handdator

Visa fullständig version : Till HenrY.... nu smäller det!

norsk_gadd
2006-06-02, 18:09
Ville bara upplysa alla om att jag imorgon eftermiddag kommer att lägga ut samtliga bilder på mitt slutresultat på deffen, som lovat. Om HenrY känner sig manad får han gärna lägga ut sina bilder någon gång under veckan också. Känner mig kanon-laddad och räknar med en fin form imorgon. Du kommer få det tufft HenrY!!:hbang:

Herkulez
2006-06-02, 18:57
blir nog latspread gameover för henry, du har gjort en förjävla bra insats med dieten islänsk_gadd :thumbup:

HenrY
2006-06-02, 20:28
Ville bara upplysa alla om att jag imorgon eftermiddag kommer att lägga ut samtliga bilder på mitt slutresultat på deffen, som lovat. Om HenrY känner sig manad får han gärna lägga ut sina bilder någon gång under veckan också. Känner mig kanon-laddad och räknar med en fin form imorgon. Du kommer få det tufft HenrY!!:hbang:

Hmmm, jadu.
Har haft det stressigt de sista veckorna nu innan studenten, så vet inte riktigt hur formen är. Får se när jag tar nästa bilder!

norsk_gadd
2006-06-02, 20:37
Hmmm, jadu.
Har haft det stressigt de sista veckorna nu innan studenten, så vet inte riktigt hur formen är. Får se när jag tar nästa bilder!

Det förstår jag, njut av studenten istället. Tro mig livet blir INTE lättare efteråt haha. Du har ändå motiverat mig under min diet och det var det som va huvudsyftet. Hoppas träningen går bra trots all stress.

HenrY
2006-06-02, 20:43
Det förstår jag, njut av studenten istället. Tro mig livet blir INTE lättare efteråt haha. Du har ändå motiverat mig under min diet och det var det som va huvudsyftet. Hoppas träningen går bra trots all stress.

Mmm vet, har precis avslutat allt skolarbete o lämnat in!
Stolt som jag är så hade jag VG i Engelska B, som jag idag tentade upp till MVG!:D
Men från och med imorrn kommer deffen fortsätta, eller fortsätta o fortsätta, vägde 94.5 idag morron vilket är det lägsta hitills! Så stressen kanske bränt lite kcal!:D
Då blire lite studentfirande i veckan med självklart, tar ju studenten den 9e. Men morgonrutinerna ska komma igång osv.

Men iaf, du har gjort ett grymt jobb i deffen! Riktigt inspirerande!
Du väger mindre, men ser mycket grövre ut = Grymt deffat!:hbang:

norsk_gadd
2006-06-03, 14:01
Nu är det klart, ska bara välja ut de bästa helkroppsbilderna så ingen blir besviken, här kommer ett litet smakprov iaf! ;)

PS.Notera sexig min..

Vic_1981
2006-06-03, 14:05
Nu är det klart, ska bara välja ut de bästa helkroppsbilderna så ingen blir besviken, här kommer ett litet smakprov iaf! ;)

PS.Notera sexig min..

schysst form och symmetri på överkroppen. Hur mycket har du gått ner under dieten?

norsk_gadd
2006-06-03, 14:20
schysst form och symmetri på överkroppen. Hur mycket har du gått ner under dieten?

Började på 101kg ungefär (+- beroende på mängden köttfärs-sås)
Nu väger jag runt 88 (+- något kg). Glömde väga mig imorse tankspridd som jag va och nu har jag ätit mycket. Men runt där iaf...
En till lunar bild tills min trogne vapendragare fixat till bilderna...

gribby
2006-06-03, 14:28
Nu väger jag runt 88 (+- något kg). Glömde väga mig imorse tankspridd som jag va och nu har jag ätit mycket. Men runt där iaf...

holy shit fan vilken form du har fixat där...har du någon tävling inom räckhåll? du har säkert sagt det men man glömmer lätt

Vic_1981
2006-06-03, 14:31

Ska du tävla? Du är lite onödigt hård om du enbart kört en beachdeff så att säga.

Grattis till en bra genomförd diet iaf..lyckats bli ruggigt hård, med lite mer overallmassa blir du giftig. :thumbup:

norsk_gadd
2006-06-03, 14:34
Ska du tävla? Du är lite onödigt hård om du enbart kört en beachdeff så att säga.

Grattis till en bra genomförd diet iaf..lyckats bli ruggigt hård, med lite mer overallmassa blir du giftig. :thumbup:

Jag ska tävla.... men vi väntar ett år. Detta va en test-diet, känner att har man inte gått igenom en tömning och det tunga slutet på en diet så har man egentligen inte lärt sig något alls. Jag har lärt mig massvis på den här dieten.

Men ja... som beach-deff kanske det blev lite överdrivet. ;)
Mer massa är beställt.... kommer om några år! :naughty:

norsk_gadd
2006-06-03, 14:41
Snart kommer nog bilderna.... är jäkligt sugen att se hur de ser ut i rätt storlek och med rätt beskärning..... dissector.... hallå? Det är antagligen dina 50cms armar som gör det svårt att pilla med datorn men försök! Jag är ju som ett barn på julafton.
Jaja.....
Lite stats:

Ålder: 21
Längd: 185
Vikt: 88-89kg
Tränat: alltid
Mål: Tävla
Närmaste mål: Äta min chokladkaka som ligger här.

Krille 87
2006-06-03, 14:44

Heelt sjuuuukt jävla bra !!! :hbang: :hbang: :hbang:

Dissector
2006-06-03, 14:47
Här kommer då de obligatoriska! Kanonstort grattis till Norsk_gadd efter en monsterinsats med dieten och träningen! :bow:

Dissector
2006-06-03, 14:48
Dubbel Biceps framifrån

Dissector
2006-06-03, 14:49
Dubbel biceps bakifrån

Dissector
2006-06-03, 14:49
Latspread framifrån

Dissector
2006-06-03, 14:50
Latspread bakifrån

Dissector
2006-06-03, 14:51
Mage - lår

norsk_gadd
2006-06-03, 14:52
Tack så jättemycket för hjälpen med bilderna och allt annat. Om du inte lyckas bli en grym junior-byggare om några år (vilket jag tror) så är du iaf en bra kompis. *kissass*

negative
2006-06-03, 14:56
Sidechest ?

On Topic: Ser ruskigt bra ut !

norsk_gadd
2006-06-03, 14:56
Jag är också modell (not) vilket syns på min otroliga poseringsförmåga.

Dissector
2006-06-03, 14:57
Tack så jättemycket för hjälpen med bilderna och allt annat. Om du inte lyckas bli en grym junior-byggare om några år (vilket jag tror) så är du iaf en bra kompis. *kissass*

:D
Kör på både och! :cheers:

norsk_gadd
2006-06-03, 14:58
Sidechest ?

On Topic: Ser ruskigt bra ut !

Den va visst på min kamera....

Side-chest:

fonzie
2006-06-03, 15:00
Hur lyckas du hålla kalsongerna så vita med all protan på dig? :D

negative
2006-06-03, 15:01
Helt sjukt att det blev sån skillnad på 12kg

negative
2006-06-03, 15:02
*yourock*

norsk_gadd
2006-06-03, 15:05
Fan vilka bitiga ben jag hade i jämförelse... :cryout:
Jaja, får jobba upp de, de är sega som tusan släpper inte mycket fett, däremot drar de på sig skiten fort som tusan.

Jo det känns bra, men man känner sig tokigt liten med kläder men desto större utan! :)

Ang. vita kallingar och pro-tan. Den applicerades i naket tillstånd, torkade, sen på med fillingar.

tigerofsweden
2006-06-03, 15:08
ja vad ska man säga? kommentarer känns ganska överflödiga!

Så fruktansvärt jävla bra :bow: :bow:

Den dagen (om ja någonsin kommer se ut så) så kommer ja fan sitta o ta på mig själv, seriöst!

The_RobRoy
2006-06-03, 15:34
:bow: :bow:

Man blir inspirerad att prova en riktig deff själv någongång, till nästa sommar då kanske..

Tror det kommer gå fint för dig om du börjar tävla :thumbup:

Mago
2006-06-03, 15:38
Grym! :hbang:

Bra deff! Större ben så jävlarns!

Longshot
2006-06-03, 15:41
Otroligt starkt jobbat med tanke på att detta bara vara en "test-diet". Inte många tror jag som skulle lyckats slutföra en sån här diet utan att tävla. Lycka till med träningen och framtida tävlingar :thumbup:

Jay-Z
2006-06-03, 15:47
Riktigt, riktigt bra jobbat! Imponerande att du lyckas bli så hård utan en tävling i sikte. Magrutorna är ju helt sjuka. :thumbup:

norsk_gadd
2006-06-03, 15:50
Riktigt, riktigt bra jobbat! Imponerande att du lyckas bli så hård utan en tävling i sikte. Magrutorna är ju helt sjuka. :thumbup:

Det va nära att jag körde hela Juni också, villa ha fram ribborna på benen och blir äckligt hård men ärligt talat har jag redan torskat styrka och det innebär ju muskelförlust så jag kände att det får räcka.
Ja, magen har man tur med. Tack mamma och pappa för djupa muskelfästen.

Cilia
2006-06-03, 16:39
asså magen är kanon, jäkligt imponerad av den.
Dina axlar går inte av för hackor heller.
kanske lite mer ben och vader. Men en oerhört bra utveckling och lyckad deff.

Liten Men Fet
2006-06-03, 16:56
Ser väldigt bra ut, när du väger 88-89 kg sådär hård så är du rätt så stor även om du vill ha mer massa. Lite mer ben skulle väl inte skada men det är ju väldigt få som inte lider av det problemet.

Riktigt bra deff!

shadowfire
2006-06-03, 16:57
Det där är nog de läskigaste magrutor jag någonsin sett. Har iofs inte lusläst bilder på deffade, men fifan vad djupa de ser ut o vara... kaxigt o gömma pengarna mellan rutorna på beachen i sommar o bara plocka fram mynten ur magen vid glasskiosken... :hbang:
Jefligt bra jobbat iaf!

Ryska_raketen
2006-06-03, 17:01
Ruggigt skön överkropp (då speciellt magen, biceps)Gillar även latspread bakifrån! Nice man! Lite mer krut på underdelen så kommer det hela bli :hbang: :hbang: :hbang: :hbang: :hbang:

paddanboy
2006-06-03, 17:08
De såg riktigt bra ut!

Hur lång är du?
Tog du något kort utan massa glans och brunt?
Skulle vara roligt och se det =)

Dissector
2006-06-03, 17:19
De såg riktigt bra ut!

Hur lång är du?

Här finns några tidigare bilder på honom. NÄSTAN lika hård som nu :P
(slutskedet av dieten, men innan tömning om jag minns rätt)

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=69866

norsk_gadd
2006-06-03, 18:36
De såg riktigt bra ut!

Hur lång är du?

Ser att dissector redan länkat, kommer köra något pass på KAK nu på Tisdag eller Onsdag, du kan väl titta förbi om du är sugen. ;)

tp_88
2006-06-03, 20:22
Får stämma in i kören; Riktigt bra! :thumbup:

Det ser ut som att om du inte lagt på dig muskler (?) så iaf behållt varenda gram under dieten. Det måste kännas skönt med tanke på hur "långt" du trotsallt gick med deffen, eller hur man nu ska säga.

Ser riktigt bra ut iaf, prioritera benen lite och lycka till när nu än tävlingsdebuten blir! :hbang:

paddanboy
2006-06-03, 22:32
Ser att dissector redan länkat, kommer köra något pass på KAK nu på Tisdag eller Onsdag, du kan väl titta förbi om du är sugen. ;)

Kul!
Jag kommer försöka träna Sön-Ons denna vecka, blir tyvärr alkohol på Torsdag troligtvis. Skall titta efter dig i lokalen, inga krusiduller... vart tränar du annars?

(...jag är enbart på KAK...)

Rock'nRoll
2006-06-03, 23:25
NP: The Cure - Why can't I bee you

Avesta
2006-06-04, 03:17
Förtjänar stor respekt efter en sån lyckad deff!!
mina komplimanger

har du några före och efter mått? vore intressant att veta

He-man
2006-06-04, 04:16
Sjukt att du ser så mycket större ut nu, när man jämför före och efterbilden. Starkt jobbat! :thumbup:

Genesis
2006-06-04, 06:41
Grymt! :bow:

Nina L
2006-06-04, 06:47
Helt sjukt att det blev sån skillnad på 12kgDet ser verkligen ut som en annan person.

Starkt jobbat! :hbang:

norsk_gadd
2006-06-04, 09:38
Kul!
Jag kommer försöka träna Sön-Ons denna vecka, blir tyvärr alkohol på Torsdag troligtvis. Skall titta efter dig i lokalen, inga krusiduller... vart tränar du annars?

(...jag är enbart på KAK...)

Va fan alkohol!? Nej sånt får du lägga på hyllan... om det inte är studenten förstås för isåfall räknar jag med att du glider runt på ett flak i centrala K-D och är allmänt odräglig, precis som det gjorts i alla år. :hbang:

Har tränat på KAK sen jag va 15år som kompliment till boxningsträningen på BK 25. Nu bor jag i Halmstad sen 2 år tillbaks så här tränar jag på ett gym som heter Sportsclub, enormt trevligt gym. Saknar lite tyngre hantlar och ett power-rack men vi försöker pressa ägaren.

Söndag-Onsdag, vilken tid är du där? Jag är bor hos en polare precis vid gymmet så jag kan ta mig dit när som helst!

Alla andra som skrivit: Tack för alla fina ord och ja, både jag, min flickvän, min mamma och träningskompisar är förvånade. Haha, nu ska jag jobba tillbaks styrkan sen ska jag dra på mig mer massa, mycket mer massa. Ska vinna tungvikten innan jag blir 30!

Slartibartfast
2006-06-04, 10:06
Otroligt galet! :bow: :bow:

Slartibartfast
2006-06-04, 10:21
Hur ser din träning ut? Du har ingen journal, va? Hur många gånger i veckan, totala timmar osv?

norsk_gadd
2006-06-04, 10:37
Hur ser din träning ut? Du har ingen journal, va? Hur många gånger i veckan, totala timmar osv?

Nej, ingen journal. Glömmer att uppdatera hela tiden så det känns bara irriterande. Kanske kommer en senare under hösten om jag orkar. Just nu tränar jag extremt hårt, 5-6dagar i veckan. En muskelgrupp per pass. Sliter hårt och jag ska ta en vilovecka nu, viloveckorna blir extremt viktiga när man tränar så hårt. Kör high-volume med många set och mycket övningar. Sliter som tusan på kroppen men ger treliga resultat, iaf på mig. Måste dock bli bättre på att vila på vilodagarna. Vill inte bränna ut sig..

EDIT: Kan tillägga att jag under största delen av dieten kört efter Bartolls principer, alltså INTE som jag tränar nu.

fothermucker
2006-06-04, 10:54
Riktigt, riktigt, riktigt bra jobbat. Mer ben!:thumbup:

Jacksatan
2006-06-04, 11:10
Du har gjort ett jättejobb som du ska ha allt beröm för!
Är väl bara benen som du har lite fett kvar på egentligen. Blir kul att se hur det ser ut nästa år när du tävlar. Du hade tagit hem kolozzeums bästa fysiken lätt om du ställt upp den här formen.

paddanboy
2006-06-04, 11:15
Va fan alkohol!? Nej sånt får du lägga på hyllan... om det inte är studenten förstås för isåfall räknar jag med att du glider runt på ett flak i centrala K-D och är allmänt odräglig, precis som det gjorts i alla år. :hbang:

Har tränat på KAK sen jag va 15år som kompliment till boxningsträningen på BK 25. Nu bor jag i Halmstad sen 2 år tillbaks så här tränar jag på ett gym som heter Sportsclub, enormt trevligt gym. Saknar lite tyngre hantlar och ett power-rack men vi försöker pressa ägaren.

Söndag-Onsdag, vilken tid är du där? Jag är bor hos en polare precis vid gymmet så jag kan ta mig dit när som helst!

Alla andra som skrivit: Tack för alla fina ord och ja, både jag, min flickvän, min mamma och träningskompisar är förvånade. Haha, nu ska jag jobba tillbaks styrkan sen ska jag dra på mig mer massa, mycket mer massa. Ska vinna tungvikten innan jag blir 30!

Tog studenten förra året så det har man hunnit med redan, men du vet ju hur det blir när man besöker folk... spriten nosar sig fram...

Jag har varit på KAK i 2 år ungefär nu, är inne på 3 träningsåret om än första två var rena skämtet, 1 år på Nautilus och 1 år sporadisk på KAK. Senaste är väll idagens ögon också ett skämt, men jag är ju enbart en människa... hade usel grund att börja på också. men nog om det.

BK25, då är du boxare alltså, mm då vet du ju säkert vem han pirren är och så vidare? han jobba(de) där... tänkte börja i boxning men jag skiter i det och satsar på hantlarna...

Idag vart det stängt pga helgdag... helt jävla förstörd. Så jag får göra något stållgrej och träna morgon och kväll imöra... jag kör MAX-OT principerna...

*flex*

norsk_gadd
2006-06-04, 11:30
Tog studenten förra året så det har man hunnit med redan, men du vet ju hur det blir när man besöker folk... spriten nosar sig fram...

Jag har varit på KAK i 2 år ungefär nu, är inne på 3 träningsåret om än första två var rena skämtet, 1 år på Nautilus och 1 år sporadisk på KAK. Senaste är väll idagens ögon också ett skämt, men jag är ju enbart en människa... hade usel grund att börja på också. men nog om det.

BK25, då är du boxare alltså, mm då vet du ju säkert vem han pirren är och så vidare? han jobba(de) där... tänkte börja i boxning men jag skiter i det och satsar på hantlarna...

Idag vart det stängt pga helgdag... helt jävla förstörd. Så jag får göra något stållgrej och träna morgon och kväll imöra... jag kör MAX-OT principerna...

*flex*

Pirren är en nära vän så ja, han känner jag mycket väl, jo han jobbar inte på KAK längre men så fort han tröttnat på semestern kommer han tillbaks hoppas jag.

norsk_gadd
2006-06-04, 11:59
Du har gjort ett jättejobb som du ska ha allt beröm för!
Är väl bara benen som du har lite fett kvar på egentligen. Blir kul att se hur det ser ut nästa år när du tävlar. Du hade tagit hem kolozzeums bästa fysiken lätt om du ställt upp den här formen.

Tackar, vet ju att när du säger något så är det ju inte för att smöra. Därför känns det lite extra bra nu, haha!
Bästa fysiken vet jag inte, vill inte spekulera. Det enda jag kan konstatera är att jag är fruktansvärt nöjd och så laddad som jag aldrig varit att träna och utvecklas.

mr ruhl
2006-06-04, 12:27
ge mig din överkropp!! fan vad bra det blev! är grymt imponerad, lite mer ben på det där då jäklar! :bow:

formula4shape
2006-06-04, 12:45
Hur såg deffschemat ut kost/träning? Uppe i någon annan tråd?

norsk_gadd
2006-06-04, 12:58
Hur såg deffschemat ut kost/träning? Uppe i någon annan tråd?

Nej har inte postat någon utförligare beskrivning iaf. Körde en vanlig diet helt enkelt, sänkte kolisarna till runt 200g i början. Låg på drygt 3000kcal, sen minskades detta successivt när jag kände att det blev tyngre och tyngre att minska i fett. På slutet (inte tömningen) låg jag väl runt 100-120g kolhydrater om dagen och 2300kcal. Det var jobbigt men det gav resultat.

Fyllde 2 sista veckorna med vatten och salt, tömde i fyra dagar (låg då på 40g kolhydrater om dagen förutom sista då jag låg på 20) sen fyllda jag med en jävla massa mat.

Ett basic upplägg helt enkelt. Tränade på som vanligt förutom att jag la in 2-4 cardio pass per vecka.

formula4shape
2006-06-04, 13:09
Jätteimponerande. Kommer följa din karriär med stort intresse :cool:

qwerty1
2006-06-04, 16:32
Bilden negative visade i 2an.. förebilden. Inte är väl det en förebild innan du startade deffa?

norsk_gadd
2006-06-04, 16:40
Bilden negative visade i 2an.. förebilden. Inte är väl det en förebild innan du startade deffa?

Jo absolut!
101-102kg lönnfet norrman. Go och glad!

Fettecke
2006-06-04, 16:44
daemn.... din best.
är fin tävlingsform dedär :D

norsk_gadd
2006-06-04, 17:04
ge mig din överkropp!! fan vad bra det blev! är grymt imponerad, lite mer ben på det där då jäklar! :bow:

Haha, nu ska vi inte överdriva. Ska lägga på mig rejält med massa nu bara, har höga mål så något halvdant bygge kommer inte tolereras. Benen och vaderna är katastrof och måste förbättras omgående. Som tur är ska min träningskompis också prioritera benen så det kommer nog bli bra ändå.
You ain´t seen nothing yet!
:hbang:

qwerty1
2006-06-04, 17:20
Fan vad imponerande..

Kan man få lite stats? ;)

norsk_gadd
2006-06-04, 17:28
Fan vad imponerande..

Kan man få lite stats? ;)

Tackar så mycket.
Jo, kan du väl. Vad vill du veta?

Fettecke
2006-06-04, 17:30
Tackar så mycket.
Jo, kan du väl. Vad vill du veta?
tjaaa... det gamla vanliga, hur stor k*k har du?....

nej, men jag menar de 3 heliga och andra övningar du är nöjd med! :D

norsk_gadd
2006-06-04, 17:33

nej, men jag menar de 3 heliga och andra övningar du är nöjd med! :D

Innan dieten:
Bänk: 3:or på 140
Böj: 3:or på 180
Marklyft: 3:or på 210
I övrigt vet jag inte riktigt vad som kan va intressant.

Efter dieten.
Bänk: 3:a på 130
Böj: 3:or på 160 :em:
Marklyft: 3:a på 200 som bäst under dieten

Så nu ska jag bli starkare än någonsin igen men inte fet. Kommer inte gå upp mer än några kg. Finns ingen större anledning för mig att va bulkig, trivs bättre såhär.

polaren
2006-06-04, 17:36
Det ser jättebra ut! Synd att dina ben inte verkar ha vuxit lika bra som överkroppen, eller så ser det bara ut så om inte fettet har släppt lika bra där (du är stark i benen iaf ;)).

Bra bra! :)

shadowfire
2006-06-04, 17:42
Det hade man ju nästan kunnat räkna ut att det skulle ligga i ditt intresse fette...

Tycker du har bra nivå på de tre heliga Norrgadden, keep it up! :thumbup:

Cerberus
2006-06-04, 19:03
galet lyckad deff!! Hoppas du är grymt jävla stolt över ditt arbete!

Helt sjukt att du ser så jävla mkt större ut nu än i början av deffen. Inspirerande! Sån hårdhet ska jag sikta på nästa år :D

sgtbarnes
2006-06-04, 19:40
Helt sinnessjukt bra och otroligt motiverande!

:bow:

Kimball
2006-06-04, 23:49
Daaaamn, du ÄR mitt ideal from now on! Är jag i närheten av dedär om 4-5 år tänker jag fan vara nöjd!

Avesta
2006-06-05, 02:26
några mått (före och efter) buddy?

OggeP
2006-06-05, 05:35
Det ser riktigt bra ut! Starkt jobbat! :thumbup:

Ska jag anmärka på någonting så är det att benen är lite släta och ovansida bröst skulle behöva lite mer kött. Annars är det riktigt bra, snygg hårdhet och grym mage! *yourock*

Pepz
2006-06-05, 08:18
mycket föredömliga bilder!

Ser grymt bra ut och dina svagheter vet du ju om själv så jag ser fram emot att se dig på scen om nått/några år.

Lycka till!

Klo
2006-06-05, 09:52
Snyggt speciellt axlar och mage. Grymt hårt för att vara en "testdiet". Overall mkt imponerande, din utveckling kommer att följas. Lycka till med tävlingssatsningen :thumbup:

jesse
2006-06-09, 07:10
Grym form!

mangs
2006-06-09, 15:12
Nästan för bra form. ;)

Denna tråd fick mig att stoppa in påsen med chips i skåpet igen och jag skall nu ge mig ut på en löprunda istället. :hbang:

Ectomorph
2006-06-09, 15:16
Jäkla bra form!

maxz
2006-06-11, 15:56
Fan vilken fin kropp du har, magrutorna syns skitbra :thumbup:
Måste även påpeka att dina biceps är riktigt stora! :bow:

mvh/ maxz

negative
2006-06-11, 19:03
HenrY !! Var är du ? :naughty:

Börje H
2006-06-22, 08:59
Wtf Gadd, det blev ju helt tokigt bra det där!! *screwy*
Benen måste väl straffas mer, men du gör säker hemläxan nu när den tydliggörs. Lycka till i framtiden:hbang:

bengdoktor
2006-06-22, 10:02
Riktigt snygg fysik! Det hade man aldrig trott att så mkt muskler rymdes under fettet :) Otroligt bra gjort!

Hur har du fått den galna magen? Den sticker liksom ut fårn din fysik eftersom den är så jädra vältränad. Har du tränat den mkt mkt mer än resten eller har du bara anlag att få en grym tvättbräda? Rutorna såg stora ut även innan deffen!

norsk_gadd
2006-06-22, 13:27
Riktigt snygg fysik! Det hade man aldrig trott att så mkt muskler rymdes under fettet :) Otroligt bra gjort!

Hur har du fått den galna magen? Den sticker liksom ut fårn din fysik eftersom den är så jädra vältränad. Har du tränat den mkt mkt mer än resten eller har du bara anlag att få en grym tvättbräda? Rutorna såg stora ut även innan deffen!

Magen kommer av tidig gymnastik träning från 7år-13år. Därefter ett antal års thaiboxning (13-18år). Det blev enormt många repetitioner och med tiden gav det utdelning och jag kör nästan aldrig mage överhuvudtaget. Har börjat med det nu för att förbättre den ännu mer, kul att ha en freakig muskel som sticker ut. Försöker förbättre nedre delen samt även sidorne (som jag ej kommer på namnet på just nu). För övrigt har jag bara haft tur med generna eftersom magmusklerna fäster så långt in så att säga.

Börje_H: Tack så mycket, kör benen hårt som fan just nu två gånger i veckan. Håller tummarna! :)

HajduMan
2006-06-22, 14:37
extrem förvandling, snyggt!

Whistler
2006-10-17, 23:31
Och jag blev helt plötsligt sugen på att bara skita i allt, gå och köpa två pizzor och en påse chips och bli datornörd igen. Kanske satsa på att varva Baldur's Gate-serien ett par gånger innan jul.

Fan...

norsk_gadd
2006-10-17, 23:33
Och jag blev helt plötsligt sugen på att bara skita i allt, gå och köpa två pizzor och en påse chips och bli datornörd igen. Kanske satsa på att varva Baldur's Gate-serien ett par gånger innan jul.

Fan...

Och jag blir avundsjuk då jag aldrig lyckats slutföra ett baldur spel....

Fan...

zpliffen
2006-10-18, 15:30
Riktigt imponerade. Hur länge deffade du?

Mattiazz
2006-10-19, 07:24
Du ser riktigt Finsk ut :D

Brooklyn
2006-10-19, 15:12
Du ser riktigt Finsk ut :D
*slap*

Osciz
2006-12-08, 23:08
Nu har jag hittat min förebild :D

norsk_gadd
2006-12-10, 12:33
Nu har jag hittat min förebild :D

TUSEN TACK!, jättekul att höra men sikta högre! Ett litet tips är Flew Lewis, min personliga idol för tillfället. Ödmjuk kille med fötterna på jorden och en sju h-e´s fysik, vaderna är INSANE!!

ROMPE
2007-01-02, 21:38
hur länge deffade du?

norsk_gadd
2007-01-02, 22:19
hur länge deffade du?

16veckor... ungefär lagom tycker jag nog, längre än så blir för tjatigt och kortare så skulle jag inte komma i form.

gusten86
2007-01-02, 22:44
Riktigt snyggt resultat!
Hur såg en typisk dag ut för dig under deffen? Träning/Kost etc.

s0ft
2007-01-03, 15:04
Satan, inte lite vältränad.. Ge mig 10 år så när jag nog ikapp ;)