handdator

Visa fullständig version : Anakata erkänner palmemordet, TPB uppe imorrn kväll.

aliquis
2006-06-01, 16:14
http://swartz.typepad.com/texplorer/2006/06/anakata_erknner.html

jwzrd
2006-06-01, 16:18
Hyffsat stort ego på den pojken.

Nina L
2006-06-01, 16:24
Hyffsat stort ego på den pojken.
Jag förfäras också. :D

jwzrd rasar mot stora egon ;-)

aliquis
2006-06-01, 17:13
Jag förfäras också. :D

jwzrd rasar mot stora egon ;-)Erkänn att du vill ha honom, han är manlig!
http://hem.bredband.net/b137835/tpb_busted.jpg

jwzrd
2006-06-01, 17:25
Haha ffs, är det någon som antyder att mitt ego är stort? Ok, ställ er i kö :laugh:

Nina L
2006-06-01, 17:27
Haha ffs, är det någon som antyder att mitt ego är stort? Ok, ställ er i kö :laugh:Jag anmäler mig som första kvinna i glashuset! :D

jwzrd
2006-06-01, 17:29
Jag anmäler mig som första kvinna i glashuset! :D

Polldags om största egot? Fler kandidater?

Allan
2006-06-01, 17:31
Vilken tönt.

allan

Pudzianovski
2006-06-01, 17:32
Vilken tönt.

allan

Märkligt nog håller jag med.

Trance
2006-06-01, 17:34
Anakata är ju internetkändis inom vissa kretsar, han är väl ingen tönt. Sedan varför inte, han står för det han tror på iallfall.

Allan
2006-06-01, 17:39
Anakata är ju internetkändis inom vissa kretsar....

Wow......

allan

Trance
2006-06-01, 17:40
Wow......

allan

Ja visst är det häftigt. Jag är tyvärr inte inom dessa kretsar, men ibland önskar jag att jag var. På riktigt.

Yankeee
2006-06-01, 17:41
Som vanligt när allan skriver något undrar man varför han har ett behov av att trycka ner andra.

jwzrd
2006-06-01, 17:41
Anakata är ju internetkändis inom vissa kretsar, han är väl ingen tönt. Sedan varför inte, han står för det han tror på iallfall.

Man kan inte samtidigt håna rättsväsendet genom att göra som han gjorde och samtidigt skrika om att man är utsatt för ett trasigt rättssystem. Antingen tillerkänner han ju systemet fullkomlighet och rättar sig efter det, eller så erkänner han inte systemet öht och låter även bli att påstå att någon annan korrumperat det.

Trance
2006-06-01, 17:46
Man kan inte samtidigt håna rättsväsendet genom att göra som han gjorde och samtidigt skrika om att man är utsatt för ett trasigt rättssystem. Antingen tillerkänner han ju systemet fullkomlighet och rättar sig efter det, eller så erkänner han inte systemet öht och låter även bli att påstå att någon annan korrumperat det.

Enligt han så gjorde han ju ingenting olagligt, eller hur. Sedan så kan man väl klaga på rättsövergrepp även om man gör olagliga saker.

Sedan Yankeee så rullar min kundvagn på, allans förtryckarmetoder har inte lyckats välta den än.

Tigerkotten
2006-06-01, 17:47
Som vanligt när allan skriver något undrar man varför han har ett behov av att trycka ner andra.

Mjo inte första gången precis, alla som sitter o pratar här om saker och ting hade väl inga liv pratade om han förut. Det kan man ju göra irl med personer istället!

MasterChief
2006-06-01, 17:48
Alltså, innan ni pissar vidare på Anakata kan ni väl för en kort sekund beakta om ni besitter samtliga fakta. Nu utgår ni från en blog...

Pudzianovski
2006-06-01, 17:53
För egen del så utgår jag naturligtvis från länken i första posten och stämmer den så är han en tönt. Att erkänna ett mord på Palme...tja...då är man en tönt.

Trance
2006-06-01, 17:54
För egen del så utgår jag naturligtvis från länken i första posten och stämmer den så är han en tönt. Att erkänna ett mord på Palme...tja...då är man en tönt.

Varför?

christian
2006-06-01, 17:55

Typiskt äldre-symtom. Man har slutat lyssna på alla "nymodigheter", och gör "gammal vet bäst" till sitt mantra. Det leder till ett tunnelseende där man, för sig själv, rättfärdigar att trycka till "småglinen" som ju ändå inte vet lika bra som han själv.

Pudzianovski
2006-06-01, 17:57
Varför?

Det är respektlöst. Det är ganska omoget. Det har inget med fallet att göra. Plus det som JWZRD redan skrivit.

Du behöver inte hålla med.

Nina L
2006-06-01, 18:00
Typiskt äldre-symtom. Man har slutat lyssna på alla "nymodigheter", och gör "gammal vet bäst" till sitt mantra. Det leder till ett tunnelseende där man, för sig själv, rättfärdigar att trycka till "småglinen" som ju ändå inte vet lika bra som han själv.For the record: Jag håller inte med.

När det gäller Anarkas töntighet så har jag ingen åsikt. Jag känner inte snubben och har för lite koll på vad som hänt.

jwzrd
2006-06-01, 18:14
Enligt han så gjorde han ju ingenting olagligt, eller hur. Sedan så kan man väl klaga på rättsövergrepp även om man gör olagliga saker.

Sedan Yankeee så rullar min kundvagn på, allans förtryckarmetoder har inte lyckats välta den än.

Tja, klart han kan klaga. Men det ÄR så att min skyldighet är inte öht kopplat till vad jag påstår om den. Bara för att jag härjar om att jag är oskyldig efter att jag dödat någon betyder inte det att jag är det... som sagt. OCH om det nu är så att jag vill håna rättsväsendet för att det inte fungerar, är köpt av ett företag genom att, tja vad som helst, så faller det platt när jag i nästa mening skriker om rättsövergrepp... när vem som helst fattar att polisen tammefan VISST får göra husrannsakan och beslagta saker om det finns starka brottsmisstankar!

Ni blir ägda era fån. Det hela är en publicitetskupp för att få fram sig själv mer i rampljuset och sitt parti.

Trance
2006-06-01, 18:19
Tja, klart han kan klaga. Men det ÄR så att min skyldighet är inte öht kopplat till vad jag påstår om den. Bara för att jag härjar om att jag är oskyldig efter att jag dödat någon betyder inte det att jag är det... som sagt. OCH om det nu är så att jag vill håna rättsväsendet för att det inte fungerar, är köpt av ett företag genom att, tja vad som helst, så faller det platt när jag i nästa mening skriker om rättsövergrepp... när vem som helst fattar att polisen tammefan VISST får göra husrannsakan och beslagta saker om det finns starka brottsmisstankar!

Ni blir ägda era fån. Det hela är en publicitetskupp för att få fram sig själv mer i rampljuset och sitt parti.

Han för fram sin sak att han är oskyldig, om han är det eller inte vet vi väl inte än? Under tiden så är det väl klart att han får klaga på hur han blir behandlad om han blir behandlad dåligt. På samma sätt som jag skulle bli lite ilsk om polisen tog min bil för att jag körde 10 kilometer för fort.

Vem blir ägd och hur. Det är ingen publicitetskupp, det är ett gäng unga människor som chattar och vad de säger sprider sig. De skojar och snackar skit. Överanalysera inte allt nu.

Nitrometan
2006-06-01, 18:20
Det kanske var han? Och nu vill han erkänna?

HenrY
2006-06-01, 18:34
Typiskt äldre-symtom. Man har slutat lyssna på alla "nymodigheter", och gör "gammal vet bäst" till sitt mantra. Det leder till ett tunnelseende där man, för sig själv, rättfärdigar att trycka till "småglinen" som ju ändå inte vet lika bra som han själv.

Haha precis!:):thumbup:

Gandalf
2006-06-01, 19:01
Nu måste väl TV 3 och andra skitkanaler ha med honom i sina program där han kan sitta o säga att han "kanske" mördade palme och kvällspressen kan ju sälja en massa nya tidningar då dom kan skriva om han som "erkände" palme mordet.
Man måste väl ha lite humor även om man är polis så jag tror polisen tog detta med humor och ingen skada skedd, förutom att några "gamlingar" retar sig på det.

reinholdsson
2006-06-01, 19:08
hmm. Till idg sa han ju "Polisen nekade mig offentlig försvarare så jag sa ingenting alls"

aliquis
2006-06-01, 19:21
För egen del så utgår jag naturligtvis från länken i första posten och stämmer den så är han en tönt. Att erkänna ett mord på Palme...tja...då är man en tönt.Ja alla vet ju att det var looptroop-terrorister!

Råg i ryggen, säd i brallan!

aliquis
2006-06-01, 19:23

Ni blir ägda era fån. Det hela är en publicitetskupp för att få fram sig själv mer i rampljuset och sitt parti.Nu verkar det ju iofs inte vara starka brottsmisstankar utan starka påtryckningar från den amerikanska mediaindustrin via politiker. Men ändå...

aliquis
2006-06-01, 19:25
Han för fram sin sak att han är oskyldig, om han är det eller inte vet vi väl inte än? Under tiden så är det väl klart att han får klaga på hur han blir behandlad om han blir behandlad dåligt. På samma sätt som jag skulle bli lite ilsk om polisen tog min bil för att jag körde 10 kilometer för fort.

Vem blir ägd och hur. Det är ingen publicitetskupp, det är ett gäng unga människor som chattar och vad de säger sprider sig. De skojar och snackar skit. Överanalysera inte allt nu.I själva verket är det ju jwzrd som gärna vill känna att han får äga lite så livet får en gnutta mer mening, för några sekunder.

Bolio
2006-06-01, 20:11
Vilket parti pratar du om jwzrd? Och anakata är inte tönt. Han har ju inte brytit mot någon lag. Det är just det som är grejen. För övrigt är anakata en av de absolut intelligentaste människorna på jordeytan. På riktigt. Objektivt sett. Om ni bara hade någon aning. *flex*

Bolio
2006-06-01, 20:36
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=52447&a=602092

Kanske jwzrd, Allan & co. borde ta och kamma sig grundligt?

Allan
2006-06-01, 20:38
Är du släppt mot borgen nu eller...?

allan

Bolio
2006-06-01, 20:39
Är du släppt mot borgen nu eller...?

allan

Va? Vad menar du med det?

Trance
2006-06-01, 20:41
Va? Vad menar du med det?

Jag undrar lite samma där. Allan förklara dig, vi förstår inte vad du vill delge oss!

Jense
2006-06-01, 20:47
Jag undrar lite samma där. Allan förklara dig, vi förstår inte vad du vill delge oss!
allan säger att Bolio är anakata

MYSTIKEN TÄTNAR

Fatalist
2006-06-01, 20:48

Anakata är en fis i rymden jämfört med storheter som t ex amerikanska Krrios!!! omg lol

*kissass*

Kaboffastar
2006-06-01, 20:48

MYSTIKEN TÄTNAR

Exakt. *popcorn*

Bolio
2006-06-01, 20:50
Eeeeeeeh??? *screwy*

Trance
2006-06-01, 20:51

MYSTIKEN TÄTNAR

Allan vet något! Allan har använt sina grymma hacker-skills och har med dessa spårat ner bolio/anakata. Fan, det visste man inte. Men...anakata såg inte kurdisk ut. bolio har ljugit för oss! Han är inte alls kurd, han är en mesig svenne och har säkert en normalstor penis dessutom!

Tack allan för att du välte denna kundvagn av lögner.

Bolio
2006-06-01, 20:54
Nej men seriöst, jag skulle gärna vilja ha ett svar. Vadå borgen? Påstår du att jag har suttit inne Allan? Eller vad?

Nitrometan
2006-06-01, 20:55
För övrigt är anakata en av de absolut intelligentaste människorna på jordeytan. På riktigt. Objektivt sett. Om ni bara hade någon aning. *flex*
Jag trodde det var du? Som var intelligentast?

Men ni kanske är lika smarta?

Nitrometan
2006-06-01, 20:56
Tack allan för att du välte denna kundvagn av lögner.
Kurdvagn om jag får be!

Bolio
2006-06-01, 20:56
Jag trodde det var du? Som var intelligentast?

Men ni kanske är lika smarta?

På olika sätt kan man säga. Jag är bra på en del grejer, och anakata på annat. Och jag har aldrig påstått att jag är smartast. Däremot att anakata är det. Och det står jag för, och kan också bevisa objektivt ur naturlagar och termodynamik och massa annat.

Bolio
2006-06-01, 21:11
Ok, nu börjar det kännas lite obehagligt. Kan jag få ett svar på vad du menar Allan?

aliquis
2006-06-01, 21:14
Kurdvagn om jag får be!:laugh: :thumbup:

jwzrd
2006-06-01, 21:16
I själva verket är det ju jwzrd som gärna vill känna att han får äga lite så livet får en gnutta mer mening, för några sekunder.

Nawww :/

Snake
2006-06-01, 21:32
Som vanligt, allan säger nått sen vägrar han svara på tilltal.

jwzrd
2006-06-01, 21:36
Som vanligt, allan säger nått sen vägrar han svara på tilltal.

En av dom få som kan äga sig själv?

aliquis
2006-06-01, 22:45
:d:d

Herkulez
2006-06-01, 22:48
En av dom få som kan äga sig själv?
lollerskates :D

Dumleman
2006-06-01, 23:16
Är det verkligen lagligt att erkänna brott som man omöjligen kan ha begått?

aliquis
2006-06-01, 23:17
Är det verkligen lagligt att erkänna brott som man omöjligen kan ha begått?Varför skulle det inte vara det? Vad skulle du få för straff? Fängelse?

Dumleman
2006-06-01, 23:24
Varför skulle det inte vara det? Vad skulle du få för straff? Fängelse?
Jag vet inte men jag kan gissa vilt. "Egenmäktig förfarande i rättssak", "grovt försvårande av utredning" osv.. säg några dagsböter.

reinholdsson
2006-06-02, 00:00
Är det verkligen lagligt att erkänna brott som man omöjligen kan ha begått?

Verkar ju inte som han sagt detta iofs, då han själv sa till IDG att han inte sa någonting alls.