Visa fullständig version : Chinsstång
Niclaaas
2006-06-02, 10:28
Kort fråga: Går det att få tag på en hyfsad chinsstång för runt tusenlappen? Helst i uppsala/stockholmsområdet, begagnat är helt OK.
Liten Men Fet
2006-06-02, 12:15
Kort fråga: Går det att få tag på en hyfsad chinsstång för runt tusenlappen? Helst i uppsala/stockholmsområdet, begagnat är helt OK.
Om du vill ha en sån som man sätter i dörrposten så gav jag 200 pix för min på intersport eller stadium. Fungerar bra tycker jag.
Niclaaas
2006-06-02, 12:38
Om du vill ha en sån som man sätter i dörrposten så gav jag 200 pix för min på intersport eller stadium. Fungerar bra tycker jag.
tack, men jag är inte ute efter någon man sätter i dörren. mer något åt det här hållet:
fast den kostar nästan 2500kr (och såg skum ut)
du får väl ta å svetsa en själv :)
lär ju vara rätt så lätt även för en som inte är världsmästare på att svetsa, eller be nån polare som kan om man aldrig har svetsat själv..
edit: dom blir nog inte så snygga dock, fast det spelar nog inte så stor roll om man typ ska ha den i ett garage
Niclaaas
2006-06-02, 14:36
du får väl ta å svetsa en själv :)
lär ju vara rätt så lätt även för en som inte är världsmästare på att svetsa, eller be nån polare som kan om man aldrig har svetsat själv..
edit: dom blir nog inte så snygga dock, fast det spelar nog inte så stor roll om man typ ska ha den i ett garage
kan inte svetsa och har inga grejer för att göra det ändå. samma gäller för mina kompisar, tyvärr. om det är någon på kollo som kan och har lust att tjäna en slant så är det bara att PM:a.
och nej, utseende spelar ingen roll alls. den ska till hyresgästföreningens lilla källargym. bara den funkar så...
MasterChief
2006-06-02, 14:49
Kolla med http://www.almcareplan.se/sv/index.html
Niclaaas
2006-06-02, 19:50
Kolla med http://www.almcareplan.se/sv/index.html
Tack för tipset, skall kollas
Jag är ingen hobbymoderator men lite riskfyllt att posta länk till en annan webshop.
Det skall väl inte innebära några problem då den sidan endast verkar ha träningsutrustning och om inte jag har missat något så har inte Kolozzeum det i sitt sortiment.
Inte helt ofarligt att ens nämna att det "kan" finnas andra webshoppar påå internet
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.