handdator

Visa fullständig version : veet - for men

AlexGBG
2006-05-31, 23:09
jag läste nyss vaxningstråden men tänkte höra om nån har provat veet for men? lär ju vara bra mkt skönare än vaxning, men hur står sig resutltatet och hur blir resultatet?

MilkmaN
2006-05-31, 23:09
Är inte Veet for men vax för män?

AlexGBG
2006-05-31, 23:10
Är inte Veet for men vax för män?

dom gör både vax och nån kräm av nått slag som tar bort håren.

MilkmaN
2006-05-31, 23:11
dom gör både vax och nån kräm av nått slag som tar bort håren.

Seems scary. I'm gonna stick with the razor und der maskin.

Arnesson
2006-05-31, 23:12
Jag kör krämen under armarna, funkar bra. Men det är ju lika kortvarigt som rakning.

Tvivlar dock på att det är hälsosamt, en polares tub (inte weet, men liknande kräm) hafe frätit sönder :D

AlexGBG
2006-05-31, 23:14
Jag kör krämen under armarna, funkar bra. Men det är ju lika kortvarigt som rakning.

Tvivlar dock på att det är hälsosamt, en polares tub (inte weet, men liknande kräm) hafe frätit sönder :D

haha, det lät ju roligt..

det är ju dumt att man inte bör använda krämen där för "intimt" bruk, så farligt borde det ju inte vara som kille kan man tycka..

mini
2006-05-31, 23:16
haha, det lät ju roligt..

det är ju dumt att man inte bör använda krämen där för "intimt" bruk, så farligt borde det ju inte vara som kille kan man tycka..
Som tjej kan man ju göra det, köp en tub och prova. Finns en sort som ska vara något mildare vilket kan vara ett alternativ.

AlexGBG
2006-06-01, 09:43
Som tjej kan man ju göra det, köp en tub och prova. Finns en sort som ska vara något mildare vilket kan vara ett alternativ.

hmm. jag har för mig att på båda tuberna (man och kvinna) stod att det inte var lämpat för intimt bruk men jag kan ha fel.

ett roligt practical joke är ju att tömma flick/pojkväns schampoflaska och fylla på med veet istället, får man ju vara med när dom ska skölja ur det och hindra dom lite så medlet får verka. sen får man en fin partner med förmodligen synnerligen lustig hårväxt :)

mini
2006-06-01, 09:48
hmm. jag har för mig att på båda tuberna (man och kvinna) stod att det inte var lämpat för intimt bruk men jag kan ha fel.

ett roligt practical joke är ju att tömma flick/pojkväns schampoflaska och fylla på med veet istället, får man ju vara med när dom ska skölja ur det och hindra dom lite så medlet får verka. sen får man en fin partner med förmodligen synnerligen lustig hårväxt :)
Det står så på tuben ja. Du behöver ju inte gnugga in det under förhuden direkt, prova på ett mindre känsligt ställe så du inte är allergisk, och använd sedan sunt förnuft så tror inte jag det ska vara några problem.

Och ja, himla kul practical joke. Hårväxten blir inte lustig, den blir inte alls.

Mass-Tech
2006-06-01, 09:48
.

Det funkar inte riktigt.

AlexGBG
2006-06-01, 09:50
Det står så på tuben ja. Du behöver ju inte gnugga in det under förhuden direkt, prova på ett mindre känsligt ställe så du inte är allergisk, och använd sedan sunt förnuft så tror inte jag det ska vara några problem.

Och ja, himla kul practical joke. Hårväxten blir inte lustig, den blir inte alls.

nää.. det hade jag inte tänkt göra heller, har inget hår öht där ändå..

jag skulle inte ha nått emot om nån gjorde det på mig..

edit: jag var inte såå seriös med det skämtet..

Evensar
2006-06-01, 09:50

Metaltub va de också.

skyler
2006-06-01, 09:51
Jag och min kille anvander bada veet. Bade han och jag anser att veet for women ar den battre av de tva. Speciellt den snabbverkande moussen (3min).

AlexGBG
2006-06-01, 09:53
Jag och min kille anvander bada veet. Bade han och jag anser att veet for women ar den battre av de tva. Speciellt den snabbverkande moussen (3min).

jag får väl prova den då..

Herkulez
2006-06-01, 10:50
veet rules, snodde alltid från exet. då var det i en tub som en kräm, den funkade riktigt bra tom på mina extremt manliga hårstrån.

Antosh
2006-06-01, 11:35
Fungerar rätt bra...har du kraftig hårväxt så ta gärna för mycket än för lite när du smetar på dock..du får prova dig fram där

enda nackdelen är väl att det luktar *spy*

Arnesson
2006-06-01, 11:39
Fungerar rätt bra...har du kraftig hårväxt så ta gärna för mycket än för lite när du smetar på dock..du får prova dig fram där

enda nackdelen är väl att det luktar *spy*

Fan svårt att bli av med lukten också...

Herkulez
2006-06-01, 11:45
Fan svårt att bli av med lukten också...
har då aldrig känt att det luktar av det, man ska ju duscha av sig det efteråt.