Visa fullständig version : Oolong te, köpa var?
Har letat efter Oolong (tror stavningen är korrekt) te utan framgång, bor i norrtälje men har ej kunnat hittat det i de vanligaste affärerna där, är ofta i i stockholm, men har inte orkat leta (ännu) i affärerna där, tips tas i mot tacksamt, helst te påsar.
Cerberus
2006-06-02, 07:08
Kosttillskotts-affärer bör ha dom tycker jag.
VIlken välsorterad tebutik som helst bör ha det hemma, annars kan de säkert ta hem det.
Cerberus
2006-06-02, 07:25
hur smakar oolong te? Vore spännande att pröva, vad för häxaktiga krafter har denna dryck?
Irresistible
2006-06-02, 15:23
Det går att beställa på http://gronateimporten.se
det finns olika sorter där, jag beställde vitt te och de var jättegott, ganska billigt oxå =)
Får anstränga mig lite mer verkar det som, tack för svaren, fick inte din länk att funka irresistebel (grön the import).
Häxaktiga krafter vet jag inte om , men jag har läst ngn stanns att det ska kunna hjälpa till med fettförbränning (små ytte pytte procent, men många bäckar små..., allt för att slippa anstränga sig), och eftersom jag deffar och jag vill fascilitera detta lite snabbare så skulle det passa bra. har ingen aning om hur det smakar.
Får anstränga mig lite mer verkar det som, tack för svaren, fick inte din länk att funka irresistebel (grön the import).
Häxaktiga krafter vet jag inte om , men jag har läst ngn stanns att det ska kunna hjälpa till med fettförbränning (små ytte pytte procent, men många bäckar små..., allt för att slippa anstränga sig), och eftersom jag deffar och jag vill fascilitera detta lite snabbare så skulle det passa bra. har ingen aning om hur det smakar.Det gäller väl alla gröna teer? Och i mindre grad svarta pga koffeinet?
Är oolong extra bra på något vänster?
Lipton hade ju relativt goda kaktus- och persikoteer gjorda på grönt te förr men de har visst försvunnit :/ så nu smakar alla gröna teer mindre gott.
Kobbs lyckoblandning och Twinings lady grey är fina grejer.
Lipton hade ju relativt goda kaktus- och persikoteer gjorda på grönt te förr men de har visst försvunnit :/ så nu smakar alla gröna teer mindre gott.
Persikosmaken var suverän, sörjer den än idag. Nu får man dra till the-butiken och köpa dyr lösvikt istället, "Grön och Skön" heter nån jag köpte och den var nästan lika god.
machine gun
2006-06-04, 15:48
Det gäller väl alla gröna teer? Och i mindre grad svarta pga koffeinet?
Grönt te innehåller ju också koffein. Eftersom koffein dessutom kan höja ämnesomsättningen yttepyttelite borde det väl effekten vara i högre grad ju mer koffein teet innehåller?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.