handdator

Visa fullständig version : And we called it bobylove?

Alexlindgren
2006-06-14, 16:35
Tjena. Vill ha låten från en reklam, eller vart jag nu hört den. En fras i låten är.

"And we called it bobylove" Eller "Bobbylove", jag vet inte.

Sebbe_H
2006-06-14, 16:37
Puppylove är det troligtvis..

Och skämt om Bobby som blev mördad av sina föräldrar är inte alls kul om det nu var det du försökte med alex;)

Angel
2006-06-14, 16:37
puppylove..

Alexlindgren
2006-06-14, 16:40
Aha, mitt minne som brast, tyckte det var bobbylove.

Nej sebbe, inte det jag syftade på. Skulle aldrig få för mig för att göra något sådant.

Sebbe_H
2006-06-14, 16:42
Aha, mitt minne som brast, tyckte det var bobbylove.

Nej sebbe, inte det jag syftade på. Skulle aldrig få för mig för att göra något sådant.

Tänkte väl det, har skämtats här på kolo om det innan, och det är inget iaf jag uppskattar :)

shibi
2006-06-14, 17:03
Tänker du på ekströms reklamen för jordgubbskräm?
Två barn sitter och skriver läxor, och tåflirtar.

Trodde också det var bobby love.

Trance
2006-06-14, 17:20
Tänkte väl det, har skämtats här på kolo om det innan, och det är inget iaf jag uppskattar :)

Hmm, det missade jag. Däremot såg jag tråden på flashback som till och med kom med i tidningen. Den var lite lustig faktiskt.

Sebbe_H
2006-06-14, 17:21
Hmm, det missade jag. Däremot såg jag tråden på flashback som till och med kom med i tidningen. Den var lite lustig faktiskt.

Är inte medlem där, berätta lite?:D

Trance
2006-06-14, 17:26
Är inte medlem där, berätta lite?:D

Behöver inte vara medlem för att läsa, du skulle nog inte uppskatta den dock. Rätt osmakliga skämt(men lite roliga) om bobby. Blev anmält och kom med i tidningen men tror inte något hände.

Sebbe_H
2006-06-14, 17:29
Behöver inte vara medlem för att läsa, du skulle nog inte uppskatta den dock. Rätt osmakliga skämt(men lite roliga) om bobby. Blev anmält och kom med i tidningen men tror inte något hände.

Jag fattar att jag inte skulle gilla den men man är ju nyfiken ändå.
Men jag tycker ärligt talat inte sådana saker är något att skämta om, samhället går åt helvete.

Mart|n
2006-06-14, 17:31
Men jag tycker ärligt talat inte sådana saker är något att skämta om, samhället går åt helvete.

Samhället går inte åt helvete bara för att man skämtar lite (förutom om den heliga muhammad eller vad han heter).

Trance
2006-06-14, 17:44

Läs på egen "risk".

http://www.flashback.info/showthread.php?t=302146

Sebbe_H
2006-06-14, 17:48
Okej jag överdrev lite med att det går åt helvete, men det är iaf inget att skämta om.