Visa fullständig version : Tycks om Festis Deluxe?
Anonym112
2006-06-06, 13:48
Köpte en sån igår.
Blev väldigt missnöjd, man tycker ju att den långa grymma reklamen borde betyda att den är god men icke :(
Underlig smak, och väldigt konstig konsistens. Inte alls som en dricka. Mer som soppa/kräm, tjock! Den gula var godare än den röda iaf..
Vad tycker ni??
Pellefant
2006-06-06, 13:50
Ibland är det så, att ju mer reklam som krävs för att sälja en vara, desto sämre produkt...
Köpte en sån igår.
Blev väldigt missnöjd, man tycker ju att den långa grymma reklamen borde betyda att den är god men icke :(
Underlig smak, och väldigt konstig konsistens. Inte alls som en dricka. Mer som soppa/kräm, tjock! Den gula var godare än den röda iaf..
Vad tycker ni??Jag har inte köpt någon.
Känn dig blåst! :D
Den långa grymma reklamen var väl där mest för att lura sådana som dig att prova ;)
Ibland är det så, att ju mer reklam som krävs för att sälja en vara, desto sämre produkt...Ja, se på alla jävla massutskick från g(r)ymgrossisten som jag får :devil:
Men jag låter dem skicka ändå så kanske de dör av att de har för lite pengar men antagligen misslyckas det och ni får bara betala mer för produkten.
Handla aldrig något som du har sett reklam för så får du ju mer för pengarna, någon skall ju betala reklamen ;D, dessutom hade vi ju kunnat bli av med skiten helt om alla tillämpade samma princip.
Jag har inte köpt någon.
Känn dig blåst! :D
Den långa grymma reklamen var väl där mest för att lura sådana som dig att prova ;)
All reklam för festis är iofs väldigt speciell. Den är så speciell att det bara är i Sverige den funkar.
Köpte en sån igår.
Vad tycker ni??
Ja, dem var faktiskt rätt trista båda två...
Casis är fortfarande bäst. :)
Menar ni reklamen med ryssen? :D
Menar ni reklamen med ryssen? :D
"Aij häev 42 cars, a toilätt in soild gold, osv" :D
Ja, dem var faktiskt rätt trista båda två...
Casis är fortfarande bäst. :)Önos extra prima svart vinbär lär ju gå lika bra? Men lite väl tjocksliskigt kanske? Och nästan lika dyr ;D
Har inte sett nån reklam och inte smakat. Jag gillade Festis Cassis när den var ny, på den tiden jag drack slisk. :D
http://www.festis.se/festisdeluxe.html
Önos extra prima svart vinbär lär ju gå lika bra? Men lite väl tjocksliskigt kanske? Och nästan lika dyr ;D
Den Önos Extra med mineralvatten i blir faktiskt inte helt fel.
Svart vinbär FTW hur som helst.
Pellefant
2006-06-06, 14:06
De bästa tipsen tycker jag man får från vänner, omdömen på nätet och forum. Känns som den traditionella reklamen mycket spelat ut sin roll. Har gått på den ett antal gånger, så man har ju lärt sig.
Ryser inför den dag marknadsföringsfolket börjar infiltrera forum mm, för att sprida sitt budskap om sina produkter i sken av vanliga användare.
Ryser inför den dag marknadsföringsfolket börjar infiltrera forum mm, för att sprida sitt budskap om sina produkter i sken av vanliga användare.
Ta en titt på BODY vännen...
Även om det är bättre nu så var det ju löjligt en period. Exhale var det rätt gott om det också.
Den Önos Extra med mineralvatten i blir faktiskt inte helt fel.
Svart vinbär FTW hur som helst.Ja, säkert enorm skillnad mot kranvatten ;D
Jag har sett folk bli ertappade på det flera gånger på olika svenska forum. Det borde finnas ett stort mörkertal då det inte borde vara särskilt svårt att undgå upptäckt om man lägger ner jobb på det.
Var väl inte så länge sen det var på tapeten att nån så stor som Nvidia skickade hårdvara till forumprofiler på lämpliga forum för att posta bra betyg och ge bra omdömen och rekommendera Nvidias produkter till folk.
Vi har ju han den däringa, vem äre som alltid gör det? Pdaddy? :D
salonikios
2006-06-06, 14:45
Ivan är kewl! :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.