Visa fullständig version : Tror du att Cilia kommer på kolloträffen?
Som topic: tror du Cilia kommer dyka upp på sommarens träff, eller kommer hennes mosters bryllings hund ha rymt och Cilia måste gå med i skallgångskedjan, alternativt hon har fått en tropisk sjukdom, eller sitter hon inlåst í ett kylrum på Ica sedan hon vält en kundvagn?
Tror jag inte och jag kommer inte vara där, men jag har redan sett henne. ;)
nein. Cilia pratar för mycket i träfftråden för att komma.
Klart hon kommer, dessutom kommer hon förgylla tillvaron för oss alla och kanske till och med få mig att hålla snattran en stund ;)
Kommer? Ja, om Piranha och Yankee är där så kommer nog de flesta tjejer... *innocent*
Herkulez
2006-06-04, 22:56
nä för jag kommer inte dit.
"Nej, det har jag svårt att tro."
Kommer? Ja, om Piranha och Yankee är där så kommer nog de flesta tjejer... *innocent*
Lägst 2006? :D
Som topic: tror du Cilia kommer dyka upp på sommarens träff, eller kommer hennes mosters bryllings hund ha rymt och Cilia måste gå med i skallgångskedjan, alternativt hon har fått en tropisk sjukdom, eller sitter hon inlåst í ett kylrum på Ica sedan hon vält en kundvagn?
Katt har jag för mig att vi kom överens om att ursäkten skulle vara?
nu har du redan stökat till det hela. Det blir så genomskinligt om man byter ursäkt juuuuu
Annars är ju klassiker som dessa alltid gångbara:
Jag glömde släcka lampan i vardagsrummet.
Jag glömde en halvuppäten macka hemma på köksbordet.
Jag tror att mamma ska ringa mig idag så jag vill inte gå hemifrån.
Katt har jag för mig att vi kom överens om att ursäkten skulle vara?
nu har du redan stökat till det hela. Det blir så genomskinligt om man byter ursäkt juuuuu
Dem verkar ha glömt att du varit med förr... ;)
Dem verkar ha glömt att du varit med förr... ;)
jag vet det måste vara åldern! *visslar*
fast å andra sidan var det inte någon "stor" kolosommarträff
Helan och halvan? :)
fast å andra sidan var det inte någon "stor" kolosommarträff
Jag hade trevligt.
Bara träning sedan mat. :) Lugnt och städat (Förutom Mini som spöade den där killen på hemvägen, du minns...).
Jag hade trevligt.
Bara träning sedan mat. :) Lugnt och städat (Förutom Mini som spöade den där killen på hemvägen, du minns...).
vi lovade ju att inte säga något!
mangemani
2006-06-05, 13:08
"jag vet vad du gjorde förra sommaren"
tja,hon lär la dyka upp skulle jag tro
intressant att inte en enda moderator eller administratör tror att jag dyker upp.
fundrar på vad det beror på?
Löjtnant Blank
2006-06-05, 14:47
Känner du pressen, Cilia?
salonikios
2006-06-05, 15:18
Albatross
Klart hon kommer! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.