Visa fullständig version : Världens starkaste pojke 20.00 på 5:an
Elwyndaz
2006-06-08, 18:39
Tid: 2000 - 2100
Titel: Världens starkaste pojke - Imdb
Övrigt: Brittisk dokumentär från 2004. Elvaårige Richard Sandrak är världens starkaste pojke och redan en veteran i kroppsbyggarkretsar. När folk ser fotografier på honom tror de att bilderna är fejkade. Här möter vi Richard under en månad och får veta hur hans barndom har varit.
såg att ingen hade tipsat! det är den lille bodybuildern med en galen farsa om jag har rätt.
Orkade ungefär 10min när den gick senast sen stängde jag av.
Det är väl triljonte (ok, lite överdrivet kanske) gången dom visar den nu?
rememberence
2006-06-08, 18:59
jag trodde ärligt att han var grövre, har sett ut så på hans bilder
hobbitar
2006-06-08, 19:27
Fina Benpress han gjorde....
Nitrometan
2006-06-08, 19:57
Richard Sandrak!
Vad står det? Jag kan inte läsa vad du skriver Kwon.
Mina ögon fastnar på din avatar. :booty:
Fina Benpress han gjorde....
Hehe, kan inte varit många minuter efter inslaget du skrev det. Tänkte när jag såg dem, det där kommer någon kommentera här innan programmet är slut. Mycker riktigt, men kanske inte så oväntat... :D
Efter det att jag såg hans benpressar var jag inte så säker på att han tog 95 kg i bänkpress när han var 8 år. Han kanske hade lika lång rörelselängd när han "klarade" det.
Är också rätt skeptisk till de där 95 kg i bänken. Visst att en del som ser rätt smala ut på gymmet pressar upp det men det är fan mycket på de där armarna även om han är stark.
I vilket fall är han ju otroligt tränad, såg ni magen när han var runt två år? Hyfsat potential man såg redan då..
Metal_boy_
2006-06-08, 20:28
Ovanligt.
Trångsynt moralkärrings kommentar på ingång :D ............: stackars unge *screwy*
http://www.richardsandrak.com/
http://www.richardsandrak.com/new%20pic%20006.jpg
Corpobal
2006-06-09, 01:13
Ser bra ut, du kanske behöver jobba lite på armarna dock. Bara att äta och träna!!
*flex* :whipped: :eating:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.