handdator

Visa fullständig version : Slutet på Säsong 5 av 24! [Spoilers]

Callister
2006-05-30, 23:37
Ingen tråd om serien, bara slutet.
What the fuck?! När jack blev kidnappad i slutet tappade jag andan. Vad ska hända nu? Ska säsong 6 börja när han suttit och blivit plågat i ett halvår? Jag tror inte han kommer ge efter för tortyr av kineserna. De nämndes ju att det var farlig information han kunde ge dem. Det var ju någon annan gång Jack blev torterad tills hjärtat stannade och han sa ju inget. Känns ju inte heller så troligt att han ska överleva där i sex månader om han inte säger något. *screwy*

Vad ska säsong 6 gå ut på? Jacks flykt? USA får hem honom för att han ska lösa något nytt mysterium i Kaliforninen? Jack dödar hela kina? :D

Papi
2006-05-30, 23:40
Jag hoppas att säsong 6 utspelas i Kina. Det kan behövas miljöombyte i den serien nu. En Prison Break variant, där Jack bryter sig ut ur fängelset under ett dygns tid vore en cool grej!

Snake
2006-05-30, 23:41
Dom har ju minst sagt många val att förändra serien iaf. - förhoppningsvis till något grymt.

Callister
2006-05-30, 23:45
Japp, de har möjligheter. Men hur tråkigt skulle det inte vara om han skulle bryta sig ur helt själv i 24 avsnitt? Då vore det roligare om kanske Bill och Chloe frilansades dit och hjälpte honom + några andra (det lär ju finnas många amerikaner där, agenter ex. Så kunde det handla om att också ta sig ur landet.

The_RobRoy
2006-05-31, 00:00
Dom hjärntvättar honom och skickar tillbaks honom som terrorist till USA, där seriens nya hjälte David Hasselhof ska ta kål på den onde Bauer

Jay-Z
2006-05-31, 06:38
Dom hjärntvättar honom och skickar tillbaks honom som terrorist till USA, där seriens nya hjälte David Hasselhof ska ta kål på den onde Bauer

Gahaha. :D

Hela chopsticks-vinkeln öppnar onekligen för en intressant säsong 6. :thumbup:

mathor
2006-05-31, 07:08
You ale fal too varua... äh, den har jag redan kört.

Jack Bauer
2006-06-05, 10:35
*** SPOILER ***

Kolozzeum-Prankie har fått rollen som den stora kinesiska skurken i säsong 6.

*** SPOILER ***