Visa fullständig version : Tyskland - Polen
Metal_boy_
2006-06-14, 20:19
Gått 21min av matchen och det står 0-0. Nån som ser? Polen har varit rätt heta, men tyskarna börjar komma lite mer nu.
reinholdsson
2006-06-14, 20:29
Tror Tyskland går segrande ur striden iallafall.
Jag hejar på Tyskland. Polen suger som land.
Metal_boy_
2006-06-14, 20:34
Jag hejar på Tyskland. Polen suger som land.
Jag hejar på polen för att dom är en svagare fotbollsnation. Sen tycker jag lite synd om dom för att Hitler gick in och tog över under en viss period också :( Dom mötte säkert upp bandvagnar och eldkastare med träsvärd och byssor :(
Jag hejar på polen för att dom är en svagare fotbollsnation. Sen tycker jag lite synd om dom för att Hitler gick in och tog över under en viss period också :( Dom mötte säkert upp bandvagnar och eldkastare med träsvärd och byssor :(
Så alla svagare och sämre länder ska vinna? *rolleyes*
Isåfall hejar jag på Bangladesh. De är fattiga som fan och inte ens med i VM. Hur osannolikt måste det inte vara att de vinner! Heja Bangladesh! *yourock*
Metal_boy_
2006-06-14, 20:40
Så alla svagare och sämre länder ska vinna? *rolleyes*
Isåfall hejar jag på Bangladesh. De är fattiga som fan och inte ens med i VM. Hur osannolikt måste det inte vara att de vinner! Heja Bangladesh! *yourock*
Jag är lite töntig sådär jag vet det. Jag hejade på Ghana igår också. JAg tycker bara att det skulle vara roligt med en annorlunda trend :)
Edit: Och det sista där med Hitler var ju bara ironi ;)
Ganska pinsamt om dom inte vinner, jag menar, då är dom ju sämre än Ecuador :P
hammer95
2006-06-14, 20:47
Tror och hejar på Polen!!!
Vilken atmosfär det är, man är nästan ledsen att man inte kan bevittna denna match live:cryout:
1-0 till Polen tror jag på :thumbup:
Lasse Kongo
2006-06-14, 20:48
Bra match, Polen spelar ju sjukt mycket bättre än förra matchen, kan bli jämt tror dock Tyskland vinner men mitt hjärta slår ju såklart för Polen!
Jag har aldrig gillat tysk fotboll, för mycket bratwurst över det hela på något sätt.
Hoppas att polen vinner, tycker att dom spelat riktigt bra i första. Men jag tror att blir tyskland som vinner med 1-0 tyvärr.
reinholdsson
2006-06-14, 21:46
Kändes rättvist med ett mål till Tyskland.
Lasse Kongo
2006-06-14, 21:48
Snöpligt
Tycker det var rättvist, tyskland hade grym press på slutet och polen försökte bara att få tiden att gå.
Mexiko - Iran 1
Angola - Portugal 2
Italien - Ghana 1
Brasilien - Kroatien 1
Tyskland - Polen 1
Totalt odds: 6,54
Insats: 141,00 kr
Vinst: (Utbetald) 922,14 kr
Där satt den! :)
Mexiko - Iran 1
Angola - Portugal 2
Italien - Ghana 1
Brasilien - Kroatien 1
Tyskland - Polen 1
Totalt odds: 6,54
Insats: 141,00 kr
Vinst: (Utbetald) 922,14 kr
Där satt den! :)
Nu ångrar du att du inte tog ett lån på banken och satsade 1,41 mille istället, va? :D
Grattis till vinsten iaf.
Det går inte satsa så mycket(glädjedödare)
Satte tre 1or idag..
Spain 1
Tunisien 1
Tyskland 1
Odds: 5
Insats 400:-
Vinst: 2000
OM NU JÄVLA TUNISIEN BEHÅLLT SIN JÄVLA LEDNING. HATA.
Kebab-Arne
2006-06-14, 22:28
Brukar också hålla på svaga lag. Men Tyskland höll jag på och de vann ju också rättvist. En ganska underhållande match.
Ja den var kul! Svinigt nervöst i slutet med ribborna!
Metal_boy_
2006-06-14, 22:36
:( Synd att Polen inte vann.
GT_Razor
2006-06-15, 12:42
Polen hade en sjukt bra målvakt..han tog ju helt otroliga skott! Dessutom så är ju de två skitduktiga anfallarna i tysklands lag polacker! Utan dem hade tyskland inte vunnit...polacker sköt åt tyskland...fyy fan....polen skötte sig bra...inte deras stora sport direkt...dock är de duktiga i styrke-sporter...å för övrigt...jävla rasister å sugiga personer som uttalar sig om polen här i tråden...snackar skit om polens historia och som land....inkompetenta idioter....
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.