Visa fullständig version : Från 15-20 år
Ville visa lite hur jag har förändrats genom åren, och visa folk att det inte är helt jävla omöjligt. Jag är inte snygg nu, inte heller är jag i närheten av mina mål. Men jag har kommit en bra bit på vägen sen jag började träna för ca 2-2.5 år sen.
ca 15 år på den här första bilden, vet inte vikten, runt 90 kg kanske?
Ryska_raketen
2006-06-13, 19:58
bra bulk som 15 åring =/
tror jag är ca 17 år här, på semester i grekland med familjen. Detta var på sommaren, om det är då jag tror det är så började jag träna hösten som kommer.
ja jag vet, håret fanimej äger.
Och nu är jag 20 år, har tränat i kanske 2.5 år. Inte alltid bra eller vettigt, men jag har lärt mig mycket. Jag har inte nån fulländad fysik alls och nog sämre än många andra, men jag är ganska nöjd ändå:em:
från örebro träffen, tror den har varit uppe innan.. men iaf =)
bluelight
2006-06-13, 20:05
Jäklar, du har lyckats jäkligt bra, från överviktig till relativt vältränad!
martin86
Bra jobbat! Starkt att gå ned så mycket. :thumbup:
Makkan_M
*yourock* ser brutalt bra ut .. dom borde vara nöjd.. kämpa på med dina mål i framtiden *flex*
Det ska bli ännu bättre =)
en dubbel biceps bakifrån, 2 månader gammal kanske. Men jag är nöjd med den =)
Det ska bli ännu bättre =)
med en dagsvikt på ca 74.5 kg på 174 cm, på den här.
Deceiver85
2006-06-13, 20:13
Jisses, de där bilderna när du var 15 hade jag missat. Snacka om förbättring.
Hm, om man skulle lägga upp en liknande tråd själv. Ens egna resa, från undervikt till lönnfet är minst lika spektakulär att se i bilder.
så.. detta är egentligen inte något försök till massa ryggdunkningar (om än lite ;p) Men det är mer lixom.. ja, man kan gå från 15 årig lönnfet datornörd som knappt tränat något i hela sitt liv och faktiskt förändra sig en helt normal svensson.
Tack för kommentarerna och nu ska jag dricka protec :thumbup:
beckman88
2006-06-13, 21:05
Jävlar vad du måste ha vänt upp och ner på hela livet! bra jobbat!
mystic[-_-]
2006-06-13, 21:23
Bra jobb *popcorn*
Bra jobbat! :thumbup: Riktigt bra gjort, du ska vara stolt över dig själv!
tack för alla kommentarer! gör mig glad =)
och ja, jag har gjort en fullständing livsstilförändring, från det sedvanliga noll motion och äta dåligt/mkt mat till en allmän kolozzeumpersons vardag. All is good :)
iNCREDiBLE
2006-06-13, 22:04
Beundransvärt :bow:
woooow... vilken prestation!! :bow:
fortsätt så :thumbup:
Kul med success-stories. Bra jobbat! :thumbup:
Ottenbaum
2006-06-14, 01:10
Det är sånt här som är kul att se, jävligt starkt jobbat :)
Man önskar att fler tog tag i sin övervikt, man mår ju så rackarns bra när man börjar gå ner i vikt.
Jävlar! Riktigt bra jobbat! :thumbup:
Men det är mer lixom.. ja, man kan gå från 15 årig lönnfet datornörd som knappt tränat något i hela sitt liv och faktiskt förändra sig en helt normal svensson.
Bra kämpat *yourock* men normal svensson kan väll ändå inte vara slutmålet:whipped:
hehe, nej för fan ;) Jag är utstött av normalsvensson ändå pga för många matlådor, hehe. Jag siktar mot högre mål än så, och jag är förbannat motiverad :D
edit: kanske ska dricka mer öl o käka mer tacobuffe..? hmm..
kanske ska dricka mer öl o käka mer tacobuffe..? hmm..
Haha det där lät som en utmaning!?
haha, jag tror inte jag slår dig i något av dom ännu på några år ;)
Men nu har jag ett till mål kanske? =p
här har vi en gammal helkroppsbild. Alltså, jag känner knappt igen mig själv på bilderna. Lite sjukt att man verkligen sett ut sådär :s
tack igen för alla kommentarer!
Ryska_raketen
2006-06-14, 20:05
Faktiskt jävligt bra jobbat!
Deceiver85
2006-06-15, 18:01
Den helt klart största förbättringen är att du har klippt dig. Fy fan vilket sluskigt hår :D
Ser bra ut tycker jag :) Finns mycket kvar att jobba på med du har kommit en bra bit på vägen. Mycket bra att du klippte dig också ;)
Bra joppat jeppe! *flex* lite skillnad :)
tinkerbell
2006-06-16, 11:36
Sjukt bra jobbat, hoppas du når dina framtida mål lika bra :hbang:
Wennerberg
2006-06-16, 12:24
Grymt jobbat!
Säkert en inspirerande källa för folk i liknande situationer. Bra jobbat och bra post! *yourock*
haha, tack igen för alla kommentarer, det sporrar mig verkligen till att träna mer och hårdare!
Kan ge statsen också, jag är ganska kort (173 cm)
Jag började på 92 kg, i och med att jag inte visste allt om mat osv osv, så tog det mig hela 2 år att gå ner till 67 kg, och då var jag ändå inte nöjd. Jag var långt under min målvikt, hade passerat ett antal målvikter under tiden som det tog. Så nu i höstas (då jag vägde 67) så blev det nystart i livet. Flytt till örebro, slut med flickvän, nya träningskamrater, mer mat, hårdare träning. Vilket resulterade i viktuppgång till 77 kg som mest. Men jag ökade ändå "bara" midjan 4-5 cm.
Den stora framgången var nog ändå att jag inte blev deprimerad av viktuppgången som jag hade blivit förrut :thumbup: Nu har jag kört lite deff igen för att testa på och är nere på 74-75 kg Och nu är jag ganska så nöjd ändå =)
Jag har kommit att älska min träning (och nu även löpning/konditionsträning) Och har blivit en helt ny människa, vilket ni nog redan räknat ut ;)
Så, alla som vill, man kan, det gäller bara att ge sig fan på det. Jag kan säga att jag visste inte ett j*vla skit i början, men nu kan jag i alla fall en hel del mycket mer, så inga ursäkter, ner o piska kroppen på gymmet nu :thumbup:
Med risk för att vara tjatig :em: tack för kommentarerna åter igen, det värmer faktiskt : D
: och emil tack, men du e fan snäppet bättre själv tycker jag, jag är impad av dig :thumbup:
hehe tack det värmer! :) Du får säga till nångång när du är i åmål så får vi köra ett pass!
hehe tack det värmer! :) Du får säga till nångång när du är i åmål så får vi köra ett pass!
Jag kaaanske ska hem nu i helgen, men det verkar väldigt mkt som om att jag ska ut med båten då, kanske kan stanna en extra dag o köra ett pass på måndag, men det är osäkert :b
Köttbullen
2006-06-18, 22:01
bra utveckling, kämpa på
Riktigt bra förändring men jag tycker du passar bättre i långt mörkt hår.
Deceiver85
2006-06-19, 17:34
Riktigt bra förändring men jag tycker du passar bättre i långt mörkt hår.
Det säger du bara eftersom du inte har sett hur det ser ut IRL ;)
Jesper/Tjuckot har gjort en väldigt positiv förbättring. Även om nu benen släpar lite (yeah, I'll know) så går det onekligen framåt och som träningskamrat så är det väldigt kul att följa framstegen.
Det säger du bara eftersom du inte har sett hur det ser ut IRL ;)
Jesper/Tjuckot har gjort en väldigt positiv förbättring. Även om nu benen släpar lite (yeah, I'll know) så går det onekligen framåt och som träningskamrat så är det väldigt kul att följa framstegen.
haha, ja det stämmer nog. Och långt hår är förjävligt på sommaren, speciellt när man tränar o blir så jevla svettig. Fast visst, det är sött.
Hehe, tack mannen :thumbup: Jag tycker jag går framåt hela tiden i både styrka, volym och utförande på övningar. Detsamma gäller dig, även fast jag vid flera tillfällen kallar dig kärring ;)
Deceiver85
2006-06-19, 20:53
Hehe, tack mannen :thumbup: Jag tycker jag går framåt hela tiden i både styrka, volym och utförande på övningar. Detsamma gäller dig, även fast jag vid flera tillfällen kallar dig kärring ;)
Hehe, är vi på allmänt vänligt humör idag? Jag vet att jag gnäller mer än dig, men jag är starkare, fetare, och har bättre humor så jag tycker jag förtjänar det :D
tänkte uppdatera med lite bilder. Resultat av mer kondition och lite upphottad verision av min redan ganska så optimala kost. Första från mars och sen nu i början av juli. Ok, inte världens megaskillnad och vinkeln är lite olika, men jag är nöjd ändå :)
juuli. typ 3-4 kg skillnad bara, men iaf =)
paddanboy
2006-07-07, 10:56
Bra kämpat! Jag har varit i ungefär samma sits. Datorn har förstört mycket av möjligheterna.
Nu är man dock helt fanatisk i träning och kost, på gott och ont.
mystic[-_-]
2006-07-07, 15:16
Bra kompis kör på! Mycket bad :hbang:
par_olofsson
2006-07-07, 18:46
jäkligt bra kämpat...väldigt inspirerande......:thumbup:
Rune_Raptor
2006-07-15, 18:26
Instämmer med olofsson, jäkligt inspirerande! Själv e jag och vart tvärtom. Alltid vart för smal o är fortfarande väldigt smal o utan muskler. Alla har vi iaf olika mål. O när du visar att du gjort ett sådan förändring så ser man ju att inget e omöjligt..
man ser helt klart skillnaden, bra jobbat du ska vara stolt över det du gör och det du har lyckats med!
haha, fan tack så mkt igen!
Ja, ingenting är omöjligt..och nu ska jag bli stor, jag är bestämd på det. Fy fan, inget kan stoppa mig mot mitt mål nu :D
är extremt urtråkad tills mitt ryggpass så jag slänger upp en triceps-posé samt visar min nyrakade skalle :D
Deceiver85
2006-07-28, 10:15
Ser guld ut, lite framåtrotation på axlarna kanske men den sliter vi för fullt med att få bort, och ingen sliter lika hårt som du :thumbup:
Rock'nRoll
2006-07-28, 10:30
Nyrakad? Gör om gör rätt. 6 mm är högsta tillåtna.
Huhu, säg det till min flickvän som höll i rakapparaten ;/ Fast jag gillar det här :p så kort.. och lättorkat.
Ser guld ut, lite framåtrotation på axlarna kanske men den sliter vi för fullt med att få bort, och ingen sliter lika hårt som du :thumbup:
Mja, massören sa jag hade .. va fan va de, korta bröstmuskler på spec. högersidan om jag inte minns helt fel. Hehe, tack, jodå, sliter o släpar gör jag.. :D
Deceiver85
2006-07-28, 10:43
Korta bröstmuskler som drar axlarna framåt eller? Du ser, det är bättre med stora, fylliga struttuttar :D
fortfarande inget ryggpass, still bored!
Cerberus
2006-07-28, 22:28
Mycket bra resultat på så kort tid! :)
Blev inspirerad att göra en likadan tråd...ska försöka leta upp gamla bilder..
megadavor
2006-07-30, 01:45
Ruskigt bra jobbat!.
Mr.Arvidsson
2006-08-03, 21:25
En riktigt deff på den kroppen och du komemr vara supersnygg ;) Go for it !
Bra jobbat! En bra insperation för många (vilket redan har sagts but whatever)
cerb:tackar, hur går det med din tråd?
mega&krille: tack så mycket! =))
arvidson: antagligen skulle jag kunna skala av en hel del mer, men jag är inte intresserad av det nu :p vill bygga på mig muskler nu =)
ser bra ut jesper =) börjar få fin vidd på ryggen. körde själv rygg idag, maxa 150 på marklyft o fyfan va ja trodde ja skulle dö =) så jävla gött..
även sett din bror där hehe =) går i dina fotspår? precis som min hehe..
keep up the good work :thumbup:
hehe, ja det är fint. samma som mitt maxlyft, höll på o avlida då med :p Fast jag lyfte för mkt med ryggen då asså, heh.
Ja han jobbar ju o tränar hemma i åmål nu. Han har tränat hela tiden han med typ, fast jag är seriösare.. ungefär :p
Börjat med tunga mark nu igen, heh, 3x3 på 130 va ju typ jobbigt idag =/ Har du journal här? kolla in min annars ;)
Lägger upp några bilder från dagens ryggpass på ökk (vilket gick sisådär bra)
Mer bilder (och film OMGZZOOR=!!=!?#!%!"") finns i min träningsjournal som börjar arta sig ganska fint.
och en till, kronlyft ska detta föreställa.
Ja va fan. Lite knäböj är väl aldrig fel?
Har dom i min journal med.. men jag vill ju visa den stora massan också.
Kul o se att det gått bra för en endomorph också. Skunk till hunk? ;)
Själv har jag också många kilo att tampas med, när jag väl blir frisk. Inspirerande!
Perscitus
2006-08-16, 18:45
Jäklar vilken skillnad, även i ansiktet. Nu kommer dina ansiktsdrag fram mer, till din fördel kan jag säga.
Wennerberg
2006-08-16, 18:57
YEAH! :devil:
Stången ser ut att ligga på tok för högt där du
Annars mcyket imponerande viktnedgång
Stången ser ut att ligga på tok för högt där du
Annars mcyket imponerande viktnedgång
Såvida man inte är styrkelyftare tycker jag nog att man kan lägga stången där den ligger som "skönast"
Fina framsteg grabben!:thumbup:
fonzie, ja kanske det.. jag försöker o inte tänka in mig själv i något speciellt fack förutom "fet-som-stryk" ;p Men jorå, jag e inte så skunk längre :p
Persc: tack! fast var det där en stöt på mig, hmmm? :MrT:
wennerberg: Vad blir skillnaden om den ligger lägre ner då? Ska testa det lite nästa pass iaf.. =)
Bamse: Jo, det är nog sant. Men ska testa lite olika ändå =) också tack! =)
bra jobbat mannen..du har verkligen tagit dig i kragen!
Brooklyn
2006-08-30, 16:52
väldigt bra jobbat!! :hbang:
Riktigt bra jobbat, men jag undrar en sak?
Jag är överviktig och håller på att gå ner i vikt.
Hur blir det med slappt skinn?
Går det att träna bort, eller måste man göra ingrepp?
Alltså.. jag är ingen expert. Men vad jag läst så går det inte att få bort när det väl sitter där. Sen beror väl det mkt på vad för hudtyp man har, hur snabbt/långsamt man gör viktnedgången.. osv. Finns en del trådar här. Jag har (tror jag) liite, lite hud som är kvar längst ner på magen. Men det är bara att åtgärda med större magmuskler. :thumbup:
Sen ska du inte lita på mig, sök runt. det finns en del trådar om det där vet jag.
Tack för alla svar! inspirerar mig varenda gång ;)
Nu är det dock planerad bulk på gång, hehe. kolla in min journal för mer om det :thumbup:
p_kungen
2006-09-04, 23:38
WOW, extreme makeover. Grymt!!
Jaa, jag ska inte låta min tråd förfalla. Uppdaterar med några bilder, tagna under förra veckan några gånger tror jag :)
Mja, triceps i vääldigt fördelaktigt ljus :D
Sidechest i fint ljus den med.
och en jämförelsebild. Ca 1 år mellan, kanske lite mindre tror jag..?
Jättebra jobbat, stooor skillnad
Riktigt fin skillnad Jeppe! :thumbup:
tack boys! Means alot! :D
Eftersom jag inte har något att göra/inget liv så lägger jag upp en till jämförelsebild från i måndags mot 11januari. Krabba! framhäver alla muskelgrupper har jag hört?
Deceiver85
2006-09-13, 23:17
Det saknas trapz och lite bröst, men jämför med den gamla bilden och se vad du har tagit igen i form av bröst och axlar, sjukt bra. Även armarna har blivit bättre.
bUFAK62EJrk
Liten film. Nu ärre ju inga stora vikter precis, så förvänta er inget. Men träning är det, rygg ska det föreställa. Myspys. Den ligger i min journal med, men tänkte jag ville sprida mitt fina nylle lite mer :D
Grym film,blir sugen att träna(redan gjort idag),, ang chinsen blev ja nyfiken,,tar dom bättre/mer pump m.m än vanliga?
bra vikt i roddarna, men du verkar inte köra till max direkt;)
tack! Eller ja, deceiver85 har slängt ihop själva rullen, men jag står för resten ;)
Ryggpasset såg ut såhär
chins
stångrodd
chinsspecilare
hantelrodd
hyperextensions
Stångrodden var typ.. 5-6 settet tror jag, då jag gått ner 20 kg för att få lite mer kontakt, så dom var mer kontrollerade. Hantelrodden var det första gången jag körde stående på det sättet, så jag var lite osäker. Men nog ska vikterna höjas nästa pass :devil:
Det var första gången jag körde chinsspecialaren.. sådär bakom nacken, jag tyckte den var väldigt skön och blir nog ännu bättre sen när man kan lägga på lite vikter i knäna! Om man blir biff vettefan däremot.. ;)
Ryska_raketen
2006-09-24, 19:42
Även om nu inte vikterna var "stora/mycket" så var det en kul film med bra strikthet, tycker jag :) :thumbup:
tack! Eller ja, deceiver85 har slängt ihop själva rullen, men jag står för resten ;)
Ryggpasset såg ut såhär
chins
stångrodd
chinsspecilare
hantelrodd
hyperextensions
Stångrodden var typ.. 5-6 settet tror jag, då jag gått ner 20 kg för att få lite mer kontakt, så dom var mer kontrollerade. Hantelrodden var det första gången jag körde stående på det sättet, så jag var lite osäker. Men nog ska vikterna höjas nästa pass :devil:
Det var första gången jag körde chinsspecialaren.. sådär bakom nacken, jag tyckte den var väldigt skön och blir nog ännu bättre sen när man kan lägga på lite vikter i knäna! Om man blir biff vettefan däremot.. ;)
okej. låter sjyst, bra att pröva nytt hela tiden, själv kör ja olika varje pass,bestämmer precis innnan vd ja ska köra,eller nya övningar/utföranden så prövar ja dom..:thumbup:
Ibland provar man nytt, men ofta blir det samma vanliga. Fast ibland annorlunda ordning. Men känner jag att jag ökar så ändrar jag inget, och när jag stagnerar så blir det nya övningar/ändra om i turordningen. Tycker jag funkar ganska fint.
Andrew_1982
2006-09-28, 11:16
Wow, du skulle lätt vara en förebild för många!
Besvisar att man kan ändra sig, bara att det tar lite tid.
Lite ryggbilder, finns i min journal med. Men den är ju inte världens mest besökta så :D
Samma tidpunkt, olika rum/ljus bara. Bulkar upp mig så sakta nu, kvällsvikt när jag tog bilderna, ca 78kg @ 173 cm
ser bra ut jeppe, hårdare träning o mer protein så ökaru som ett djur sen :D
Liten film. Nu ärre ju inga stora vikter precis, så förvänta er inget. Men träning är det, rygg ska det föreställa. Myspys. Den ligger i min journal med, men tänkte jag ville sprida mitt fina nylle lite mer :D
haha du och jag har på pricken likadana adidasbyxor.
Keep up the good work. :thumbup:
haha du och jag har på pricken likadana adidasbyxor.
Keep up the good work. :thumbup:
mina är dock 3 storlekar för stora.. :D Men dom är brutalt sköna ;p
ser bra ut jeppe, hårdare träning o mer protein så ökaru som ett djur sen :D
mer protein och jag kommer lägga av proteinskitar som faktiskt kommer döda människor och inte bara bedöva dom.
Deceiver85
2006-10-14, 16:18
Hörru, du fyller snart 21, då måste du döpa om journalen!
shadowfire
2006-10-14, 16:35
skön film du hade där!.. jag undrar om du inte ska böja dig mer framåt i hantelroddarna dock? ... tyckte det såg ut som att de tog en hel del på axlarna bara för att du var aningen upprätt? Jag står typ på alla fyra på en bänk och kör dem lodrätt från golvet och upp när jag gör mina, men möjligt att ditt utförande också är korrekt..
Deceiver85
2006-10-14, 17:35
skön film du hade där!.. jag undrar om du inte ska böja dig mer framåt i hantelroddarna dock? ... tyckte det såg ut som att de tog en hel del på axlarna bara för att du var aningen upprätt? Jag står typ på alla fyra på en bänk och kör dem lodrätt från golvet och upp när jag gör mina, men möjligt att ditt utförande också är korrekt..
Jag körde så (http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/DBBentOverRow.html) i början men jag upplever att det sträcker bättre ifall man kör den variant som tjuckot och jag kör nu.
deciv: va fan. palla :p
shadown: Nu är inte jag någon expert. Men jag skulle nog säga att båda utföranden är rätt, både det du beskriver vilket jag kört mkt, samt detta som jag inte kört så överdrivet länge. Jag gillar denna, det drar väldigt bra i ryggområdet, speciellt när man verkligen sträcker ut hela rörelsen så långt det går, för att sen dra upp strikt och bra.
Testa den nästa ryggpass?
Pumpitup
2006-10-16, 06:52
Har helt missat denna tråd, du har gjort en minst sagt imponernade resa, tummen upp! :thumbup:
pumpitup: tackar! =))
Tänkte uppdatera tråden med ännu en liten film av allas våran Deceiver85 på lite av vår söta träning under hösten. En till film är planerad efter denna veckas slut, då vi tänkte filma passen den här veckan.
enjoy!
Y7jv6RHRW-I
PS: vill även slå ett slag för örebroträffen, dont miss it!
Va faan.. Är du nöjd nu då?
hatework
2006-11-30, 12:47
du blir smalare och smalare! men högen på ditt skrivbord blir tjockare och tjockare..*slap*
och en jämförelsebild. Ca 1 år mellan, kanske lite mindre tror jag..?
Vilken av dem är före och efter? Jag är ledsen men jag ser ingen skillnad på din fysik trots att det var 1år mellan dem.
oj, denna tråden lever :Virro
hatework, nu är den ganska liten, bara 3 tallrikar och en skål :thumbup:
timme: krabban är ju bäst för att visa skillnader :hbang: Den visar inte utvecklingen bäst precis. Men kolla på håret och gissa sen. Hint, det har blivit kortare:D
Btw: Finns väl lite färskare bilder i min journal tror jag, men det orkar man inte lägga upp här *cupid*
Deceiver85
2006-11-30, 19:24
Vilken av dem är före och efter? Jag är ledsen men jag ser ingen skillnad på din fysik trots att det var 1år mellan dem.
:laugh: :D :laugh: Du vet att du totalkrossar Jespers självförtroende nu?
:laugh: :D :laugh: Du vet att du totalkrossar Jespers självförtroende nu?
Ja, mannen på internet gör att jag gråter *cry*
rememberence
2006-12-31, 11:41
jävlar vad explosiva böjjar där! :hbang:
Deceiver85
2006-12-31, 13:58
Inte nog med att du nästan trycker tummarna igenom skinnet, du har dragit upp dina boxershorts upp över naveln för att dina lovehandles inte ska synas. Tjockis värre!
Inte nog med att du nästan trycker tummarna igenom skinnet, du har dragit upp dina boxershorts upp över naveln för att dina lovehandles inte ska synas. Tjockis värre!
ja.. en latsspread?
Deceiver85
2007-01-01, 14:49
Jag har sett bättre från dig, typ alla latsspread på sida 1. Men då var du lite tunnare också..nu är du bara tunna! :D
Brooklyn
2007-01-01, 15:46
Inte nog med att du nästan trycker tummarna igenom skinnet hahahah kan inte ANDAS!! HAHAHAHA :laugh: :laugh: :laugh:
Kom med lite vettiga kommentarer istället för att snacka massa skit, tack?
Deceiver85
2007-01-02, 12:40
Jag har väl vettiga kommentarer? Bättre latsspread har du slagit, din senaste ser du väldigt "ihoptryckt" ut, och du får inte ut latsen lika bra som jag har sett förr. Minns en annan bild (ej postad här), då du hade sjuk vidd på ryggen
Vill knappast kalla dom vettiga, men vi tog ju det på msn så. Sen tänkte jag att det vore roligare med nån mer kommentar som säger något possitivt istället för att totalt fokusera på vad jag gör dåligt eller saker du tycker är roliga att påpeka.
Get my point hun'? :D
Jaja, ny posering. Latspread.
Brooklyn
2007-01-02, 15:05
riktigt bra vidd på ryggen! :hbang: :thumbup:
ca 1½ år, 13kg mellan. 67kg då, 80kg nu.
*bumpis*
gnagaren
2007-01-29, 21:27
Grym skilllnad.
HajduMan
2007-01-29, 21:32
du ser helt klart piggare, friskare och freshare ut
Deceiver85
2007-01-29, 23:16
Du var ruskigt smal där, vilket litet benrangel! Nu är du bara tjock!
tränarhårt
2007-01-30, 00:06
jag blir jäkligt impressed..!
pumpitup: tackar! =))
Tänkte uppdatera tråden med ännu en liten film av allas våran Deceiver85 på lite av vår söta träning under hösten. En till film är planerad efter denna veckas slut, då vi tänkte filma passen den här veckan.
enjoy!
Y7jv6RHRW-I
PS: vill även slå ett slag för örebroträffen, dont miss it!
Vad heter låten? :hbang:
Vad heter låten? :hbang:
Linkin' Park - Faint
Nästan helt 100 på det.
Linkin' är det iaf!
Deceiver85
2007-01-30, 22:48
Yep, Linkin Park Faint
även om du har fått 10 sidor av beröm.. jag bara måste: Gryyyyyymt jobbat!
Grym skilllnad.
tackar!
du ser helt klart piggare, friskare och freshare ut
Thx, ny människa är man kan jag lova! :)
Du var ruskigt smal där, vilket litet benrangel! Nu är du bara tjock!
following your example since -85.
jag blir jäkligt impressed..!
gött mos :D
även om du har fått 10 sidor av beröm.. jag bara måste: Gryyyyyymt jobbat!
haha, oj. Ja, så kan man se det.. jag har 50 posts per sidor, så det är 3 st för mig. Nu låter det lite mer, heh. Stort tack! =)
Kan ju slänga upp denna bilden fast den redan ligger på två trådar, lite lunarposering.
Får väl bidra med en rygg bild. 17år : http://img75.imageshack.us/my.php?image=namnlst1kopierauw8.jpg
Får väl bidra med en rygg bild. 17år : http://img75.imageshack.us/my.php?image=namnlst1kopierauw8.jpg
Har du missuppfattat tråden litegrann möjligen?
Deceiver85
2007-02-04, 14:43
Postat fel, möjligtvis.
Har du missuppfattat tråden litegrann möjligen?
Missuppfattat trådrubriken lite granna ser det ut som :laugh:
EmCeeMike
2007-02-04, 16:50
hur går det med deffen jeppe?
haha, ja, kanske missuppfattat lite. Men jag kanske kan ta åt mig för att jag ser ut som olika personer på alla bilder? Eller så är det håret.. ja.. måste vara håret :D
posta fel, sorry *whistle*
mike, det går bra! Första veckan avklarad, minus runt 1kg och allting känns bra och motiverat! Har en journal, samt defftråd i de olika forumdelarna. Kolla in! :)
janne: helt lugnt, hehe, alla gör vi misstag :D
Liten update.. är inne i en deff för personligt välbefinnande just nu :p Lite sjuk med, men man skall icke gnälla! =)
Grymma axlar och bra V-form! :thumbup:
Grym skillnad, bra jobbat fan! *flex*
Håret såg bättre ut rakat också :thumbup:
Vilken otrolig skillnad.
Fortsätt kör
måste hålla med övriga, starkt jobbat.
fortsätt så :thumbup:
Nu börjar det ju hända lite, bra jobbat!
Väldigt bra förändring! Mycket bra förebild för många andra!
vandenplas
2007-02-26, 00:15
Är det universitetsgymmet jag ser på filmerna?
Kärleken min gymmar där, så jag brukar hänka på henne ibland.
Känner jag igen dig kommer jag tjena, bli inte rädd. :thumbup:
Ser riktigt bra ut *flex*
Är det universitetsgymmet jag ser på filmerna?
Kärleken min gymmar där, så jag brukar hänka på henne ibland.
Känner jag igen dig kommer jag tjena, bli inte rädd. :thumbup:
jamen faktiskt! :) Kom fram och hälsa du, det är alltid roligt med nytt folk :)
Ser riktigt bra ut *flex*
thx! Jobbar på att se bättre ut ;)
det rullar på.. 1 månad mellan bilderna.
Jäflar, olika vinkel i bilderna nu men visst syns det skillnad! Gött moooooos!!
Kör hårt pöjk!
Deceiver85
2007-03-13, 23:32
Skinny boi!
Riktigt bra! keep up the good!
ser mkt bra ut, fortsätt så!
Karl_alfred
2007-03-14, 09:04
Bra skillnad Jesper! Keep on going! Härligt med den patenterade klämma in fläsk posen *whistle*
Brooklyn
2007-03-14, 09:08
Bra skillnad Jesper! Keep on going! Härligt med den patenterade klämma in fläsk posen *whistle*
:D
ser skitbra ut jesper, kör hårt!
Cerberus
2007-03-14, 11:53
taskiga kommentarer från vissa! Grymt jobbat Tjuckot :)
Snyggt djup i ryggen!!
grymt stor skillnad
Riktigt bra! keep up the good!
ser mkt bra ut, fortsätt så!
ser skitbra ut jesper, kör hårt!
Tack allihopa! Means alot! =))
Jäflar, olika vinkel i bilderna nu men visst syns det skillnad! Gött moooooos!! [
Kör hårt pöjk!
Mjo, hade inget bra ställe att ha kameran på, men nu har jag en hylla där så det blir lite stabilare underlag.
Skinny boi!
Helan o halvan, yes?
Ja va fan, fläsk är till för att klämmas på :D
taskiga kommentarer från vissa! Grymt jobbat Tjuckot :)
Snyggt djup i ryggen!!
Vet inte vilka du menade var taskiga? :P Nog nån gullig kompiskommentar som kanske missuppfattats ;)
Men tack! Mycket roddar,chins och kronlyft (halva mark) har det blivit.
Lägger upp bilden här med. Runt 74kg nu. Tjing!
Siiidhäst sen några dagar. La upp den i min journal, men tänkte sprida glädjen här med.
Miniuppdate. Efter ryggpasset. Träningen går framåt osv :)
Snyggt jobbat. :)
Fint i rummet har du också :D melike
Snyggt jobbat. :)
Fint i rummet har du också :D melike
thx! Studentlya ftw! ;)
Bra rygg :thumbup:
Tack! Är hyggligt nöjd med den, vill ha mer trapz dock, och korsrygg.
shadowfire
2007-05-12, 11:58
sidechesten får du allt öva på o slå bättre tjuckeplucke.. ;)
sidechesten får du allt öva på o slå bättre tjuckeplucke.. ;)
Jasså? Var lite mer konkret då?
shadowfire
2007-05-12, 14:00
Jasså? Var lite mer konkret då?
aight.. tycker du drar bak högerarmen lite väl långt bak, du kan gott och väl ha den mera lodrät i förhållande till resten av kroppen... sedan är det ju bröstet som ska synas så vänd dig mer mot kameran med tuttarna, du kan gott och väl lyfta bortre axel en aning och vinkla in den mot kameran.. nu faller iofs skuggan lite taskigt mitt på bröstkorgen, men du döljer nästan bortre pectoralis som det är nu.
Tror det mesta ger sig om du ställe dig i vinkel mot kameran och sedan vrider till kroppen lite och vänder dig mot linsen.
aight.. tycker du drar bak högerarmen lite väl långt bak, du kan gott och väl ha den mera lodrät i förhållande till resten av kroppen... sedan är det ju bröstet som ska synas så vänd dig mer mot kameran med tuttarna, du kan gott och väl lyfta bortre axel en aning och vinkla in den mot kameran.. nu faller iofs skuggan lite taskigt mitt på bröstkorgen, men du döljer nästan bortre pectoralis som det är nu.
Tror det mesta ger sig om du ställe dig i vinkel mot kameran och sedan vrider till kroppen lite och vänder dig mot linsen.
Ja, tack. Om du ska gnälla på mig, gör det sådär.
Ryska_raketen
2007-05-12, 15:07
Ja, tack. Om du ska gnälla på mig, gör det sådär.
Gnälla? Det var konstruktiv kritik du fick.
Gnälla? Det var konstruktiv kritik du fick.
Okok, kanske tog i lite. Men tycker att skuggan har gett mig lite väl mycket kritik och väldigt lite possitivt i andra trådar om saker jag lagt upp, plus att jag är trött och grinig nu. Så det kanske lät lite hårdare än vad det var menat.
Jag vågar påstå att skuggan gav bra konstruktiv kritik, grubbla inte för mycket över det mr. Tjucko :thumbup: Gaska upp sig och nya tag så ska du se att endorfinerna gör sitt på nästa pass.
shadowfire
2007-05-12, 15:53
Okok, kanske tog i lite. Men tycker att skuggan har gett mig lite väl mycket kritik och väldigt lite possitivt i andra trådar om saker jag lagt upp, plus att jag är trött och grinig nu. Så det kanske lät lite hårdare än vad det var menat.
du vet ju att jag är avundsjuk på dina satans chins redan och vill bara dissa dig... *cupid*
Jag vågar påstå att skuggan gav bra konstruktiv kritik, grubbla inte för mycket över det mr. Tjucko Gaska upp sig och nya tag så ska du se att endorfinerna gör sitt på nästa pass.
Nu har jag fått i mig mat och sett ett simpsons avsnitt, så nu är jag gamle hederliga kramgoe tjuck igen *cupid*
du vet ju att jag är avundsjuk på dina satans chins redan och vill bara dissa dig...
Nu vet jag i alla fall .. gubbjäkel ;) Och nästa gång jag lägger upp ett kostschema och du måste klaga på vattenintaget, säg något possitivt med? :D*cupid*
Kan ju svara på på vad du sa om poseringen btw. Jag skjuter faktiskt upp axeln, efter lite snabbposering nu här hemma. Vrider jag mig mer så visas bröstet faktiskt upp sämre enligt mig och min spegel. Armen .. ja. Man kan ha den mer lodrätt, men jag tycker att jag kryper ihop för mycket då och får inte ut kroppen på samma sätt. Jag har prövat ett antal olika sidehästposeringar, och jag gillar denna stilen mest faktiskt :)
shadowfire
2007-05-12, 17:29
Nu vet jag i alla fall .. gubbjäkel ;) Och nästa gång jag lägger upp ett kostschema och du måste klaga på vattenintaget, säg något possitivt med? :D*cupid*
Kan ju svara på på vad du sa om poseringen btw. Jag skjuter faktiskt upp axeln, efter lite snabbposering nu här hemma. Vrider jag mig mer så visas bröstet faktiskt upp sämre enligt mig och min spegel. Armen .. ja. Man kan ha den mer lodrätt, men jag tycker att jag kryper ihop för mycket då och får inte ut kroppen på samma sätt. Jag har prövat ett antal olika sidehästposeringar, och jag gillar denna stilen mest faktiskt :)
Jag hjälper dig bara se sådant man kanske inte själv tänker på... du vet att jag diggar dina resultat o din träning redan.. och som sagt, dina chins är jag syr på. =)
Bra att du trivs med en viss posering, men som sagt, jag tycker du visar för lite av det poseringen är till för ;) ...
Kika på denna bild, som ändå är en oseriös posering av Piranha, OggeP och Pez: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=2283883&postcount=12695
Jag tycker Pez gör den sämsta sidechesten där, han visar mest armen men för lite tuttar, även om han har blåst upp dem så ser man även på honom för lite av bortre pecs. Piranha tycker jag slår en nästan klockren sidechest. Han har armen närmast nästan lodrät (vilket gör att hans högra arm inte skymmer något heller). Han har bortre axel lyft en aning och vinklar överkroppen finfint mot linsen.
Sådär hade det varit skoj o se en sidechest från dig, tror fan du hade sett rejält bitig ut i den.
Mjo, men jag har prövat olika poseringer och jag tycker jag framhäver min fysik bäst på det sättet. Men visst, jag kan försöka knäppa lite bilder senare i veckan så får vi se .. Sen är ju min minimala toa inte det bästa stället att ta en sidechest på. Har en helkroppssidechest i min deff-resultat tråd vet jag, vet inte hur jag står med armar och allting där riktigt.
shadowfire
2007-05-13, 17:04
Bara o fota o prova dig fram, jag tycker tex det är skitsvårt o slå en bra latsspread bakifrån... men det är bara o öva o prova.
I din deffbildtråd slår du sidechesten nästan likadan, fast den var ändå bättre i denna tråd...
Bara o fota o prova dig fram, jag tycker tex det är skitsvårt o slå en bra latsspread bakifrån... men det är bara o öva o prova.
I din deffbildtråd slår du sidechesten nästan likadan, fast den var ändå bättre i denna tråd...
Jodå, jag vet :) Fotat en hel del, heh. Latspread har jag fått till ganska så bra tycker jag, den känns ganska naturlig att slå.
Ah, ok. Mindes inte riktigt, hehe.
Så här långt kan jag sträcka mig till att ändra poseringen. Men vrider jag något mer eller så då ser det bara sämre ut. Åsikter?
shadowfire
2007-05-14, 20:56
Så här långt kan jag sträcka mig till att ändra poseringen. Men vrider jag något mer eller så då ser det bara sämre ut. Åsikter?
Armarna mkt bättre, klar skillnad. Ser bättre ut i sin helhet. Har du något foto där du provade att vrida dig mer mot kameran? Vore skoj o se om det bara är du själv som tycker det ser sämre ut eller om vi andra också tycker det ;)
Det är lätt o bli "hemmablind"...
mystic[-_-]
2007-05-14, 20:58
nya är bättre så ska det se ut
Armarna mkt bättre, klar skillnad. Ser bättre ut i sin helhet. Har du något foto där du provade att vrida dig mer mot kameran? Vore skoj o se om det bara är du själv som tycker det ser sämre ut eller om vi andra också tycker det ;)
Det är lätt o bli "hemmablind"...
Har några, men pallar inte att lägga upp helt ärligt, heh. Du får lita på mig :)
Sen var det väl 2-3 timmar efter bröst/bicepspasset, men det gör la inte aaalltför stor skillnad.
;2291593']nya är bättre så ska det se ut
Mja, lyssna på mannen.
Det måste vara din frisyr som är det värsta på den bilden *whistle*
You rock!:hbang:
Det måste vara din frisyr som är det värsta på den bilden *whistle*
You rock!:hbang:
Ja, jag får väl börja med sånt där långt svart hår som idol-markus har, det gillar väl brudarna? ;o
Skoj att någon hittade den här tråden, heh, tack :)
Kan uppdatera den här lite.. Blev sugen på en jämförelsebild. Ett år mellan bilderna, ungefär samma kroppsvikt, båda är efter en deff.
bild kommer.
NotoriousEreko
2007-07-02, 23:10
Vilken skillnad, ser skitbra ut :)
Ser redigt bättre ut i formen.
Brooklyn
2007-07-04, 14:41
bra där! *cupid*
Vilken skillnad, ser skitbra ut :)
Ser redigt bättre ut i formen.
bra där! *cupid*
Tack boys :)
om man ändå hade kvar den senaste deff-formen, hehe.
Får väl traggla upp den här gamla tråden igen med en latspread, tror jag väger 6-7kg mer än de senaste bilderna här.
jojjep91
2007-11-27, 22:15
Tycker bilderna var imponerade :thumbup:!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.