Visa fullständig version : Vad är det för fel med 30+ åringar?
Callister
2006-06-15, 17:00
Inga över 30 år för skriva här.
Inge fel alls...
Det är ju 30åringarna som är roliga.
Tycker faktiskt inte heller att det är något fel på dem. Vad tycker du är fel med dem?
reinholdsson
2006-06-15, 17:11
Var ju 30+ så det kan lika gärna vara 100.
Förutom att dom är gamla så är det väll inget fel på dem.
Förutom att dom är gamla så är det väll inget fel på dem.
:laugh:
Tricklev
2006-06-15, 17:14
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=70846&highlight=kunder
Facit.
Finns idioter i alla åldrar, så därför är det inget speciellt med 30+
Otto GROV
2006-06-15, 17:14
30åringar ser ja inge fel med,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Men när dom börjar komma upp i en sådär 40-45 år då händer de saker;) .
I alla fall bland männen, Då får dom sjukdomen, Ja är bäst å erfaren, du ä bara en liten skit som inte kan nånting, Så därför kan ja va hur dryg å otrevlig som helst mot dig syndromet.... hahahahah;)
Pepparkakssmurfen
2006-06-15, 17:25
Vad är det för fel på -30 åringar som skriver såna här trådar?! *screwy*
grisbil3n
2006-06-15, 18:18
Dom brukar vara mysiga.
userfriendly
2006-06-15, 18:19
inget fel alls!? felet ligger mer hos personen än hos personens ålder
men det är säkert mer "fel" på oss under 30
Att alla spärrar och hämningar släpper speciellt inom den sexuella biten:D dom blir lite konstiga helt enkelt.*innocent*
Att alla spärrar och hämningar släpper speciellt inom den sexuella biten:D dom blir lite konstiga helt enkelt.*innocent*
Det där händer bara hos tjejer. Hos killar händer det vid 12 *rolleyes*
blekfet2
2006-06-15, 20:53
frågan borde istället vara:
Vad är det för fel på 18åringar?
jo dom är finniga å fula.
De har mer livserfarenhet, är tryggare i sig själva, har förhoppningsvis lyckats få mer perspektiv på livet plus att de oftast är mer erfarna på vissa relevanta saker *kissass* ... tycker inte det är något fel på dem alls faktiskt. Varje ålder har sin charm och det är oftast stor skillnad på i samma ålder. JAg kan dock hålla med om att det inte är jättespännande med +30 åringar som beter sig som 15.
haha! fan vad jag skrattade :D Och det ligger rätt mycket sanning i det också ;)
Ord!
Det händer inget magiskt på 30-årsdagen. De som är lurkar i ung ålder fortsätter vara det helt enkelt.
bear.flowertwig
2006-06-15, 22:46
Jag blev en helt annan person from min 30årsdag! Pensionssparande, ICA-kort, slutade fråga chans, går upp och kissar på natten, läsglasögon, ryggskott och stela leder vintertid. Vaknade dessutom upp med garderoben full av chinos, polotröjor och manchesterkavajer :MrT:
Corpobal
2006-06-15, 22:48
Felet är att dom ser sina egna forna jag överallt, det jag dom nu lämnat, i form av alla dessa "whippersnappers" som rör sig omkring. Vem skulle inte störa sig på sig själv för 15 år sen.
Krokodil
2006-06-15, 22:49
Jag blev en helt annan person from min 30årsdag! Pensionssparande, ICA-kort, slutade fråga chans, går upp och kissar på natten, läsglasögon, ryggskott och stela leder vintertid. Vaknade dessutom upp med garderoben full av chinos, polotröjor och manchesterkavajer :MrT:
+1 :em:
30taggar är väl trevliga :D
Metal_boy_
2006-06-15, 22:58
Kvinnorna är det väl inget fel på :naughty:
Metal_boy_
2006-06-15, 23:00
men det är säkert mer "fel" på oss under 30
Käft, vi generaliserar här! Vi har inte tid att peka ut en och en. Eller du kanske vill göra det, va!?
;)
Callister
2006-06-16, 10:09
Det är säkert inget fel. Men de får inte skriva i den här tråden. :D
Ja...Inget alls skulle jag saga. Det kan ju vara ett problem om man har ett forhallande med nagon som ar 30+ och sjalv ar runt 20 men da snarare for att man befinner sig pa olika plan i livet. Alltsa inte 30-aringens fel eller nagon annans.... Sedan tycker jag att fragestallningen ar helt idiotisk. Har du blivit, brand, dumpad, slagen eller vad an denna bitterhet??
HAHAHA :laugh:
30år+ är väl en bra ålder.det är ju då man blir grov ju:hbang: själv har man 10år kvar dit*popcorn*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.