handdator

Visa fullständig version : En fråga.

ErikWrestlingFreaket
2006-06-14, 02:49
Jag undrar varför man inte får kommentera att en kvinnlig bodybuildare är ful i en tråd trots att tråden heter typ "Fan vad sexig" och sen är det massor med bilder på bodybuildar tjejer. Jag tycker att man borde få kommentera det i en sådan tråd, moderatorerna säger ju alltid att det handlar inte om hur snygga dom är, men i en tråd som heter Fan vad sexig eller liknande där skaparen av tråden fokuserar på att personen är sexig, så borde man få säga att personen inte är det.

TCOG
2006-06-14, 03:18
Tyst med dig.

:sleep:

Yankeee
2006-06-14, 05:02
Vad tjänar du på att säga att någon annan inte är sexig?

Piranha
2006-06-14, 08:04
Jag undrar varför man inte får kommentera att en kvinnlig bodybuildare är ful i en tråd trots att tråden heter typ "Fan vad sexig" och sen är det massor med bilder på bodybuildar tjejer. Jag tycker att man borde få kommentera det i en sådan tråd, moderatorerna säger ju alltid att det handlar inte om hur snygga dom är, men i en tråd som heter Fan vad sexig eller liknande där skaparen av tråden fokuserar på att personen är sexig, så borde man få säga att personen inte är det.

Ingen fråga eller kommentar är för dum för kollo.

Men du får ensam ta konsekvenserna för din egen dumhet.

n1tro
2006-06-14, 09:39

men tvärtom då

Pudzianovski
2006-06-14, 09:45
Jag håller väl delvis med, men man behöver inte skriva något alls i den tråden.

Metal_boy_
2006-06-14, 09:48
Det får man väl om tråden har det som topic.

ErikWrestlingFreaket
2006-06-14, 13:29
Det får man väl om tråden har det som topic.

Ja det är det jag tycker. Fokuserar tråden på att personen är sexig så ska man ju få säga att personen inte är det, trots att personen råkar vara en kvinnlig bodybuildare. Det verkar vara okej att typ säga att någon random kvinnlig skådespelare inte är sexig när någon startar en tråd om att personen är sexig, men råkar personen vara en bodybuildare verkar det som att man inte får säga det.

Modde
2006-06-14, 14:48
Jag vill gärna höra att jag är sexig.
Säger någon att jag inte är det så blir jag inte glad.
Jag vill gärna vara glad.
Låter någon bli att säga att jag inte är sexig så blir jag inte ledsen ivf.

Konstigare än så är det inte. Vill du göra folk glada säg något snällt. Vill du göra dem ledsna säg något dumt.

Catstyle
2006-06-14, 14:51
Vad har det med saken att göra?

Yankeee
2006-06-14, 18:33
men tvärtom då

Sen när är det inte bra att säga positiva saker?

Yankeee
2006-06-14, 18:34
Vad har det med saken att göra?

Det är typ lika relevant som att säga att någon inte är sexig.