handdator

Visa fullständig version : Resa i sommar?

remixxa
2006-06-10, 20:50
Min sommar kommer nog bli den tråkigaste hittills i livet. Jobb jobb, ledig, ledig och jobb. Jag hade tänkt att försvinna på en sista minuten ut i världen men har absolut ingen anning om vart. Samtidigt som jag vill ha med mig någon fast vet inte vem :) helst någon kalastjej, men de får vi se vid ett senare tillfälle. Om någon kan tipsa om fina platser att åka till hade de uppskattats! Venedig kanske hade varit nåt? Åka i en liten båt i floderna. Det ska inte gå på mer än 4000kr för ett par dagar sådär.

Angel
2006-06-10, 20:54
Sista minuten e grymt, det har jag åkt många gånger. Ta nån billig bara.
Sist hamnade jag på Kreta och det var hur trevligt som helst...

Fille.p
2006-06-10, 21:11
jobba jobba jobba... Men sen blir det Åre mountain mayhem!:hbang:

hahavaffan
2006-06-10, 22:01
Vill du festa som en galning och träffa tjejer, så kan jag rekommendera Ayia Napa. Dit ska jag.
Sen ska jag förmodligen till Austrailen ganska direkt där efter.

Metal_boy_
2006-06-10, 22:02
Vem fan åker utomlands på sommarn? :)

hahavaffan
2006-06-10, 22:11
Vem fan åker utomlands på sommarn? :)Okej då, efter sommaren. Orka läsa första inlägget

fothermucker
2006-06-11, 00:06
Min sommar kommer nog bli den tråkigaste hittills i livet. Jobb jobb, ledig, ledig och jobb. Jag hade tänkt att försvinna på en sista minuten ut i världen men har absolut ingen anning om vart. Samtidigt som jag vill ha med mig någon fast vet inte vem :) helst någon kalastjej, men de får vi se vid ett senare tillfälle. Om någon kan tipsa om fina platser att åka till hade de uppskattats! Venedig kanske hade varit nåt? Åka i en liten båt i floderna. Det ska inte gå på mer än 4000kr för ett par dagar sådär.

Venedig är äckligt dyrt. Åk istället till Milano, Verona eller något i norra Italien och ta tåget över dagen om du ska dit.

Kurash
2006-06-11, 03:18
Åk inte till cypern om du är över 18, det suger verkligen. Hela grejen med att ligga i solen på sin semester känns bortkastat, gör nåt ball istället. London kostar max en tusing tur och retur. Annars håller jag med om att Italien måste upplevas.

Diana
2006-06-11, 19:16
Mina föräldrar va helt tagna av Venedig :bow: sa att det var ett av de bästa resor de gjort, och då har de varit jorden runt nästan =) KAN kanske ha att göra med att jag och syrran inte följde med men men.. :D

Drömmer oxå om att åka dit en dag =)

hum
2006-06-11, 19:22
Styr ihop en roadtrip för alla oss ensamsemestrande kolomedlemmar nu!

Diana
2006-06-11, 19:37
YES! :D
glöm inte dubbla flygplansstolar för vi är så extremt jävla grova

hum
2006-06-11, 19:58
YES! :D
glöm inte dubbla flygplansstolar för vi är så extremt jävla grova

roadtrip med flygstolar? ;)

mela
2006-06-11, 19:59
Åk till Turkiet och ät kebab :thumbup:

Ryska_raketen
2006-06-11, 20:01
Dra till tallinn och var en torsk.

hum
2006-06-11, 20:01
Åk till Turkiet och ät kebab :thumbup:

vfafan sluta åka utomlands när det väl är varmt här hemma! *grr27*

raketen: jag fick influensan senast jag var i tallin..

mela
2006-06-11, 20:02
vfafan sluta åka utomlands när det väl är varmt här hemma! *grr27*

Jag åkte till Turkiet förra sommarn få vädret sög.

Nu skall jag vara så mkt på västkusten som möjligt. Inget gåt upp mot att sitta på Gullholmens brygga med en glass i handen när solen skiner

userfriendly
2006-06-11, 20:02
jag vill till London...

hum
2006-06-11, 20:05
Jag åkte till Turkiet förra sommarn få vädret sög.

Nu skall jag vara så mkt på västkusten som möjligt. Inget gåt upp mot att sitta på Gullholmens brygga med en glass i handen när solen skiner

är det inte schysst i göteborg under sommaren då? hade tänkt hänga hos syrran där nere nån vecka, men ni pratar så drygt.. *screwy*

jag ska åka på nån skabbig sista minuten i höst..

Me_Myself
2006-06-11, 20:20
är det inte schysst i göteborg under sommaren då? hade tänkt hänga hos syrran där nere nån vecka, men ni pratar så drygt.. *screwy*

..

Ahh, jag tycker det låter härligt när dem pratar. Låter så glada. Me like!

mela
2006-06-11, 20:25

jag ska åka på nån skabbig sista minuten i höst..

inte III själva göteborg..suger ju totalt att vara i storstadsmiljö när det är 30 grader ute..
det är iofs jävligt nice att ta en båt ut till brännö eller något :love:

hum
2006-06-11, 20:27
inte III själva göteborg..suger ju totalt att vara i storstadsmiljö när det är 30 grader ute..
det är iofs jävligt nice att ta en båt ut till brännö eller något :love:

jaja hon bor ju i nån förort ändå :D jag ska gå på liseberg!!

myself: jag hänger aldrig med i konversationerna :)

mela
2006-06-11, 20:29
jaja hon bor ju i nån förort ändå :D jag ska gå på liseberg!!

myself: jag hänger aldrig med i konversationerna :)

jag bor också i förort:P ska jobba hela juli månad..men kommer att hänga ute i skärgården mycket.. tror jag..och även på orust och smögen och sånt..

Überbiffen
2006-06-11, 20:33
Nej det ser ut att bli en repris av 2005 dvs ingen semester.

hum
2006-06-11, 20:35
jag bor också i förort:P ska jobba hela juli månad..men kommer att hänga ute i skärgården mycket.. tror jag..och även på orust och smögen och sånt..

äsch du babblar ju bara om en massa konstiga orter :confused: jag ska till göteborg! ska försöka tjata ut syrran i skärgården då :D

mela
2006-06-11, 20:36
äsch du babblar ju bara om en massa konstiga orter :confused: jag ska till göteborg! ska försöka tjata ut syrran i skärgården då :D

orust är sverige tredje största ö :P smögen har jag babblat om innan :D

hattfan
2006-06-11, 20:39
Det blir phett med hängande på "min" kyrkogård sen ett varv i den lagom sunkiga husvagnen i början på augusti.

Sen ska det flyttas till Norge i mitten av augusti... kan bli fina bananer!

:cool:

hum
2006-06-11, 20:40
orust är sverige tredje största ö :P smögen har jag babblat om innan :D

ah mer än jag visste! men öar är inte min grej, har varit på öland och det sög *screwy* Smögen däremot! :thumbup: det är säkert kul trots det äckliga namnet!

men vahetere göteborsgkalaset, då är det väl drag? var där förra året och hade skitskoj. Syrran verkade inte så sugen dock, "usch vad mycket folk.." fjantigt :D

mela
2006-06-11, 20:42
ah mer än jag visste! men öar är inte min grej, har varit på öland och det sög *screwy* Smögen däremot! :thumbup: det är säkert kul trots det äckliga namnet!

men vahetere göteborsgkalaset, då är det väl drag? var där förra året och hade skitskoj. Syrran verkade inte så sugen dock, "usch vad mycket folk.." fjantigt :D

Jag va inte 18 på gbgkalaset förra året, sedan va det inga vidare bra band som spela då heller. Men i år så jävlar sig :hbang: Uteserveringarna all night long baby!

hum
2006-06-11, 20:50
Jag va inte 18 på gbgkalaset förra året, sedan va det inga vidare bra band som spela då heller. Men i år så jävlar sig :hbang: Uteserveringarna all night long baby!

barn!
hehe men har dom inte 20 på öltälten eller? eller nä kanske inte.

javisst baby men jag avviker nog innan gryningen, är ju ingen ungdom längre :laugh:

mela
2006-06-11, 20:53
barn!
hehe men har dom inte 20 på öltälten eller? eller nä kanske inte.

javisst baby men jag avviker nog innan gryningen, är ju ingen ungdom längre :laugh:

klenis :D

Sultanen
2006-06-11, 21:00
Detta händer för mig i sommar, Kan bli hur kul som helst =)

http://www.resedagboken.com/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=88548&userId=-1

hum
2006-06-11, 21:01
klenis :D

schh jag ska supa ner dig innan jag går hem och mår dåligt! ;)

Kurash
2006-06-11, 21:02
jag vill till London...

Kom precis hem därifrån. Det är så sjukt billigt då det är ju bara att åka.

mela
2006-06-11, 21:07
schh jag ska supa ner dig innan jag går hem och mår dåligt! ;)

:thumbup:

jag vill dra ner till tylösand i sommar..men jag och kompisen som ska åka med jobbar då den andra är ledig och vice versa

Brooklyn
2006-06-11, 22:22
jobba jobba jobba... Men sen blir det Åre mountain mayhem!:hbang:
ses där då, trots att jag tröttnat på allt som har med cykling o göra... men jag måste ju poosa upp världens snyggaste hojj, right?

dared
2006-06-12, 01:07
Kan inte rekommendera Italär mycket hundskit ien. (iofs inte varit i Venedig) Tycker det och det stinker ofta piss och är smutsigt.