Visa fullständig version : Kolhydratsladdning... trött på potatis
norsk_gadd
2006-06-02, 13:02
Håller på och kolhydratsladdar nu och ska ju undvika allt salt, så vad har man till de otaliga kg potatis man tillagat?
Några tips? Allt är välkommet!
Har nu ätit 2kg potatis utan något på och jag tror snart att jag avlider av tristess, eftersom jag inte dricker vatten till (några få klunkar) så blir det ofattbart torrt!:cryout:
Håller på och kolhydratsladdar nu och ska ju undvika allt salt, så vad har man till de otaliga kg potatis man tillagat?
Några tips? Allt är välkommet!
Har nu ätit 2kg potatis utan något på och jag tror snart att jag avlider av tristess, eftersom jag inte dricker vatten till (några få klunkar) så blir det ofattbart torrt!:cryout:
Skiva den efter den svalnat och lägg på knäckebröd.
jag käkade med olja och vinäger samt färska örtkryddor
Bara två kg potatis. Det var inte mycket. Klo tryckte i sig 4 kg på två dagar och jag brukar kunna få ned 5 eller 6 kg*spy*
Potatis är bra för det är en rik källa till kalium.
Annars så går vanligt parboild ris typ morbror Ben eller Kungsörnens pasta. De är i princip saltfria.
Vad ska du ladda till ?
norsk_gadd
2006-06-02, 20:05
Bara två kg potatis. Det var inte mycket. Klo tryckte i sig 4 kg på två dagar och jag brukar kunna få ned 5 eller 6 kg*spy*
Potatis är bra för det är en rik källa till kalium.
Annars så går vanligt parboild ris typ morbror Ben eller Kungsörnens pasta. De är i princip saltfria.
Vad ska du ladda till ?
Nej, uppe i 3kg nu, och 400g ris också. Börjar ta sig!
Jag ska ta lite kort imorgon för att avsluta min diet, så jag har tömt mig i en vecka och ska nu försöka fylla på igen. Är ju nybörjare så det är svårt att veta om man gör rätt. Svaret kommer imorgon!
Nej, uppe i 3kg nu, och 400g ris också. Börjar ta sig!
Jag ska ta lite kort imorgon för att avsluta min diet, så jag har tömt mig i en vecka och ska nu försöka fylla på igen. Är ju nybörjare så det är svårt att veta om man gör rätt. Svaret kommer imorgon!
Varför ska du äta så mycket potatis?
heh, förstog inte riktigt vad du ska göra, haru deffat och ska fylla på med mat? :confused:
Jag körde iaf med pasta + banan, eller ris + banan. Tycker bananen gör att det blir mycket lättare att få i sig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.