Visa fullständig version : Pilotglasögon i Stockholm?
Alexlindgren
2006-06-14, 10:53
Hej! Jo jag letar efter ett par pilotglasögon, sådana med silvrigt spegelglas om ni förstår vad jag menar.
Vart i stockholm kan jag hitta sådana?
Pepparkakssmurfen
2006-06-14, 10:57
Hötorget såklart!
Alexlindgren
2006-06-14, 10:57
I nått stånd eller nån affär? :)
Pepparkakssmurfen
2006-06-14, 10:59
Nu tänkte jag på killar med stånd på hötorget som har pilotglasögon. ;)
Arnesson
2006-06-14, 11:00
Nu tänkte jag på killar med stånd på hötorget som har pilotglasögon. ;)
Går även att betala i natura...
Hötorget som nämnt. Ska själv dit i helgen tänkte jag och tjacka ett par pilotisar som komplement till mina "sportiga" brillor.
Annars finns Ur&Penn, H&M också om du vill ha billiga men helt okej glasögon.
Alexlindgren
2006-06-14, 11:04
Går även att betala i natura...
Hahahah.
Jamen får väl ta o åka dit, kan kolla på stadium och dom andra stora affärerna samtidigt då.
Tackar.
Nästa tråd blir väl var kan jag köpa en Hawaii skjorta i Stockholm.
www.google.se
Finns det någon bra resturang i Stockholm?
Finns det någon bra resturang i Stockholm?
Är det nån som har 42'ans tidtabell
Förstår inte riktigt att ni har problem med hans fråga.
Killen vill ha tips på bra ställen som säljer det han är ute efter, kanske höra med folk här om det är någon som precis införskaffat ett par schysta brills som kan tänka sig tipsa andra om märket eller butiken.
Så vad är problemet?
Förstår inte riktigt att ni har problem med hans fråga.
Killen vill ha tips på bra ställen som säljer det han är ute efter, kanske höra med folk här om det är någon som precis införskaffat ett par schysta brills som kan tänka sig tipsa andra om märket eller butiken.
Så vad är problemet?
Jag skulle tippa på att det finns minst 1000 inköpställen för pilotbrillor med spegelglas, allt ifrån statoil till Armanibutiken på biblioteksgatan.
Det är lite som att fråga var köper jag mellanmjölk. ja var köper du inte grön mjölk.
( sen är resten sarkasm ) och gott om det.
Jag skulle tippa på att det finns minst 1000 inköpställen för pilotbrillor med spegelglas, allt ifrån statoil till Armanibutiken på biblioteksgatan.
Det är lite som att fråga var köper jag mellanmjölk. ja var köper du inte grön mjölk.
+1
(är ju bara att gå till närmaste torg, står alltid nån mustachprydd herre med sin vägg med "high quality" pilots)
hahavaffan
2006-06-14, 13:19
Statoil har!
Det hoppas jag att han själv är medveten om, så varför inte ge konkreta tips på bra inköpsställen med stort utbud, schysta priser och vilka märken dom har istället?
Det hoppas jag att han själv är medveten om, så varför inte ge konkreta tips på bra inköpsställen med stort utbud, schysta priser och vilka märken dom har istället?
Du menar som google , eller pricerunner ?
Du menar som google , eller pricerunner ?
Ja du läser mina tankar!
Nej, jag pratar om personliga erfarenheter. Ludvig från Bromma kanske nyligen inhandlat ett par pilotglasögon som han är riktigt nöjd med, då kanske det inte skadar att dela med sig om inköpsställe eller märke till Alex som lättare hittar det han söker.
Har hört att google inte är eller har svaret på allt. :eek:
Alexlindgren
2006-06-14, 13:38
Pirre, var inte ledsen nu.
Köpte i ett stånd på hötorget (nej inte erektion). 59:-
Ja du läser mina tankar!
Nej, jag pratar om personliga erfarenheter. Ludvig från Bromma kanske nyligen inhandlat ett par pilotglasögon som han är riktigt nöjd med, då kanske det inte skadar att dela med sig om inköpsställe eller märke till Alex som lättare hittar det han söker.
Då har du hört fel. Vad har google inte svaret på?
http://www.google.se/search?hl=sv&q=%22Vad+har+google+inte+svaret+p%C3%A5%3F%22&meta=
Ja du läser mina tankar!
Allan och Pez är två helt fiktiva personer.
Allan från Jakobsberg älskar äpplen helst granny smith, dom är gröna och underbart saftiga. Pez är en innercity kicker han gillar å gå på ravepartyn och klär sig gärna i neopren kläder. Pez är jätteförtjust i päron och dyrkar dess form och smak, han kan inte få nog helt enkelt.
En dag så bad han sin kompis Allan köpa lite frukt och han köpte då helt i sin smak och tycke en hel påse med goa fina äpplen.
Han ger sin vän en av de gröna frukterna.
Tyvärr är Pez allergisk emot äpplen och fick akut åka till karolinska med akut magknip.
Sensmoral.... ingen alls egentligen, köp din frukt själv.
Om din högra fot har 6 eller 7 tår?
Allan från Jakobsberg älskar äpplen helst granny smith, dom är gröna och underbart saftiga. Pez är en innercity kicker han gillar å gå på ravepartyn och klär sig gärna i neopren kläder. Pez är jätteförtjust i päron och dyrkar dess form och smak, han kan inte få nog helt enkelt.
En dag så bad han sin kompis Allan köpa lite frukt och han köpte då helt i sin smak och tycke en hel påse med goa fina äpplen.
Tyvärr är Pez allergisk emot äpplen och fick akut åka till karolinska med akut magknip.
Absolut!
Men då borde alla dessa trådar om "tips på resmål" också vara helt onödiga enligt dig? För inte behöver Allan och Pez gilla Kreta båda två?
Ibland är det nog bara så att man vill höra andra personers erfarenheter och man behöver ju inte förutsätta att alla här inne är så dumma att man inte kan sålla bland tipsen.
Absolut!
Men då borde alla dessa trådar om "tips på resmål" också vara helt onödiga enligt dig? För inte behöver Allan och Pez gilla Kreta båda två?
Ibland är det nog bara så att man vill höra andra personers erfarenheter och man behöver ju inte förutsätta att alla här inne är så dumma att man inte kan sålla bland tipsen.
Du ser ingen skillnad på att inhandla 20.000 i en resa med en massa roliga evanemang och sevärdheter eller köpa solbrillor för vad var det 59 kr ?
Du ser ingen skillnad på att inhandla 20.000 i en resa med en massa roliga evanemang och sevärdheter eller köpa solbrillor för vad var det 59 kr ?
Du skall få i uppsats då att skriva 1000 ord om just pilotbrillor, dess utforming och jämmföra skillnader ifrån märke till märke.
De känns som en reseavhandling på lika många ord skulle vara en intressantare länsing.
ja men om du resonerar så är det ju ännu värre att fråga om tips på så dyra saker som resor, eftersom man då verkligen kan bli lurad?!
vem vill hamna på Scandic i Pajala under högsommaren bara för att en användare på ett internetforum sa att det slog Medelhavet.
;)
jag tycker bara det är lite löjligt att klanka ner på en enligt mig helt ok fråga.
Word!
Det är ju inte så att han vaknat upp i Sorselses utkant och måste hitta ett par brillor. Stockholm är ju en storstad, det är lite som att fråga efter vart i höstacken man hittar hö.
Förresten, var köper man Nike i Skellefteå?
ja men om du resonerar så är det ju ännu värre att fråga om tips på så dyra saker som resor, eftersom man då verkligen kan bli lurad?!
vem vill hamna på Scandic i Pajala under högsommaren bara för att en användare på ett internetforum sa att det slog Medelhavet.
;)
jag tycker bara det är lite löjligt att klanka ner på en enligt mig helt ok fråga.
Så vad du säger är att Alex inte skall ta råd ifrån internet så han inte av misstag köper ett par Pajalabrillor ?
Jag förstår inte, först säger du det ena sen det andra .
:D :D
Så vad du säger är att Alex inte skall ta råd ifrån internet så han inte av misstag köper ett par Pajalabrillor ?
Jag förstår inte, först säger du det ena sen det andra .
:D :D
Nej, försök häng med nu. Jag försöker förtydliga hur ditt resonemang inte går ihop, dvs att man förutsätter att personen i fråga är så blåögd att han inte kan hantera den information han får.
Nu hoppas jag att jag varit tillräckligt tydlig, för nu måste jag se på fotboll! :)
Nej, försök häng med nu. Jag försöker förtydliga hur ditt resonemang inte går ihop, dvs att man förutsätter att personen i fråga är så blåögd att han inte kan hantera den information han får.
Nu hoppas jag att jag varit tillräckligt tydlig, för nu måste jag se på fotboll! :)
I seee, jag säger vissa saker är onödiga att diskutera, medans du hävdar att Alex är så korkad så han behöver all hjälp han kan få.
Soft. i get IT *yourock*
Läs och begrunda! Det jag får ut av ditt inlägg är att det är bäst att inte fråga andra om tips eller förslag då alla har olika smak. Bäst att sköta det helt själv mao?
Då tycker jag man dumförklarar trådskaparen som en oerhört blåögd person helt utan möjlighet att sålla informationen som ges.
Alexlindgren
2006-06-14, 15:22
Läs och begrunda! Det jag får ut av ditt inlägg är att det är bäst att inte fråga andra om tips eller förslag då alla har olika smak. Bäst att sköta det helt själv mao?
Då tycker jag man dumförklarar trådskaparen som en oerhört blåögd person helt utan möjlighet att sålla informationen som ges.
Pirre är en smart jävel.
Haha, men jag ville bara ha tips på var. Sedan så tar jag dom jag själv tycker är snygg, om jag inte hittar några så går jag till ett annat ställe.
Nog diskuterat, lås tack.
http://www.uncrate.com/men/images/ray-ban-aviators.jpg
Ray-bans
http://www.recordscout.com/aviators/aviators1.jpg
några från e-bay
http://images2.nordstrom.com/images/store/product/medium/167153.jpg
Valentino.
Ja har ett par med strass från HM som kostade typ 70:-, ska ja ta bild?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.