Visa fullständig version : Trött på Byggning?
hobbitar
2006-06-04, 11:33
Om man går in 100% för byggningen tror ni att man tröttnar på det då?
tror inte man tröttnar nå mycket mer än på andra sporter
Vic_1981
2006-06-04, 11:36
Det finns nog bara ett svar på den frågan. *slap*
Några kanske tröttnar, andra inte som med allt annat.
hobbitar
2006-06-04, 11:37
Men styrketräning handlar ju om så mycket mer än bara gå till fotbollsplanen/rinken m.m... och köra ett pass.
Cerberus
2006-06-04, 11:47
Men styrketräning handlar ju om så mycket mer än bara gå till fotbollsplanen/rinken m.m... och köra ett pass.
Vem vet? Ingen kommer kunna svara på din fråga, du lär märka det och vad har du att förlora egentligen(jag förutser att du inte skadar dig i varenda pass då..)? Tröttnar du på det, ja sluta och hitta på nåt annat då :) svårare är det faktiskt inte.
Personligen funderar jag på att börja med friidrott, 100m skulle passa mig både rent träningsmässigt och sportmässigt :D.
Nej. Det blir mer eller mindre ett sätt att leva. Jag tror inte heller människor lessnar på att vara vegetarianer eller fotbollsälskare.
allan
Japp. Och rätt fort med. Spara fanatismen och 100%: igheten tills du vunnit några tävlingar.
Vill du inte tävla öht, så är det bra mycket vettigare att lägga det på en lagom nivå. Träning och sansad kosthållning som en självklar del av livet istället för träning och fixerad kosthållning som hela livet.
Cerberus
2006-06-04, 13:55
Nej. Det blir mer eller mindre ett sätt att leva. Jag tror inte heller människor lessnar på att vara vegetarianer eller fotbollsälskare.
allan
+1
Älskar min livsstil :D har fått mig att dricka alkohol minimalt och äta mer bra mat(även om skräp går ner ibland).
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.