. Funkar det med bussar, tåg, cyklar och annat otyg som ska transportera folket?
Eftersom det här är min tråd så lär det ju vara jag som bestämmer så jag säger att vi kör vid typ 14-15. Funkar det med bussar, tåg, cyklar och annat otyg som ska transportera folket?
Passar bra för mig.
Åker bil så är det nån som behöver hämtas på stationen så kan jag nog hämta upp er. Bilen är full med hundhår så det är bra om ni inte är alergiska.
Kebab-Arne
2006-06-22, 20:08
Gymbolaget vid 14-15 sen grilla nånstans eller?
Åh, så nu vet jag vad som kommer att vara min lott resten av livet. :D
Det är ett ok man tar på sig en gång för att sedan leva med resten av livet, ja.
Samtidigt så får man bestämma allt och vara irriterad på folk som inte kan säga "ja" eller "nej" utan att konsultera högre makter, oroa sig för vädret och se till att det finns backup-planer för alla eventualiteter. Och såklart träffa en del kul människor man aldrig hade stött på annars. :thumbup:
Se till att ha kul nu. Sen får ni linköpingspack pallra er till estocolmo för sommarträffen den 22 juli.
Det var faktiskt synd att det inte var lite mer framförhållning med det här. Jag hade gärna lämnat stan och allt här för en roadtrip över midsommar. :/
Det var faktiskt synd att det inte var lite mer framförhållning med det här. Jag hade gärna lämnat stan och allt här för en roadtrip över midsommar. :/
Äsch det är väl inte för sent än? :)
Självklart kommer i alla fall jag till Stockholm 22 juli, det är redan inbokat i kalendern. :thumbup:
Träna på midsommar! Usssh! Då ska man ju vara :Virro
Kebab-Arne
2006-06-22, 20:29
Träna på midsommar! Usssh! Då ska man ju vara :Virro
Går att göra båda. http://jammerbabe.com/images/Smiley/banana.gif
Gymbolaget vid 14-15 sen grilla nånstans eller?
Sure thang! Vi säger klockan 14 utanför Gymbolaget, någon med kort (det är väl jag då) måste släppa in folket genom dörren. Vore bra om jag får veta vilka jag ska vänta på där utanför också då. :D
Grillandet känner jag är lite avhängigt av vädret, tänker inte plåga mig ute i regn och kyla. Men blir det fint väder vore det najs. Om Bartman har bil går det ju dessutom att transportera sig till någon lämplig grillplats, finns väl en del där mellan universitetet och Vallaskogen om jag inte har helt fel. Och även om jag skulle banga grillandet på grund av taskigt väder så tror jag att ni andra klarar er bra ändå utan mig. ;)
Äsch det är väl inte för sent än? :)
Självklart kommer i alla fall jag till Stockholm 22 juli, det är redan inbokat i kalendern. :thumbup:
Jao.. om man tagit på sig jobb hela helgen i ett girighetsanfall kombinerat med känslan av att midsommar kvittar... :D
Kebab-Arne
2006-06-22, 20:43
Sure thang! Vi säger klockan 14 utanför Gymbolaget, någon med kort (det är väl jag då) måste släppa in folket genom dörren. Vore bra om jag får veta vilka jag ska vänta på där utanför också då. :D
Grillandet känner jag är lite avhängigt av vädret, tänker inte plåga mig ute i regn och kyla. Men blir det fint väder vore det najs. Om Bartman har bil går det ju dessutom att transportera sig till någon lämplig grillplats, finns väl en del där mellan universitetet och Vallaskogen om jag inte har helt fel. Och även om jag skulle banga grillandet på grund av taskigt väder så tror jag att ni andra klarar er bra ändå utan mig. ;)
Det lutar allt mer åt att jag kommer.
Jag åker i såna fall bil från Finspång. Så jag har bil men jag och Linköpings trafik går nog inte så bra ihop. :Virro
Tar nån med grill?
Går att göra båda. http://jammerbabe.com/images/Smiley/banana.gif
Träna på midsommar tror jag är underskattat.
Skönt att vara själv på gymmet. Hoppas jag.
Kebab-Arne
2006-06-22, 20:57
Träna på midsommar tror jag är underskattat.
Skönt att vara själv på gymmet. Hoppas jag.
Får hoppas på det.
Mitt vanliga gym har stängt.
Finspång, ja herre jösses. :D
Tanken är väl att hitta någon utegrill någonstans som går att nyttja, jag ska se vad jag kan snoka reda på....
Enligt corren så ska det bli upphörande skurar följt av lättande molntäcke imorgon. Men om det regnar och är kallt så hoppar nog jag också grillningen, inte så kul att sitta ute och frysa. Men till GB kommer jag även om det så skulle snöa och vara -20 grader ute.;)
Kebab-Arne
2006-06-22, 21:04
Finspång, ja herre jösses. :D
Tanken är väl att hitta någon utegrill någonstans som går att nyttja, jag ska se vad jag kan snoka reda på....
Även samhällets botten kommer. :D
Nåväl, jag kommer till 99% till gymmet. Grillandet mer osäkert det beror på. Ska man betala för engångsträning?
Även samhällets botten kommer. :D
Nåväl, jag kommer till 99% till gymmet. Grillandet mer osäkert det beror på. Ska man betala för engångsträning?
Finspång världens ände och 3 mil till.:D
Kostar 50:- för en gång, betala gör man med mobilen.
Jag är faktiskt uppvuxen två mil utanför Finspång. Slå det den som kan. :D
Säg inte att du kommer från grytgöl?
Hehe, finns ju fler ställen som ligger två mil från Finspång. Men, jo, det gör jag faktiskt. :D Och nu känner jag att du säkert vet vem jag är eller något åt det hållet.
Hehe, finns ju fler ställen som ligger två mil från Finspång. Men, jo, det gör jag faktiskt. :D Och nu känner jag att du säkert vet vem jag är eller något åt det hållet.
Hehe nej det vet jag inte. Har bara varit där en gång tror jag och kan inte påstå att det var det hippaste stället jag varit på.:D En klasskompis flickvän kommer från grytgöl det är väl det närmaste jag kommer att känna nån där i från. Har iofs släckt som bor i sonstorp men det är väl en bit i mellan.
Hehe nej det vet jag inte. Har bara varit där en gång tror jag och kan inte påstå att det var det hippaste stället jag varit på.:D En klasskompis flickvän kommer från grytgöl det är väl det närmaste jag kommer att känna nån där i från.
Hehe, jag det finns ju en anledning till att jag försöker styra upp en alternativ midsommarplan här så jag ska ha en ursäkt att inte fira där ute i skogen. :D Var där idag för att hämta hem vovven och blev tillfrågad om jag inte skulle stanna över helgen men jag lyckades nog övertyga dem om att jag hade annat för mig.
Kebab-Arne
2006-06-22, 21:29
Finspång världens ände och 3 mil till.:D
Kostar 50:- för en gång, betala gör man med mobilen.
Hoppas jag har 50:- på kortet. :D Och att jag lyckas klara av det.
Ta gärna med en kamera om det är någon som har. Så kan vi föreviga hela härligheten och fresta resten av Kolo med bildbevis på det bästa midsommarfirandet ever sedan. ;)
Ta gärna med en kamera om det är någon som har. Så kan vi föreviga hela härligheten och fresta resten av Kolo med bildbevis på det bästa midsommarfirandet ever sedan. ;)
Ska försöka komma i håg att ta med kameran, har mycket bra minne men det är också väldigt väldigt kort...:)
Lite uppstyrning nu då. Jag behöver veta vilka som kommer och som jag måste släppa in genom dörren.
Bartman och Finspångskebaben är redan klara.
Hur har vi det med Mehdi och Baal_Sebul, ja eller nej?
De som är en smula osäkra får gärna pm:a mig för att få ett telefonnummer att höra av sig till så att vi slipper stå utanför Gymbolaget och vänta i all evighet.
Baal_Sebul
2006-06-23, 00:46
Jag kommer till kl 14.. PM:a gärna nummer, så jag kan höra av mig om jag skulle få förhinder, eller bli försenad.
Om ni skulle behöva prata ut om er traumatiska uppväxt i eller i närheten av fjångspång så kan jag ställa upp för en mindre summa, säg en lax i timmen. :Virro
Kebab-Arne
2006-06-23, 09:24
Om ni skulle behöva prata ut om er traumatiska uppväxt i eller i närheten av fjångspång så kan jag ställa upp för en mindre summa, säg en lax i timmen. :Virro
Jag som fortfarande bor där. :Virro
Verkar bli Elan, Bartman, Baal_Sebul och jag?
Verkar bli Elan, Bartman, Baal_Sebul och jag?
Och eventuellt Mehdi, får väl se om han behagar dyka upp. :)
Bra väder på midsommarafton, regn o krejjer.
Ta lite bilder Elin så får man se vad man missade av Linköpingsfestishen.
Jag har ingen kamera men vi får hoppas att någon annan har med sig en. Jag skulle iofs kunna åka över hela stan hem till exet och låna hans kamera. Men det är långt att åka dit och tillbaka bara för det. Jag litar på att det blir bilder ändå. :)
Jag har ingen kamera men vi får hoppas att någon annan har med sig en. Jag skulle iofs kunna åka över hela stan hem till exet och låna hans kamera. Men det är långt att åka dit och tillbaka bara för det. Jag litar på att det blir bilder ändå. :)
Kameran är nedpackad i tränings väskan nu så den är med. Bara att hoppas att batteriet räcker har inte hunnit ladda det, men det såg ut att vara fullt.
Well that was fun, tack för idag grabbar!
Ryska_raketen
2006-06-23, 17:11
Allt för dig. Det vet du.
Ja det var skoj, hoppas det blir fler gånger!
Baal_Sebul
2006-06-23, 19:24
Tack själv :thumbup:
Då väntar vi bara på de spännande bilderna. ;)
Då väntar vi bara på de spännande bilderna. ;)
Dom är på gång. Tyvärr blev en del av dom väldigt mörka, men det blir nog bra ändå.
Dom är på gång. Tyvärr blev en del av dom väldigt mörka, men det blir nog bra ändå.
Har du lust får du gärna skicka dem via ICQ eller så. Jag är lite nyfiken på mitt grimarserande och gestikulerande. :D
Har du lust får du gärna skicka dem via ICQ eller så. Jag är lite nyfiken på mitt grimarserande och gestikulerande. :D
Om du bara visste...:D
Plastkasse
2006-06-23, 23:58
Slut redan på partyt i Linköping? Jag är i Västerås & vi ska ut NU!!!
Om du bara visste...:D
Upp med dom.
Jag är fnissig som det är redan. :D
JA! Enda skälet till att jag är på Kolo just nu, väntar på Linköpingsbilderna!
Snabba på sig Bartman! :D :thumbup: :whipped:
Upp med dom.
Jag är fnissig som det är redan. :D
Ok då här kommer en på elan när hon tränar axlar/stylar för kameran;)
Resten kommer i morgon eller på söndag.
http://img72.imageshack.us/img72/264/pict2800resize7ed.jpg
Ok då här kommer en på elan när hon tränar axlar/stylar för kameran;)
Resten kommer i morgon eller på söndag.
http://img72.imageshack.us/img72/264/pict2800resize7ed.jpg
Elan ANGRY!!! DESTROY!!! ARGGHH!!! :D
Hehehehe.. good one Bartman. :thumbup:
Misstänker att Kwon är nöjd också - högkvalitets-fniss på den minen.
Mkt nice! Nu kan man sova i lugn och ro!
Det där var en riktig HULK SMASH-min! *fnizzizen*
Haha, och det där var nog ändå inte den värsta minen som jag fick till. Nu vet ni i alla fall att det kan bli farligt om man muckar med mig va! Lite får man väl bjuda på sig själv, jag har sett värre bilder än så där på mig. Dessutom fanns det nog en eller två bilder där jag nästan ser helt normal ut.
Kebab-Arne
2006-06-24, 09:02
Det var riktigt trevligt. Får göras nån mer gång.
Sen borde Gymbolaget köpa in lite nya fjäderlås så vikterna inte flyger iväg när man ska köra lite triceps extensions. :em:
Apropå hockeyböjar. Han i bakgrunden på bilden...*innocent*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.