Visa fullständig version : gissa kalorivärdet!
Brooklyn
2006-06-17, 16:02
kanske lite dum tråd detta (hehe) men whatta heck, ger det en chans:em:
ska äta på den utsökta restaurangen RAW ikväll, och tänkte beställa in "raw special" som består av grillad fisk + skaldjur (serveras med ris) och sen så ingår det 3sushibitar, NU till den dumma frågan, hur många kcal gissar ni på att det är i hela denna måltiden? jag vet att det är i princip omöjligt att svara på när man inte har mätt maten och inte vet exakta ingredienserna, men bara på ett ungefär? vad tror ni? :D
christian
2006-06-17, 16:10
Spelar det någon roll? Isf kanske du inte ska gå på restaurang... Sitt ist hemma och tänk över ditt förhållande till mat.
I all välmening, givetvis. Det verkar som att du har, eller är på väg att få, ätstörningar.
Jag har sett dina trådar och du har gjort ett bra jobb, men det finns en baksida också om man låter det gå för långt.
Brooklyn
2006-06-17, 16:12
Spelar det någon roll? Isf kanske du inte ska gå på restaurang... Sitt ist hemma och tänk över ditt förhållande till mat.
I all välmening, givetvis. Det verkar som att du har, eller är på väg att få, ätstörningar.
Jag har sett dina trådar och du har gjort ett bra jobb, men det finns en baksida också om man låter det gå för långt.
nej det spelar självklart ingen roll :)
sitter här o har lite halvtråkigt bara, that´s all *rolleyes*
mirrranda
2006-06-17, 16:22
Nja, jag skulle väl gissa på runt 600 kanske..
christian
2006-06-17, 16:31
nej det spelar självklart ingen roll :)
sitter här o har lite halvtråkigt bara, that´s all *rolleyes*
Aha, men dåså. Jag gissar på ~800 eftersom det troligtvis är lite sås med också, samt lite dryck?
Brooklyn
2006-06-17, 16:50
Aha, men dåså. Jag gissar på ~800 eftersom det troligtvis är lite sås med också, samt lite dryck?
då ska jag nog slänga på en wasabi-sorbet som en avslutning, ska tydligen vara gott.*screwy*
mirrranda
2006-06-17, 16:58
Wow, finns sånt..har jag aldrig hört talas om :confused: - det måste vara mums!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.