Visa fullständig version : Nåt skumt på forumet?
har varit in i hur mcyket sparar du tråden några gånger ovh nu tycket jag att vissa inlägg verkar vara borta samt att ordningen på en del har ändrats!??
Eller är det jag som svamlar?
Pepparkakssmurfen
2006-06-16, 09:46
Moderatorerna gillar att leka censurleken ibland om då vaknat på fel sida :)
Ja, ovidkommande skitinlägg från bl.a. undertecknad tas bort ibland.
Jag tror dom har en hel katalog i moderatorforumet med borttagna inlägg från mig.
Jag tror att det har tillkommit en tråd i trädet och sidbläddraren ovanför trådets sidbläddrarträdet?
reinholdsson
2006-06-16, 09:51
Jag tror att det har tillkommit en tråd i trädet och sidbläddraren ovanför trådets sidbläddrarträdet?
Hehe
Ja det är inte ovanligt att inlägg försvinner.
Ehh, wie bitte?
IT-lingot har sannerligen utvecklats i en bländande hastighet.
Daniel_S
2006-06-16, 10:38
Hoppas de sparar de borttagna inläggen, Kolozzeums X-files. Skulle vara lite roligt att läsa Best of personpåhopp en regnig eftermiddag :)
King Grub
2006-06-16, 10:43
Ehh, wie bitte?
IT-lingot har sannerligen utvecklats i en bländande hastighet.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=55182&highlight=sidbl%E4ddraren
King Grub
2006-06-16, 10:43
Hoppas de sparar de borttagna inläggen, Kolozzeums X-files. Skulle vara lite roligt att läsa Best of personpåhopp en regnig eftermiddag :)
Borttagna inlägg finns kvar i trådarna, men det är bara moderatorer som kan läsa dom.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=55182&highlight=sidbl%E4ddraren
Fanken! Jag hade helt glömt det där fenomenala inlägget. Nu står jag ju här nästan lite skamsen över att ha missat ett internskämt... aja... skratta lite åt mig, glöm heller inte att peka.
Fanken! Jag hade helt glömt det där fenomenala inlägget. Nu står jag ju här nästan lite skamsen över att ha missat ett internskämt... aja... skratta lite åt mig, glöm heller inte att peka.
Jag tänkte mobba dig men orkade inte. Är jag gammal eller..
King Grub
2006-06-16, 10:49
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!
:laugh:
Man kan ju bara se honom framför sig, helt panikslagen och svettig, när han skriver det där.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.