Visa fullständig version : Den söta tösa - sista chansen imorgon
Jag pluggar, som jag kanske nämnt, till sjuksköterska. I min klass går en flicka som jag är lite smått betuttad i. Imorgon har vi sista tentan, vilket förmodligen betyder att jag inte kommer att träffa henne förrän i augusti igen. Jag har alltså en sista möjlighet att snacka med henne för att kunna träffa henne under sommaren på ett eller annat sätt.
Vi är inte superbundis, men snackar lite då och då i klassen, och jag vet i princip precis vad jag ska (?) säga till henne imorgon, utan att det verkar det minsta misstänkt. Väldigt oskyldigt.
Lite mesigt att ge sig på sådant här sista dagen, men å andra sidan frågar jag henne inte om hon vill gifta sig med mig. Det gäller inte ens en "dejt" - verkligen inte - utan snarare en möjlighet att träffa henne igen och lära känna henne bättre.
Så varför i helvete besvärar jag er med den här skiten?
Jo...
1. Jag behövde skriva av mig.
2. Om någon har några åsikter/tips angående det hela så är det välkommet.
3. För att pressa mig själv. I och med att jag är så jävla blyg när det gäller sådant här behöver jag en rejäl spark i arslet. Så därför är ni välkomna att spydigt fråga mig om jag snackade med henne, och ännu mer spydigt pika mig om det visar sig att jag fegade ur.
Och ja, det var jag som för två månader sedan startade en tråd om att det tagit slut med tjejen. Håll käft! :D
Vad är det du ska säga?
Och oavsett vad, säg det! Vad har du att förlora?
Vad är det du ska säga?
Äh, det jag ska säga är ganska ointressant. Bara ett par väldigt oskyldiga förslag. Spelningar och skit.